dan4tech 0 Opublikowano Środa o 16:35 Udostępnij Opublikowano Środa o 16:35 (edytowane) Chciałbym zrobić kalibrację radaru przez vcds, są takie filmy, np. Czy ktoś zna security code do modułu 8b? żeby zresetować kąty bo u mnie jest tylko taka opcja jak na obrazku: Edytowane Środa o 16:36 przez dan4tech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P.Wiśnia 1 Opublikowano Środa o 19:14 Udostępnij Opublikowano Środa o 19:14 Kod: 91153 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1350 Opublikowano Środa o 19:39 Udostępnij Opublikowano Środa o 19:39 24 minuty temu, P.Wiśnia napisał(a): Kod: 91153 Nie do tej platformy😉 Do MLBevo to 20103 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie dan4tech 0 Opublikowano Czwartek o 08:07 Autor Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano Czwartek o 08:07 (edytowane) Odpowiadam, można zrobić kalibrację radarów bez resetu, tzw dynamiczną. Wyświetlasz aktualne kąty w module 13 lub 8B zależy który radar ma błąd przestawienia i z podglądem tych danych jeździsz, na bieżąco są wyliczane. Następnie regulacja dwoma śrubkami zależy który kąt nam ucieka daleko od 0 vert czy horyz, regulujemy odpowiednią śrubką i dalej jeździmy aż zbliżymy się do 0 ( wystarczy poniżej 1 stopnia) - mi wtedy już wszystkie błędy na VC same znikły i ACC zaczął działać. Kod 20103 wpisywałem i nadal resetu nie miałem więc być może to kwestia tego że to inna platforma niż w A6C7 tak jak pisze Muskel. Edytowane Czwartek o 08:08 przez dan4tech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano Czwartek o 09:21 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 09:21 Godzinę temu, dan4tech napisał(a): Odpowiadam, można zrobić kalibrację radarów bez resetu, tzw dynamiczną. Wyświetlasz aktualne kąty w module 13 lub 8B zależy który radar ma błąd przestawienia i z podglądem tych danych jeździsz, na bieżąco są wyliczane. Następnie regulacja dwoma śrubkami zależy który kąt nam ucieka daleko od 0 vert czy horyz, regulujemy odpowiednią śrubką i dalej jeździmy aż zbliżymy się do 0 ( wystarczy poniżej 1 stopnia) - mi wtedy już wszystkie błędy na VC same znikły i ACC zaczął działać. Kod 20103 wpisywałem i nadal resetu nie miałem więc być może to kwestia tego że to inna platforma niż w A6C7 tak jak pisze Muskel. Tak z ciekawości jak długo trzeba jeździć po zmianie kąta aż załapie prawidłowe ustawienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan4tech 0 Opublikowano Czwartek o 10:58 Autor Udostępnij Opublikowano Czwartek o 10:58 Nie dużo, jak zaczniesz jechać to kąty są automatycznie przeliczane i widać jak lecą w którąś stronę, ja kręciłem śrubkami co kilka km jak się pomiar ustabilizował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano Czwartek o 11:26 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 11:26 26 minut temu, dan4tech napisał(a): Nie dużo, jak zaczniesz jechać to kąty są automatycznie przeliczane i widać jak lecą w którąś stronę, ja kręciłem śrubkami co kilka km jak się pomiar ustabilizował. Oki. dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano Sobota o 06:47 Udostępnij Opublikowano Sobota o 06:47 W dniu 27.06.2024 o 12:58, dan4tech napisał(a): Nie dużo, jak zaczniesz jechać to kąty są automatycznie przeliczane i widać jak lecą w którąś stronę, ja kręciłem śrubkami co kilka km jak się pomiar ustabilizował. Jeszcze mam jedno pytanko czy twoja A5 to odpowiednik A4 B8 czy B9? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan4tech 0 Opublikowano Sobota o 07:43 Autor Udostępnij Opublikowano Sobota o 07:43 (edytowane) B9 ale w B8 pewnie jest to samo, zobacz na film A6C7 kalibracja radaru. Z tym że jak Ci nie wyrzuca błędu to nie kombinuj za dużo Edytowane Sobota o 07:44 przez dan4tech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano wczoraj o 09:48 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 09:48 W dniu 29.06.2024 o 09:43, dan4tech napisał(a): B9 ale w B8 pewnie jest to samo, zobacz na film A6C7 kalibracja radaru. Z tym że jak Ci nie wyrzuca błędu to nie kombinuj za dużo Próbowałem zrobić koledze w B9 bo po naprawie wyskoczył błąd, wyświetliłem pomiar zmieniłem ustawienia i przejechałem może z 10km i nic się w kątach nie zmieniło, dlatego pytałem o model auta. W b8 to jest bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan4tech 0 Opublikowano 17 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 17 godzin temu Ja to robiłem w A5 B9 i mi się zmienia. Wiesz mogą być mocno przetwione, jakie masz w tej chwili dane kątów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan4tech 0 Opublikowano 17 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 17 godzin temu Tu by bardzo pomogła instrukcja serwisowa do ustwianiania, tam są napisane ustawienia początkowe do kalibracji, zanim zamontujesz radar do auta ustawia się go wstępnie śrubkami na stole, może Muskel1 posiadasz taką instrukcję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się