dan4tech Opublikowano 26 Czerwca Opublikowano 26 Czerwca (edytowane) Chciałbym zrobić kalibrację radaru przez vcds, są takie filmy, np. Czy ktoś zna security code do modułu 8b? żeby zresetować kąty bo u mnie jest tylko taka opcja jak na obrazku: Edytowane 26 Czerwca przez dan4tech
Muskel1 Opublikowano 26 Czerwca Opublikowano 26 Czerwca 24 minuty temu, P.Wiśnia napisał(a): Kod: 91153 Nie do tej platformy😉 Do MLBevo to 20103
Rozwiązanie dan4tech Opublikowano 27 Czerwca Autor Rozwiązanie Opublikowano 27 Czerwca (edytowane) Odpowiadam, można zrobić kalibrację radarów bez resetu, tzw dynamiczną. Wyświetlasz aktualne kąty w module 13 lub 8B zależy który radar ma błąd przestawienia i z podglądem tych danych jeździsz, na bieżąco są wyliczane. Następnie regulacja dwoma śrubkami zależy który kąt nam ucieka daleko od 0 vert czy horyz, regulujemy odpowiednią śrubką i dalej jeździmy aż zbliżymy się do 0 ( wystarczy poniżej 1 stopnia) - mi wtedy już wszystkie błędy na VC same znikły i ACC zaczął działać. Kod 20103 wpisywałem i nadal resetu nie miałem więc być może to kwestia tego że to inna platforma niż w A6C7 tak jak pisze Muskel. Edytowane 27 Czerwca przez dan4tech
Góral65 Opublikowano 27 Czerwca Opublikowano 27 Czerwca Godzinę temu, dan4tech napisał(a): Odpowiadam, można zrobić kalibrację radarów bez resetu, tzw dynamiczną. Wyświetlasz aktualne kąty w module 13 lub 8B zależy który radar ma błąd przestawienia i z podglądem tych danych jeździsz, na bieżąco są wyliczane. Następnie regulacja dwoma śrubkami zależy który kąt nam ucieka daleko od 0 vert czy horyz, regulujemy odpowiednią śrubką i dalej jeździmy aż zbliżymy się do 0 ( wystarczy poniżej 1 stopnia) - mi wtedy już wszystkie błędy na VC same znikły i ACC zaczął działać. Kod 20103 wpisywałem i nadal resetu nie miałem więc być może to kwestia tego że to inna platforma niż w A6C7 tak jak pisze Muskel. Tak z ciekawości jak długo trzeba jeździć po zmianie kąta aż załapie prawidłowe ustawienia?
dan4tech Opublikowano 27 Czerwca Autor Opublikowano 27 Czerwca Nie dużo, jak zaczniesz jechać to kąty są automatycznie przeliczane i widać jak lecą w którąś stronę, ja kręciłem śrubkami co kilka km jak się pomiar ustabilizował.
Góral65 Opublikowano 27 Czerwca Opublikowano 27 Czerwca 26 minut temu, dan4tech napisał(a): Nie dużo, jak zaczniesz jechać to kąty są automatycznie przeliczane i widać jak lecą w którąś stronę, ja kręciłem śrubkami co kilka km jak się pomiar ustabilizował. Oki. dzięki.
Góral65 Opublikowano 29 Czerwca Opublikowano 29 Czerwca W dniu 27.06.2024 o 12:58, dan4tech napisał(a): Nie dużo, jak zaczniesz jechać to kąty są automatycznie przeliczane i widać jak lecą w którąś stronę, ja kręciłem śrubkami co kilka km jak się pomiar ustabilizował. Jeszcze mam jedno pytanko czy twoja A5 to odpowiednik A4 B8 czy B9?
dan4tech Opublikowano 29 Czerwca Autor Opublikowano 29 Czerwca (edytowane) B9 ale w B8 pewnie jest to samo, zobacz na film A6C7 kalibracja radaru. Z tym że jak Ci nie wyrzuca błędu to nie kombinuj za dużo Edytowane 29 Czerwca przez dan4tech
Góral65 Opublikowano 30 Czerwca Opublikowano 30 Czerwca W dniu 29.06.2024 o 09:43, dan4tech napisał(a): B9 ale w B8 pewnie jest to samo, zobacz na film A6C7 kalibracja radaru. Z tym że jak Ci nie wyrzuca błędu to nie kombinuj za dużo Próbowałem zrobić koledze w B9 bo po naprawie wyskoczył błąd, wyświetliłem pomiar zmieniłem ustawienia i przejechałem może z 10km i nic się w kątach nie zmieniło, dlatego pytałem o model auta. W b8 to jest bez problemu.
dan4tech Opublikowano 30 Czerwca Autor Opublikowano 30 Czerwca Ja to robiłem w A5 B9 i mi się zmienia. Wiesz mogą być mocno przetwione, jakie masz w tej chwili dane kątów ?
dan4tech Opublikowano 30 Czerwca Autor Opublikowano 30 Czerwca Tu by bardzo pomogła instrukcja serwisowa do ustwianiania, tam są napisane ustawienia początkowe do kalibracji, zanim zamontujesz radar do auta ustawia się go wstępnie śrubkami na stole, może Muskel1 posiadasz taką instrukcję?
dan4tech Opublikowano 5 Lipca Autor Opublikowano 5 Lipca Ustaw felerny radar na wartości początkowe, i pojeździj, zobacz jak Ci się zmienią ustawienia, tylko jak Ci się nie zmieniało mam nadzieję że podglądałeś ustawienia właściwego radaru, moduł 13 to prawy czyli stron pasażera a 8B to lewy czyli kierowcy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się