adi1977 Opublikowano 14 Czerwca Opublikowano 14 Czerwca (edytowane) Cześć jakie macie ciśnienie różnicowe w cnha 190km ? Edytowane 14 Czerwca przez adi1977
Rozwiązanie Muskel1 Opublikowano 14 Czerwca Rozwiązanie Opublikowano 14 Czerwca Ciśnienie różnicowe nie jest zależne od kodu silnika.
adi1977 Opublikowano 29 Czerwca Autor Opublikowano 29 Czerwca W dniu 14.06.2024 o 20:53, Muskel1 napisał(a): Ciśnienie różnicowe nie jest zależne od kodu silnika. Raczej od budowy filtra zawijane w 2.0tdi maja wyższe cisnienia ,szkoda że dopiero teraz podczas jednego z filmu na ekg auto dyzur Pan Krzysztof to pwoedzial że 14 -17hpa to norma bo ja nie cały rok temu kupiłem audi i wymieniłem tyle w tym silniku że glowa boli łącznie z nowym dpf bez rezultatu co 200km wypala cis. Po wypaleniu 9hpa po 100km już 15 hpa
Muskel1 Opublikowano 29 Czerwca Opublikowano 29 Czerwca 3 minuty temu, adi1977 napisał(a): Raczej od budowy filtra zawijane w 2.0tdi maja wyższe cisnienia ,szkoda że dopiero teraz podczas jednego z filmu na ekg auto dyzur Pan Krzysztof to pwoedzial że 14 -17hpa to norma bo ja nie cały rok temu kupiłem audi i wymieniłem tyle w tym silniku że glowa boli łącznie z nowym dpf bez rezultatu co 200km wypala cis. Po wypaleniu 9hpa po 100km już 15 hpa Niestety nie jest to prawda.
adi1977 Opublikowano 29 Czerwca Autor Opublikowano 29 Czerwca 2 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Niestety nie jest to prawda. Ale ze za wysokie ?
Muskel1 Opublikowano 29 Czerwca Opublikowano 29 Czerwca Tutaj już była dyskusja na temat tezy z tego odcinka, ktòrą muszę obalić. https://a4-klub.pl/topic/498743-czujnik-ciśnienia-spalin-a4-b9-20tdi/?do=findComment&comment=5785589
adi1977 Opublikowano 29 Czerwca Autor Opublikowano 29 Czerwca Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Tutaj już była dyskusja na temat tezy z tego odcinka, ktòrą muszę obalić. https://a4-klub.pl/topic/498743-czujnik-ciśnienia-spalin-a4-b9-20tdi/?do=findComment&comment=5785589 Wymieniłem filtr dpf ,wtryski ,chłodniczka niskiego cis ,kolektor sacy ,1 czujnik r.c i czujnik g235,wszytsko z serwisu co wedlug ciebie może być powodem takich interowlaow wypalania i takiego cisnienia ? ,a i dodam że mam usunięte adblue .
adi1977 Opublikowano 29 Czerwca Autor Opublikowano 29 Czerwca 12 minut temu, Muskel1 napisał(a): Dpf nowy oryginalny z ASO? Tak oczywiście wszytko oryginalne ,zawory egr czyszczone jedyne to mase powietrza mam około 300g/suw a powini być 250 , 2 przeplywonierze podmienione trz to samo w okolicach 300g
Muskel1 Opublikowano 29 Czerwca Opublikowano 29 Czerwca Możliwe, że za dpfem masz gdzieś wydech zapchany.
adi1977 Opublikowano 29 Czerwca Autor Opublikowano 29 Czerwca Przepustnice spalin z kątem była zdjęta i kamera sprawdzali chyba że sam ten kat w środku by był, nie mam już pomysłów tyle siana włożyłem bez efektu.
luckY102 Opublikowano 29 Czerwca Opublikowano 29 Czerwca (edytowane) 4 godziny temu, adi1977 napisał(a): Przepustnice spalin z kątem była zdjęta i kamera sprawdzali chyba że sam ten kat w środku by był, nie mam już pomysłów tyle siana włożyłem bez efektu. Zrób tak jak ja zrobiłem. Odkrec kąta za dpfem, zaczep tak żeby nie wisiał i się przejedź bez wydechu. Dziwek auta wcale nie będzie jakoś głośny. To wykluczy resztę wydechu. Dzisiaj zrobiłem już 500km i jeszcze nie wypalał. Później podłącze VCDS i sprawdzę ilość sadzy, ciśnienie różnicowe. Napiszę u mnie w poście ile było. Jak na razie rewelacja. Edytowane 29 Czerwca przez luckY102
adi1977 Opublikowano 29 Czerwca Autor Opublikowano 29 Czerwca 1 godzinę temu, luckY102 napisał(a): Zrób tak jak ja zrobiłem. Odkrec kąta za dpfem, zaczep tak żeby nie wisiał i się przejedź bez wydechu. Dziwek auta wcale nie będzie jakoś głośny. To wykluczy resztę wydechu. Dzisiaj zrobiłem już 500km i jeszcze nie wypalał. Później podłącze VCDS i sprawdzę ilość sadzy, ciśnienie różnicowe. Napiszę u mnie w poście ile było. Jak na razie rewelacja. No 500km to faktycznie super
adi1977 Opublikowano 1 Lipca Autor Opublikowano 1 Lipca W dniu 29.06.2024 o 11:39, Muskel1 napisał(a): Możliwe, że za dpfem masz gdzieś wydech zapchany. Cześć jak kupiłem a5 miałem soft 8249 i robili mi upgrade do 9970,może orientujesz jaka wgrać żeby mieć z przed afery bo ja mam auto z 15 roku nie wiem czy są jescze jakieś starsze niż 8249? A widziałem że w jakimś poście się wypowiadałeś o łatce 23cy czy dotyczy to też silnika cnha ,czy tych nowszych ?
Muskel1 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca 5 godzin temu, adi1977 napisał(a): może orientujesz jaka wgrać żeby mieć z przed afery bo ja mam auto z 15 roku Tego nie wiem.
adi1977 Opublikowano 1 Lipca Autor Opublikowano 1 Lipca 3 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Tego nie wiem. A ta latka 23cy wiesz kiedy wyszła?
adi1977 Opublikowano 1 Lipca Autor Opublikowano 1 Lipca 1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a): W marcu 2021. Wrzucę mu z powrotem te stare pierwsze i zobaczę
adi1977 Opublikowano 24 Lipca Autor Opublikowano 24 Lipca W dniu 29.06.2024 o 11:39, Muskel1 napisał(a): Możliwe, że za dpfem masz gdzieś wydech zapchany. A są ci znane jakieś problemy z wysterowaniem egr wysokociśnieniowego ,ponieważ mam wyzsza mase powietrza niz zadana kupiłem nowy egr nie potrzebnie ,ale praca zdemontowałem go i podłączyłem obydwa w teście na vcds otwierają się może z 1mm , to mnie trochę ciekawi bo szczelina prawie żadna a po podaniu bezpośrednio 12v otwiera się z pół centymetra .skonfrontowałem to z mechanikiem z innego miasta który robi tylko te silniki i mówi że wiązka gdzieś uszkodzona albo sterownik oprogramowanie wykluczam bo już miałem 2.
luckY102 Opublikowano 25 Lipca Opublikowano 25 Lipca Gdzieś kiedyś się spotkałem że przez EGR częste wypalanie dpfa, też był przypadek że EGR się nie dotykał w CNHA i auto bardzo kopcilo ale to jacyś "profesjonalni mechanicy" nagrywali film.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się