AlbionTheBest 0 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Witam obecnie posiadam a4 b7 quttro z swapem na 1.9tdi avf swapa robiłem sam i chciałbym się dowiedzieć czy do a4 b8 da się wsadzić silnik 1.9tdi avf z sterownikiem i osprzętem od a4 b7 i mam pytanie jak zmienię sterownik edc17 na sterownik od a4 b7 od 1.9tdi edc16 czy klimatyzacja i zegary nie będą martwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1348 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Zapomnij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbionTheBest 0 Opublikowano 18 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 1 minutę temu, Muskel1 napisał(a): Zapomnij. w b7 robiłem swap na 1.9 awx z a4 b6 i wszystko działało oczywiście immo off Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1348 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca W B6 i w B7 było to możliwe bo zarówno w B6 jak i w B7 występowały takie ssilniki i sterowniki nie różniły się wiele od siebie. B8 to całkiem inna architektura i sterowniki. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbionTheBest 0 Opublikowano 18 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca (edytowane) 2 minuty temu, Muskel1 napisał(a): W B6 i w B7 było to możliwe bo zarówno w B6 jak i w B7 występowały takie ssilniki i sterowniki nie różniły się wiele od siebie. B8 to całkiem inna architektura i sterowniki. Powodzenia. z tego co wiem to edc 16 od edc 17 sie dużo nie różni immo off i pytanie czy panel klimatyzacji i zegary nie będą martwe. 1.9 jest jeszcze z edc17 w seacie ibizie 6 Edytowane 18 Czerwca przez AlbionTheBest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1348 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Powiedz mi w takim razie jak chcesz przypisać sterownik z silnika 1.9 do Gateway tak aby wszystko komunikowało się ze sobą i działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1348 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Pozostanie jeszcze kwestia dpf. AVF nawet nie marzył nigdy o czymś takim jak dpf, więc nie dasz rady wykonać takiego swapa. Tylko mi nie pisz, że bez dpfa😀 Wszystkie B8 mają dpf i kontroler na SKP, który podbije Ci taki przegląd powinien od razu stracić pracę i zostać ukarany grzywną😀 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbionTheBest 0 Opublikowano 18 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 26 minut temu, Muskel1 napisał(a): Pozostanie jeszcze kwestia dpf. AVF nawet nie marzył nigdy o czymś takim jak dpf, więc nie dasz rady wykonać takiego swapa. Tylko mi nie pisz, że bez dpfa😀 Wszystkie B8 mają dpf i kontroler na SKP, który podbije Ci taki przegląd powinien od razu stracić pracę i zostać ukarany grzywną😀 akurat 1.9 i 2.0 bpw miały dpf wiec słupek 1.9avf i osprzet od b7 tak jak pisałem 1 poście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbionTheBest 0 Opublikowano 18 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 35 minut temu, Muskel1 napisał(a): Powiedz mi w takim razie jak chcesz przypisać sterownik z silnika 1.9 do Gateway tak aby wszystko komunikowało się ze sobą i działało. właśnie występowały 1.9tdi z gateway i z tego co mi mówił znajomy tuner to kwestia wyłączenia ochrony i powinien się do gadac po canie z edc16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1348 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Akurat AVF nie miały nigdy dpf. Tylko niektóre BKE/BRB oraz wszystkie BPW, tak więc, tak jak pisałem, powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1348 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Poza tym sterownik silnika w B8 jest na protokole UDS a nie CAN, tak jak w przypadku B6/B7. Wartość popiołu jest w B8 obliczana w ml a nie w g jak w B7. Chętnie popatrzę na wyniki swapu gdzie wszystko współpracuje jak powinno.😄 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbionTheBest 0 Opublikowano 18 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Poza tym sterownik silnika w B8 jest na protokole UDS a nie CAN, tak jak w przypadku B6/B7. Wartość popiołu jest w B8 obliczana w ml a nie w g jak w B7. Chętnie popatrzę na wyniki swapu gdzie wszystko współpracuje jak powinno.😄 dzięki wielkie za porady odpuszczę swapa 1.9 do b8 może się uda 1.8t 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 19 Czerwca Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca Chcesz zmieniać diesla na benzynę? Jeszcze lepiej... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbionTheBest 0 Opublikowano 19 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2 godziny temu, Langista napisał(a): Chcesz zmieniać diesla na benzynę? Jeszcze lepiej... z 2.0tfsi na 1.8t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się