Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Silnik kopci i bierze dużo oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mi w zakladznie op turbo w zgierzu (moge ich polecic) za zregenerowanie mojej turbawki powiedzieli 750 zl + 350 zl demontaz i montarz ale niema szalu zeby wyciagnac samemu turbine pozdrawiam

Opublikowano

mi w zakladznie op turbo w zgierzu (moge ich polecic) za zregenerowanie mojej turbawki powiedzieli 750 zl + 350 zl demontaz i montarz ale niema szalu zeby wyciagnac samemu turbine pozdrawiam

A robiles to kiedys sam? :P

Bez kanalu zajelo mi to 8 godzin :wallbash:

Proponuje nie zaczynac bez kanalu :P

Opublikowano

a uwierz miz e robilem poczytalem troche na forum zdjecie turbiny zajelo mi 4 godziny (problem z odkreceniem 1 sruby od kata) a wlozenie 3 godziny i to bez zadnego kanalu :)

Opublikowano

To miales farta, bo ja mialem problem rowniez z innymi srubkami ( np lapa turbo -> silnik ) i uparlem sie, ze nie zrobie tego tak jak moj poprzednik ( lapa byla przecieta i pospawana poniewaz ktos wczesniej nie mogl jej odkrecic )

1,5h na jednej srubce :P Na koncu, zastosowalem perswazje slowna i pomoglo :kox:

Opublikowano

mi jedna sruba od kolektora niechcial isc balem ze sie urwie ale troche oleju bo wd ani niczeo innego niemialem ;/ i pomoglo a perswazja slowna w moim wykonaniu tez byla niemala heh pzdr

Opublikowano

dobra, okazalo sie ze jakis syf z oleju zapchal kanalik olejowy w turbawce i ja strzelilo. za regeneracje w olsztynie gosc chce 1650pln:/ ale firma z wroclawia ''turbo expert'' zregeneruje mi ja za 900pln pytam sie was, warto?? wiecie cos o tej firmie? aha i jeszcze jedna sprawa, inny gosc powiedzial mi ze audi a4 1.8t ma fabryczna wade bo jest jakis przewod ktory prowadzi olej do turbo i jest on poprowadzony pod kolektorem, gdy kolektor sie nagrzewa to przypala ten przewod i olej w nim, stad ten syf w oleju, ktory rozwalil turbo:/

Opublikowano
gosc powiedzial mi ze audi a4 1.8t ma fabryczna wade bo jest jakis przewod ktory prowadzi olej do turbo i jest on poprowadzony pod kolektorem, gdy kolektor sie nagrzewa to przypala ten przewod i olej w nim, stad ten syf w oleju, ktory rozwalil turbo:/

I ma racje.... ten efekt jest najgorszy kiedy nie wystudzisz oleju/turbiny po palowaniu. Dlatego tak wazne jest, zeby poczekac chwile po jezdzie...

Opublikowano

dobra, okazalo sie ze jakis syf z oleju zapchal kanalik olejowy w turbawce i ja strzelilo. za regeneracje w olsztynie gosc chce 1650pln:/ ale firma z wroclawia ''turbo expert'' zregeneruje mi ja za 900pln pytam sie was, warto?? wiecie cos o tej firmie? aha i jeszcze jedna sprawa, inny gosc powiedzial mi ze audi a4 1.8t ma fabryczna wade bo jest jakis przewod ktory prowadzi olej do turbo i jest on poprowadzony pod kolektorem, gdy kolektor sie nagrzewa to przypala ten przewod i olej w nim, stad ten syf w oleju, ktory rozwalil turbo:/

Jeżeli tak jest to proponuje owinąć ten przewód bandażem termoizolacyjnym i problem rozwiązany :good:

Opublikowano

i remont skonczony a-czworeczka odzyla:D:D:D Turbine zregenerowalem w turbo-expercie we Wroclawiu, troche zamulili, bo mialo byc gotowe w 2 dni,a czekalem 5:/ ale za to skasowali tylko 900pln:/ kupilem jeszcze w ASO przewod doprowadzajacy olej do turbo-300pln, uszczelki turbiny-100pln i nowy filtr oleju-50pln, do tego zalalem silnik mobil1 5w-50 4l-140pln, a za robocizne mechanik skasowal jedyne 180pln takze az tak zle jak na poczatku myslalem nie bylo, teraz auto smiga bez problemu, tylko znowu na hamownie musze pojechac bo nie wiem,a nie potrafie ocenic na odczucie, czy dalej ma 160km czy jakas inna wartosc %-]

Opublikowano

mobil1 5w-50

wypierdziel ten olej i zalej pół syntetykiem :wink4:

Nie leje się mineralnego do Turba :rant:

Opublikowano

ale czy daloby sie moj silnik rzerobic na wolnossacy? czy to jakis chory pomysl, moze sa jakies zestawy do ''zaslepienia'' turbo??

przerobic 1.8T na 1.8 chyba sie nie da albo za duzo zachodu i to nie oplacalne, ale mozesz kupic silnik 1.8 20V 125KM i go zamontowac u siebie, ja zainwestowalbym w nowa turbine ale nie regenerowana, poszukaj czasem sa w dobrych cenach lub ktos moze ma znizki w sklepie/serwisie. Jak masz czescie to mozesz tez szukac dobrej uzywanej jak ktos zmienia turbo na wieksze w celu zwiekszenia mocy.

Opublikowano

Wesz- wlalem pelen syntetyk mobila1 5w-50 a nie mineralny, wiec spoko loco, mineralnego bym nie zalal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...