Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie ciśnienia różnicowe w A5 2.0TDI?


adi1977
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Muskel1,

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć jakie macie ciśnienie  różnicowe w cnha 190km ?

Edytowane przez adi1977
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.06.2024 o 20:53, Muskel1 napisał(a):

Ciśnienie  różnicowe nie jest zależne od kodu silnika.

Raczej od budowy filtra zawijane w 2.0tdi maja wyższe cisnienia ,szkoda że dopiero teraz  podczas jednego z filmu na ekg auto dyzur Pan Krzysztof to pwoedzial że 14 -17hpa to norma bo ja nie cały rok temu kupiłem audi i wymieniłem tyle w tym silniku że glowa boli łącznie z nowym dpf bez rezultatu co 200km wypala cis. Po wypaleniu 9hpa  po 100km już 15 hpa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, adi1977 napisał(a):

Raczej od budowy filtra zawijane w 2.0tdi maja wyższe cisnienia ,szkoda że dopiero teraz  podczas jednego z filmu na ekg auto dyzur Pan Krzysztof to pwoedzial że 14 -17hpa to norma bo ja nie cały rok temu kupiłem audi i wymieniłem tyle w tym silniku że glowa boli łącznie z nowym dpf bez rezultatu co 200km wypala cis. Po wypaleniu 9hpa  po 100km już 15 hpa

Niestety nie jest to prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

Niestety nie jest to prawda.

Ale ze za wysokie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj już była dyskusja na temat tezy z tego odcinka, ktòrą muszę obalić.

https://a4-klub.pl/topic/498743-czujnik-ciśnienia-spalin-a4-b9-20tdi/?do=findComment&comment=5785589

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Tutaj już była dyskusja na temat tezy z tego odcinka, ktòrą muszę obalić.

https://a4-klub.pl/topic/498743-czujnik-ciśnienia-spalin-a4-b9-20tdi/?do=findComment&comment=5785589

 

Wymieniłem filtr dpf ,wtryski ,chłodniczka niskiego cis ,kolektor sacy ,1 czujnik r.c i czujnik g235,wszytsko z serwisu co wedlug ciebie może być powodem takich interowlaow wypalania i takiego cisnienia ? ,a i dodam że mam usunięte adblue .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Dpf nowy oryginalny z ASO?

Tak oczywiście wszytko oryginalne ,zawory egr czyszczone jedyne to mase powietrza mam około 300g/suw a powini być 250   , 2 przeplywonierze podmienione trz to samo w okolicach 300g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnice spalin z kątem była zdjęta i kamera sprawdzali chyba że sam ten kat w środku by był, nie mam już pomysłów tyle siana włożyłem bez efektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, adi1977 napisał(a):

Przepustnice spalin z kątem była zdjęta i kamera sprawdzali chyba że sam ten kat w środku by był, nie mam już pomysłów tyle siana włożyłem bez efektu.

Zrób tak jak ja zrobiłem. Odkrec kąta za dpfem, zaczep tak żeby nie wisiał i się przejedź bez wydechu. Dziwek auta wcale nie będzie jakoś głośny. To wykluczy resztę wydechu. 

Dzisiaj zrobiłem już 500km i jeszcze nie wypalał. Później podłącze VCDS i sprawdzę ilość sadzy, ciśnienie różnicowe. Napiszę u mnie w poście ile było. Jak na razie rewelacja. 

 

Edytowane przez luckY102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, luckY102 napisał(a):

Zrób tak jak ja zrobiłem. Odkrec kąta za dpfem, zaczep tak żeby nie wisiał i się przejedź bez wydechu. Dziwek auta wcale nie będzie jakoś głośny. To wykluczy resztę wydechu. 

Dzisiaj zrobiłem już 500km i jeszcze nie wypalał. Później podłącze VCDS i sprawdzę ilość sadzy, ciśnienie różnicowe. Napiszę u mnie w poście ile było. Jak na razie rewelacja. 

 

No 500km to faktycznie super 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.06.2024 o 11:39, Muskel1 napisał(a):

Możliwe, że za dpfem masz gdzieś wydech zapchany.

Cześć jak kupiłem a5 miałem soft 8249 i robili mi upgrade do 9970,może orientujesz jaka wgrać żeby  mieć z przed afery bo ja mam auto z 15 roku nie wiem czy są jescze jakieś starsze niż 8249? A widziałem że w jakimś poście się wypowiadałeś o łatce 23cy czy dotyczy to też silnika cnha ,czy tych nowszych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, adi1977 napisał(a):

może orientujesz jaka wgrać żeby  mieć z przed afery bo ja mam auto z 15 roku

Tego nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Tego nie wiem.

A ta latka 23cy wiesz kiedy wyszła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

W marcu 2021.

 

Wrzucę mu z powrotem te stare pierwsze i zobaczę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.06.2024 o 11:39, Muskel1 napisał(a):

Możliwe, że za dpfem masz gdzieś wydech zapchany.

A są ci znane jakieś problemy z wysterowaniem egr wysokociśnieniowego ,ponieważ mam wyzsza mase powietrza niz zadana kupiłem nowy egr nie potrzebnie ,ale praca zdemontowałem go i podłączyłem obydwa  w teście na vcds otwierają się może z 1mm , to mnie trochę ciekawi bo szczelina prawie żadna a po podaniu bezpośrednio 12v otwiera się z pół centymetra

.skonfrontowałem to z mechanikiem z innego miasta który robi tylko te silniki i  mówi że wiązka gdzieś uszkodzona albo sterownik oprogramowanie wykluczam bo już miałem 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś kiedyś się spotkałem że przez EGR częste wypalanie dpfa, też był przypadek że EGR się nie dotykał w CNHA i auto bardzo kopcilo ale to jacyś "profesjonalni mechanicy" nagrywali film. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...