burdzi Opublikowano 28 Maja Opublikowano 28 Maja Witam, problem zaczął się od tego że zagotowało mi płyn chłodniczy i włączał się wentylator zaraz po odpaleniu na drugi dzień, po podłączeniu VAGa był błąd czujnika g62, wymieniłem ten w silniku i odrazu ten przy dole chłodnicy i niby wszystko okej ale obserwując nadal to wentylator na 1 bieg włącza się przy około 98 stopniach. Problem w tym, że jest ostatnio po 27/28 stopni na zewnątrz to wydaje mi się że powinien się wentylator załączyć na full. Miałem przez chwilę dostęp do vaga to przy jeździe bez nawiewów temperatura waha się od 88 do 102 stopni (sprawdzane w blokach pomiarowych licznika, grupa 003) , gdy włączyłem klime to pokazywało od 94 do 98 stopni i przy włączanej klimie słychać wiatrak że chodzi na full. Podłączyłem znów VAG i pokazał się błąd : 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermitten Jak myślicie czy to termostat do wymiany czy może moduł wentylatora ?? Orientujecie się też przy jakiej temperaturze powinien wiatrak załączać się na full ?? Audi A4 B6 - 2.0 ALT
Langista Opublikowano 28 Maja Opublikowano 28 Maja Drugi bieg wentylatora włącza się powyżej 110 stopni, a błąd masz ewidentnie od termostatu, nie od wentylatora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się