camel669 1 Opublikowano 13 Maja Udostępnij Opublikowano 13 Maja Witam. Jak w temacie, od dłuższego czasu borykam się z wypadaniem zapłonów przy wyższym obciążeniu silnika (na trasie jest to zazwyczaj 5/6 bieg 140km/h+ chyba ze dam gaz w podłoge to przy mniejszej prędkości) jednakże ostatnimi czasy problem się nasilił auto szarpie przy spokojnej jeździe po mieście na pb i lpg (ale tylko czasami właśnie nie ma reguły... jak go przepale porządnie albo chwile pojeżdże to mu przejdzie...) Rano po odpaleniu autem trzęsie dosyć mocno 5-10 s ale też nie zawsze. Silnik po czipie +35km +60nm, cewki beru 80tys przejechane (ale problem z wypadaniem zapłonów przy dużym obciążeniu nawet po wymianie nie ustąpił, świece ngk nowe, przerwy mierzone jest ok ) Dodam jeszcze że dzisiaj jak robiłem logi i przy tych 6000 obrotach to czuć jakby coś swąd spalenizny niestety nie jestem w stanie ocenić co to czy olej (a oleju troche bierze jak wymieniam co 10k motul5w40 to tak w połowie te 0,5 doleje) czy płyn czy może wygłuszenie maski ? Błędy z ostatniego tygodnia zarówno na pb jak i na lpg 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17536 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1128 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent 16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0300 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded – Intermittent 2 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0302 - 001 - Please Register/Activate 2 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16688 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded A tutaj logi: chyba źle statyczne zrobiłem bo w 2 momentach przygazowałem jak będzie trzeba to powtórze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 126 Opublikowano 14 Maja Udostępnij Opublikowano 14 Maja Daj że ludzkie logi w tabelce a nie te kreski ..... Sporadycznie widzę jakieś wysokie korekty paliwowe ale ciężko uznać. Dwa błąd masz już pewnie od zmęczonej sondy. Może już grzałka nie domagać. Zobacz na zimnym ile czasu potrzebuje zanim zacznie reagować. Ostatnio miałem tez wóz z takim błedem to sonda trybiła dopiero po kilku minutach. A błąd tego typu pojawia się na zimnym silniku zazwyczaj. Oprócz tego podstawowa diagnostyka i zamiana cewek miejscami czy problem się przeniesie. Jak nie to podmień świece jak nie to podmień wtryski miejscami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel669 1 Opublikowano 14 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja Log #815250 LOG.TUNEZILLA.COM Log #815251 LOG.TUNEZILLA.COM Log #815252 LOG.TUNEZILLA.COM Log #815253 LOG.TUNEZILLA.COM Jak miałem błąd wypadania zapłonu na 2 cylindrze zamieniłem 2 cewki miejscami (2jke z 3ką) a następny błąd wypadania zapłonu był na 4tym cylindrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 14 Maja Udostępnij Opublikowano 14 Maja Błąd ubogiej mieszanki zapewne od lpg, a objawy pasują do pękniętej głowicy. Dużo na lpg przejechane, korek oleju zasysa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel669 1 Opublikowano 14 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja Na LPG 90k. W jakim sensie zasysa korek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 14 Maja Udostępnij Opublikowano 14 Maja Podskakuje czy nie na odpalonym jak odkręciasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays 100 Opublikowano 14 Maja Udostępnij Opublikowano 14 Maja Sprawdz czujnik temp, cisnienie paliwa po przekreceniu na zaplon i po odpaleniu. Do tego szczelnosc dolotu i sprawnosc/szczelnosc odmy. Do tego wiazka wtryskow i cewek. Jak wszystko wykluczysz to raczej leb do zdjecia. Zapadniete gniazda lub/i peknieta glowica. W razie czego mam glowice euro3 surowe i po obrobce gotowe do montazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel669 1 Opublikowano 15 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja W dniu 14.05.2024 o 18:21, przem8 napisał(a): Podskakuje czy nie na odpalonym jak odkręciasz? Podskakuje "nieznacznie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 15 Maja Udostępnij Opublikowano 15 Maja 6 minut temu, camel669 napisał(a): Podskakuje "nieznacznie" Co tzn. "nieznacznie"? Wrzuć filmik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel669 1 Opublikowano 15 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2 godziny temu, pelonek1 napisał(a): Co tzn. "nieznacznie"? Wrzuć filmik. Dobra zmieniam zdanie, chyba był korek dociśniety przewodem. Podskakuje bardzo W dniu 14.05.2024 o 20:45, DivaynEays napisał(a): Sprawdz czujnik temp, cisnienie paliwa po przekreceniu na zaplon i po odpaleniu. Do tego szczelnosc dolotu i sprawnosc/szczelnosc odmy. Do tego wiazka wtryskow i cewek. Jak wszystko wykluczysz to raczej leb do zdjecia. Zapadniete gniazda lub/i peknieta glowica. W razie czego mam glowice euro3 surowe i po obrobce gotowe do montazu. Dzięki za poradę, będę wykluczał. Nie jestem wstanie wszystkiego od ręki zrobić ale w sobote mam zamiar ogarnąć szczelność i ciśnienie. Powiedz tylko jak sprawdzić wiązkę i czujnik temperatury VID_20240515_203024.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays 100 Opublikowano 15 Maja Udostępnij Opublikowano 15 Maja 26 minut temu, camel669 napisał(a): Dobra zmieniam zdanie, chyba był korek dociśniety przewodem. Podskakuje bardzo Dzięki za poradę, będę wykluczał. Nie jestem wstanie wszystkiego od ręki zrobić ale w sobote mam zamiar ogarnąć szczelność i ciśnienie. Powiedz tylko jak sprawdzić wiązkę i czujnik temperatury VID_20240515_203024.mp4 Wiazke to organoleptycznie. Zdejmij przede wszystkim izolacje przy wtyczkach i zobacz jak wyglada. A co do czujnika temp to przed odpaleniem zobacz wskazanie czujnika w grupie 1 w ECU, powinna byc praktycznie taka sama jak temp zewnetrzna, jezeli sa duze odchylki to znak ze nie dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się