Papugin Opublikowano 10 Maja 2024 Opublikowano 10 Maja 2024 (edytowane) Witam, prosiłbym o analizę logów mojego samochodu, mam uczucie i to dosyć mocne ze stracił na przyspieszeniu, Z modyfikacji przeprowadzonych to między innymi: - dp - centralny intercooler - filtr stożkowy - przepływka wymieniana we wrześniu na nową bosha - nowy zawór n75 ENGITECH niespełna miesiąc temu - usunięta SAI + kombizawór (zaślepiony) Logi statyczne: 001/003 002/033 090/093 Logi dynamiczne: 002/033 003/020 090/093 115/118 W aucie jest LPG, aczkolwiek logi robione na PB. Brak błedów. Edytowane 11 Maja 2024 przez Papugin
przem8 Opublikowano 11 Maja 2024 Opublikowano 11 Maja 2024 (edytowane) Turbo nie ładuje tyle ile ma zadane. Teraz to taka seria jest. Jak nie masz błędu o nieosiagnietej granicy doładowania to pewnie jeszcze tjuner wykasował tablicę błędów. Edytowane 11 Maja 2024 przez przem8
Papugin Opublikowano 11 Maja 2024 Autor Opublikowano 11 Maja 2024 Miałem jakiś podobny błąd raz kiedyś. W związku z przeładowaniem, nie podam kodu błędu bo nie pamiętam, raz tylko się pojawił. Tu ktoś właśnie kiedyś grzebał prawdopodobnie coś w sofcie, może spartolona robota i coś poszło nie tak z czasem. Dobry tuner by to ogarnął, czy turbo śmietnik?
przem8 Opublikowano 11 Maja 2024 Opublikowano 11 Maja 2024 1 godzinę temu, Papugin napisał(a): czy turbo śmietnik? Należy zacząc od podstaw, czyli szczelność dolotu, dv, n75. Stukowe też masz sporawe więc może i coś z katem o ile jeszcze jest. To nie jest seria patrząc po zadanym doładowaniu. Zrób loga 115 z odpiętą wtyczką od n75.
Papugin Opublikowano 11 Maja 2024 Autor Opublikowano 11 Maja 2024 (edytowane) 8 minut temu, przem8 napisał(a): Należy zacząc od podstaw, czyli szczelność dolotu, dv, n75. Stukowe też masz sporawe więc może i coś z katem o ile jeszcze jest. To nie jest seria patrząc po zadanym doładowaniu. Zrób loga 115 z odpiętą wtyczką od n75. nie mam kata, jest downpipe 2.75 cala, dv mam oryginał nowy + zawór forge z możliwością ustawienia go jako zwykły zawór dv lub bov, a obu konfiguracjach nic to nie zmieniało. Logi o których piszesz zrobię, ale dopiero jutro raczej najszybciej. Dodałem jeszcze (o czym zapomniałem) SAI jest usunięta wraz z kombizaworem i zaślepiona. Nie jest wyprogramowana jeszcze z kompa. To samo z drugą sondą kata, aczkolwiek jest na niej emulator i jak narazie błędów nie ma. Edytowane 11 Maja 2024 przez Papugin
przem8 Opublikowano 11 Maja 2024 Opublikowano 11 Maja 2024 I po tym wszystkim nie wywala żadnych błędów? Dziwne...
Papugin Opublikowano 11 Maja 2024 Autor Opublikowano 11 Maja 2024 Sai usunięta jakieś 2 tygodnie temu, kat pół roku temu. Wyrzucało sporadycznie błąd 2 sondy, założyłem emulator na nią, tego samego dnia co usuwałem sai. Nie jeździłem dużo w ostatnim czasie. Ale chociażby jak robiłem logi, nie wyrzuciło nic ani razu, ani sonda, ani sai. Sam się troszkę zdziwiłem, bo czytając jak ludzie usuwali, to waliło im błędami.
Papugin Opublikowano 12 Maja 2024 Autor Opublikowano 12 Maja 2024 W dniu 11.05.2024 o 10:18, przem8 napisał(a): Zrób loga 115 z odpiętą wtyczką od n75. 115 na odpiętym n75 gotowe, czuć, że na odpiętym ciężej przyspiesza, nie jakoś bardzo, ale jednak.
przem8 Opublikowano 12 Maja 2024 Opublikowano 12 Maja 2024 Sztanga za słabo naciągnięta od turbo albo pęknięte żeliwo jak kiedyś to lepiej jeździło.
Papugin Opublikowano 12 Maja 2024 Autor Opublikowano 12 Maja 2024 Pęknięcie można zobaczyć bez demontażu?
Papugin Opublikowano 16 Maja 2024 Autor Opublikowano 16 Maja 2024 Sprawdzałem dziś czy sztanga pracuje (pracuje(sprawdzałem mechanicznie przesuwając ją)) N75, w ogóle nie steruje ciśnieniem tak jakby, z żadnej ze stron nie ma ani zasysania ani dmuchania. aczkolwiek w momencie wpięcia/wypięcia kostki jest dźwięk pstrykania
przem8 Opublikowano 16 Maja 2024 Opublikowano 16 Maja 2024 To nasprawdzałeś 😆 Trzeba sztangę podciągnąć, bo za mało ładuje na odpiętym n75. Jak to nie pomoże to turbo do zrzucenia.
Papugin Opublikowano 16 Maja 2024 Autor Opublikowano 16 Maja 2024 Dosyć ciężki dostęp jest nie zrzucając turbo, chyba, że jest jakiś lepszy sposób bez sciągania
Rozwiązanie Papugin Opublikowano 22 Maja 2024 Autor Rozwiązanie Opublikowano 22 Maja 2024 (edytowane) Po konsultacji z Łukasz13, wymieniony zawór n75 na pierburga 7.22687.39.0. Samochód odżył. Logów po wymianie nie robiłem, sama wymiana zaworu dużo zmieniła i na chwilę obecną musi tak zostać. Ew. ogarnięcie sztangi będzie na to czas Edytowane 22 Maja 2024 przez Papugin
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się