Davsky Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja Cześć wszystkim! Mam dość nietypowy problem z samochodem, piszę licząc, że ktoś miał podobny. Otóż od jakiegoś roku tułam się od mechanika do mechanika z falującym ciśnieniem paliwa w granicach 50/80 na zimnym silniku i ok 30/40 na rozgrzanym (510/580 na zimnym, 530/560 na rozgrzanym). Żadnych dodatkowych objawów tak naprawdę nie ma. Sprawdzane i wymieniane było chyba wszystko, zaczynając od filtrów, czyszczenia całego dolotu, sprawdzanie i czyszczenie EGR, wymieniany na nowy był regulator wysokiego ciśnienia na listwie, wymieniany był czujnik wysokiego ciśnienia, sprawdzana była pompa wtryskowa (żadnych opiłków), być może z nadmiaru napraw coś pominąłem ale naprawdę sprawdzane było wszystko od góry do dołu, na sam koniec regenerowane były wtryski, a ciśnienie dalej faluje. Mechanik, który zajmował się wtryskami twierdzi, że jest jakieś uszkodzenie w cylindrze pierwszym, bo niezależnie czy włoży nowy wtrysk, czy włoży zregenerowany wtrysk to zawsze na tym cylindrze komputer pokazuje złe korekty, a ciśnienie faluje dalej. Podobno ciśnienie jest w normie dopiero wtedy jak wtrysk jest poza cylindrem. Z objawów to mam chyba tylko zbyt wysokie spalanie. Czy miał ktoś podobny problem lub wie czym to może być spowodowane?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się