soczeklol123 Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 mi w zakladznie op turbo w zgierzu (moge ich polecic) za zregenerowanie mojej turbawki powiedzieli 750 zl + 350 zl demontaz i montarz ale niema szalu zeby wyciagnac samemu turbine pozdrawiam
ajax Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 mi w zakladznie op turbo w zgierzu (moge ich polecic) za zregenerowanie mojej turbawki powiedzieli 750 zl + 350 zl demontaz i montarz ale niema szalu zeby wyciagnac samemu turbine pozdrawiam A robiles to kiedys sam? Bez kanalu zajelo mi to 8 godzin Proponuje nie zaczynac bez kanalu
soczeklol123 Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 a uwierz miz e robilem poczytalem troche na forum zdjecie turbiny zajelo mi 4 godziny (problem z odkreceniem 1 sruby od kata) a wlozenie 3 godziny i to bez zadnego kanalu
ajax Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 To miales farta, bo ja mialem problem rowniez z innymi srubkami ( np lapa turbo -> silnik ) i uparlem sie, ze nie zrobie tego tak jak moj poprzednik ( lapa byla przecieta i pospawana poniewaz ktos wczesniej nie mogl jej odkrecic ) 1,5h na jednej srubce Na koncu, zastosowalem perswazje slowna i pomoglo
soczeklol123 Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 mi jedna sruba od kolektora niechcial isc balem ze sie urwie ale troche oleju bo wd ani niczeo innego niemialem ;/ i pomoglo a perswazja slowna w moim wykonaniu tez byla niemala heh pzdr
adrianus Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Opublikowano 13 Maja 2009 dobra, okazalo sie ze jakis syf z oleju zapchal kanalik olejowy w turbawce i ja strzelilo. za regeneracje w olsztynie gosc chce 1650pln:/ ale firma z wroclawia ''turbo expert'' zregeneruje mi ja za 900pln pytam sie was, warto?? wiecie cos o tej firmie? aha i jeszcze jedna sprawa, inny gosc powiedzial mi ze audi a4 1.8t ma fabryczna wade bo jest jakis przewod ktory prowadzi olej do turbo i jest on poprowadzony pod kolektorem, gdy kolektor sie nagrzewa to przypala ten przewod i olej w nim, stad ten syf w oleju, ktory rozwalil turbo:/
ajax Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 gosc powiedzial mi ze audi a4 1.8t ma fabryczna wade bo jest jakis przewod ktory prowadzi olej do turbo i jest on poprowadzony pod kolektorem, gdy kolektor sie nagrzewa to przypala ten przewod i olej w nim, stad ten syf w oleju, ktory rozwalil turbo:/ I ma racje.... ten efekt jest najgorszy kiedy nie wystudzisz oleju/turbiny po palowaniu. Dlatego tak wazne jest, zeby poczekac chwile po jezdzie...
wesz82 Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 dobra, okazalo sie ze jakis syf z oleju zapchal kanalik olejowy w turbawce i ja strzelilo. za regeneracje w olsztynie gosc chce 1650pln:/ ale firma z wroclawia ''turbo expert'' zregeneruje mi ja za 900pln pytam sie was, warto?? wiecie cos o tej firmie? aha i jeszcze jedna sprawa, inny gosc powiedzial mi ze audi a4 1.8t ma fabryczna wade bo jest jakis przewod ktory prowadzi olej do turbo i jest on poprowadzony pod kolektorem, gdy kolektor sie nagrzewa to przypala ten przewod i olej w nim, stad ten syf w oleju, ktory rozwalil turbo:/ Jeżeli tak jest to proponuje owinąć ten przewód bandażem termoizolacyjnym i problem rozwiązany
adrianus Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Opublikowano 27 Maja 2009 i remont skonczony a-czworeczka odzyla:D:D:D Turbine zregenerowalem w turbo-expercie we Wroclawiu, troche zamulili, bo mialo byc gotowe w 2 dni,a czekalem 5:/ ale za to skasowali tylko 900pln:/ kupilem jeszcze w ASO przewod doprowadzajacy olej do turbo-300pln, uszczelki turbiny-100pln i nowy filtr oleju-50pln, do tego zalalem silnik mobil1 5w-50 4l-140pln, a za robocizne mechanik skasowal jedyne 180pln takze az tak zle jak na poczatku myslalem nie bylo, teraz auto smiga bez problemu, tylko znowu na hamownie musze pojechac bo nie wiem,a nie potrafie ocenic na odczucie, czy dalej ma 160km czy jakas inna wartosc %-]
wesz82 Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 mobil1 5w-50 wypierdziel ten olej i zalej pół syntetykiem Nie leje się mineralnego do Turba
GRAF Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 ale czy daloby sie moj silnik rzerobic na wolnossacy? czy to jakis chory pomysl, moze sa jakies zestawy do ''zaslepienia'' turbo?? przerobic 1.8T na 1.8 chyba sie nie da albo za duzo zachodu i to nie oplacalne, ale mozesz kupic silnik 1.8 20V 125KM i go zamontowac u siebie, ja zainwestowalbym w nowa turbine ale nie regenerowana, poszukaj czasem sa w dobrych cenach lub ktos moze ma znizki w sklepie/serwisie. Jak masz czescie to mozesz tez szukac dobrej uzywanej jak ktos zmienia turbo na wieksze w celu zwiekszenia mocy.
adrianus Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Opublikowano 28 Maja 2009 Wesz- wlalem pelen syntetyk mobila1 5w-50 a nie mineralny, wiec spoko loco, mineralnego bym nie zalal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się