dayd_4 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) Szanowni, po 7 latach postanowiłem sprzedać swojego BEXa. Poniżej link do tematu na forum, gdzie opisana jest szczegółowo cała historia. W przypadku pytań, proszę o kontakt telefoniczny. https://a4-klub.pl/topic/425187-black-bex-quattro-225km345nm-by-gregor10fullllmilltekvfizbrakes-345300ats-gtr908kierownicars/ Nr VIN: WAUZZZ8E64A216806 Kraj pochodzenia: Niemcy 1 właściciel w Polsce, 1 właściciel w Niemczech 2 kluczyki, kpl. książek serwisowych, instrukcji Przebieg 275300km. Ostatnia wymiana oleju: 12.04.2024r. 275010km. Ostatnia wymiana rozrządu: 19.04.2023r. 263100km. Przegląd ważny do: 08.02.2025r. OC ważne do: 08.02.2025r. Samochód do obejrzenia we Wrocławiu, w salonie Skody. Kontakt: Tel. 539 540 841 Ekstrasy w skrócie: - Program by Gregor10 (nowe wtryski S3 BAM, nowa pompa paliwa VDO, nowe zawory N75, DV, Nowe świece NGK) Program na trwałość, nie na wyścigi. Strojony na paliwie 98 i tylko takie jest stosowane (ustawiony duży udział benzyny do LPG) - Układ hamulcowy kompletny i oryginalny z AUDI S4 B7 - Przód i Tył wraz z regeneracją zacisków i lakierowaniem (345mm/300mm) Komponenty: Ferodo, Brembo, ATE Ceramic - Przewody hamulcowe HEL w stalowym oplocie - Kierownica oryginał Audi RS4 (występująca jako opcja w RSie!) po pełnej regeneracji - Full V-FIZ od Mario (szczegółowe wskazania na kolorowym wyświetlaczu między zegarami- pomiary, wykresy, cuda-wianki + BOOST bezpośrednio z kolektora ssącego) - Układ wydechowy Milltek (DP od BAQ Garage, końcówki Ulter. 2 rodzaje - fi 90skośne i fi 100proste – do wyboru) - Kute felgi (9kg) z serii wyścigów Scirocco CUP – ATS Motorsport GTR908 (9x18 ET37) - Opony Pirelli PZERO 245/35R18 (przebieg 10000km.) - Zawieszenie oryginał 1BV, oryginalnie obniżone i utwardzone + talerzyki przód z Audi B5, z tyłu podniesiona klasa wagowa sprężyn z 11 na 13 - Bixenon (seryjny) zmieniony na B8 polift (soczewka z odbłyśnikiem) - Wszystkie kratki przednie „plaster miodu” - Oryginalna SEAT nowa dokładka zderzaka przedniego Seat Cupra (dokładam osobno) - Samochód serwisowany przez 7 lat co 8000km. w ASO z grupy VW - Stosowany olej 5W40 Liqui Moly High Tech (interwał wymiany ustawiony na 8000km.) - Olej w skrzyni biegów i dyferencjale Millers - Świeży rozrząd Contitech wraz z pompą wody (10000km.) - 2 kluczyki, książka serwisowa, instrukcje, etui oraz setki zdjęć… - 2 x Cupholder Wyposażenie seryjne zgodnie z VINem: - Sline zewnętrzny i wewnętrzny - Zawieszenie 1BV obniżone -20mm, dodatkowo usztywnione - Szyberdach - Czarny sufit - Czarna skórzana tapicerka - Czarne szyby (dymione fabrycznie) - Czarne relingi - Czarne obwódki szyb - Czarne wnętrze reflektorów przednich - Czarny lakier NIEmetalizowany LY9B - Biksenon z układem poziomowania i oczyszczania (największa soczewka) - Nagłośnienie BOSE (10głośników) - Radio Concert (dołożony moduł Bluetooth) - Nawigacja + płyty oraz antena dachowa „płetwa” - Składane elektrycznie lusterka podgrzewane - Kolorowy FIS - Tempomat - Podgrzewane fotele - Kierownica pikowana skóra - Gałka zmiany biegów aluminiowa - Elementy dekoracyjne wnętrza aluminiowe - Pakiet podświetlenia - Parktronic tył - Koło zapasowe dojazdowe itd. Jak coś, proszę dzwonić. Pozdrawiam Edytowane 30 Kwietnia przez dayd_4
HOLMATRO Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia Igła, ciekaw byłem kiedy dojrzejesz do tej decyzji bo odkładałeś sprzedaż chyba z 2 lata 😄
azure Opublikowano 16 Maja Opublikowano 16 Maja Klasyczne ogłoszenie kiedy nie chcemy z czymś się rozstać, też tak mam... ale powodzenia ! 🙂
dayd_4 Opublikowano 29 Maja Autor Opublikowano 29 Maja (edytowane) Sprzedane. Edytowane 29 Maja przez dayd_4
Rekomendowane odpowiedzi