dliwski Opublikowano 28 Września Autor Opublikowano 28 Września (edytowane) I w końcu udało mi się uaktywnić ambiente w nogach z regulacją: I jeszcze jeden shot z CarPlay: Edytowane 28 Września przez dliwski 1
dliwski Opublikowano 20 Października Autor Opublikowano 20 Października Zmiana kół z letnich na zimowe… 😢 Zestaw na lato umyty i schowany do garażu. Przy okazji wymienione łożysko - tym razem prawy przód. 1
dliwski Opublikowano 21 Października Autor Opublikowano 21 Października Kolejny mały mod wizualny - dechroming grilla i kratek
dliwski Opublikowano 2 Listopada Autor Opublikowano 2 Listopada I do kompletu jeszcze znaczek w czarnym połysku: 1
dliwski Opublikowano 2 Listopada Autor Opublikowano 2 Listopada Godzinę temu, Marfiol napisał(a): Jak ustawiles te ambiente? Wg tego opisu: AudiEnthusiasts Vag Com WWW.AUDIENTHUSIASTS.COM i dodatkowe kroki stąd: Enabling Ambient Lighting in SQ5 WWW.AUDIZINE.COM So I was following along in the AudiEnthusiasts.com site and couldn't get the ambient lighting working... 1
dliwski Opublikowano 23 Listopada Autor Opublikowano 23 Listopada (edytowane) 21.11.24 - emblematy chromowane wymienione na czarny połysk; emblemat 2.0Tquattro nie wraca na auto, więc miejsce po nim wypolerowane Edytowane 25 Listopada przez dliwski
Marfiol Opublikowano 29 Listopada Opublikowano 29 Listopada Ambiente ogarniete,dzięki Bez emblematu A4 całkiem spoko by było 😁 Czym ogarniałeś komore ? 1
dliwski Opublikowano 29 Listopada Autor Opublikowano 29 Listopada 9 godzin temu, Marfiol napisał(a): Ambiente ogarniete,dzięki Bez emblematu A4 całkiem spoko by było 😁 Czym ogarniałeś komore ? Wystarczył APC, bo nie było bardzo brudno. Myślałem, żeby zostawić tylko logo, ale ostatecznie wolałem tak jak fabrycznie w S i RS 😉
dliwski Opublikowano 20 godzin temu Autor Opublikowano 20 godzin temu (edytowane) Mały serwis na koniec roku: - czyszczenie układu paliwowego - czyszczenie dolotu - wymiana podkładek pod wtryskiwaczami - nowa pompa wody (lekko ciekła z góry, nie chciałem tego odwlekać) - płyn G13 - nowa odma z ASO - nowy olej w tylnym dyfrze - kilka pierdół w zawieszeniu z przodu Może to tylko wrażenie, ale wg mnie auto teraz jest żwawsze - lepiej reaguje na pedał gazu. Edytowane 20 godzin temu przez dliwski
dliwski Opublikowano 19 godzin temu Autor Opublikowano 19 godzin temu 25 minut temu, Dev napisał(a): Masz plik tego programu co Ci zrobili ? Wyjdę na ignoranta, ale co masz na myśli? Wykres chyba mam gdzieś w papierach, poza tym nic
Dev Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu Chodziło mi o wsad ECU, mamy te same silniki i skrzynie, u mnie wyszło 287kM
dliwski Opublikowano 19 godzin temu Autor Opublikowano 19 godzin temu 12 minut temu, Dev napisał(a): Chodziło mi o wsad ECU, mamy te same silniki i skrzynie, u mnie wyszło 287kM To nie mam. Dało radę więcej wycisnąć, ale moc nie była priorytetem - miał być żwawszy, ale przede wszystkim nieprzeciążony. Ty masz chyba dużo mniejszy przebieg, nie?
Dev Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu Jo. Teraz jest ok 51000km, ale nie było żadnego problemu z taką cyfrą na hamowni. Robiliśmy 4 pomiary, jeden soft a potem jeszcze dwie korekty. Moc poszła od razu, potem było tylko "wygladzenie" momentu.
dliwski Opublikowano 4 godziny temu Autor Opublikowano 4 godziny temu Gdybym ja miał 50k przebiegu to pewnie też chciałbym wycisnąć więcej, a tak rozsądek nakazuje cieszyć się z 260hp i profilaktycznie czyścić i wymieniać wszystko, co wrażliwe w tych motorach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się