kiwip Opublikowano 15 Lipca 2024 Opublikowano 15 Lipca 2024 Witam. Zapaliła mi się kontrolka check. Po podłączeniu kompa wyszły następujące błędy. Czy to oznacza, że sonda do wymiany?
kiwip Opublikowano 16 Lipca 2024 Autor Opublikowano 16 Lipca 2024 Sonda 1 to ta w katalizatorze 4 pinowa?
janusz75 Opublikowano 16 Lipca 2024 Opublikowano 16 Lipca 2024 pierwsza to ta przed katalizatorem... pięciopinowa... oba błedy masz sporadyczne... miałeś coś odpinane?.. coś grzebałeś w samochodzie?..
kiwip Opublikowano 16 Lipca 2024 Autor Opublikowano 16 Lipca 2024 Nic nie było odpinane i grzebane przy silniku. Po wykasowaniu błedu po paru dniach znów się zapala chcek ( gasnie po kilku godzinach postoju) I pojawiają się znów te błedy . Auto jezdzi bez zauważalnej różnicy w mocy
janusz75 Opublikowano 17 Lipca 2024 Opublikowano 17 Lipca 2024 sprawdź Sobie siódmy bezpiecznik w listwie bezpieczników A... bezpieczniki pod podstopnicą kierowcy... jesli tutaj wszystko będzie Ok... to sprawdź jeszcze przewody (wizualnie) od sondy lambda, czy jakiś gryzoń w nich nie zasmakował... jeśli i tu wszystko będzie Ok... to na 99% sonda lambda ma już dość... ale tak zdalnie i bez możliwości diagnozy więcej pomóc nie mogę... jaki masz kod silnika i jaki przebieg ma samochód?..
janusz75 Opublikowano 17 Lipca 2024 Opublikowano 17 Lipca 2024 18 minut temu, Muskel1 napisał(a): To nie bezpiecznik. Sonda do wymiany. a skąd ta pewność?..
Muskel1 Opublikowano 17 Lipca 2024 Opublikowano 17 Lipca 2024 Z doświadczenia i ze znajomości pracy sondy lambda oraz popy jonowej.
kiwip Opublikowano 17 Lipca 2024 Autor Opublikowano 17 Lipca 2024 Reasumując -1 to ta sonda 5 pinowa.?
kiwip Opublikowano 17 Lipca 2024 Autor Opublikowano 17 Lipca 2024 Ok. Dzieki. Jak wymienie to dam znać o efektach.
Muskel1 Opublikowano 17 Lipca 2024 Opublikowano 17 Lipca 2024 Kup oryginalną w ASO, bo będziesz wymieniał do skutku, aż w końcu i tak kupisz oryginalną.
kiwip Opublikowano 17 Lipca 2024 Autor Opublikowano 17 Lipca 2024 Log-2PW-WAUKMAF44HN051123-138919km.txt Przy okazji poproszę o interpretację pozostałych błędów. Vcds to chińczyk, pcd zakodowania, ale jeszcze nie podpięte.
Muskel1 Opublikowano 17 Lipca 2024 Opublikowano 17 Lipca 2024 (edytowane) To podepnij pdc i dopiero szukaj przyczyn błędów. Poza tym jak widzisz tutaj: 196727 - Nieznany kod b³êdu i tutaj: 196724 - Nieznany kod b³êdu Klon nie nadaje się to tego auta. Zainwestuj w oryginał, to i błędy będą opisane jak się należy. Edytowane 17 Lipca 2024 przez Muskel1
kiwip Opublikowano 3 Sierpnia 2024 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2024 Sonda nr 1 wymieniona. Błędy znikły.
hertz Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 W dniu 17.07.2024 o 10:37, Muskel1 napisał(a): Z doświadczenia i ze znajomości pracy sondy lambda oraz popy jonowej. Czy błąd P2251 (Heather oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1, negative current control - open circuit) również kwalifikuje sondę do wymiany? Wiązka i złącze wyglądają OK
Muskel1 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Najprawdopodobniej grzałka spalona.
hertz Opublikowano 17 Grudnia 2024 Opublikowano 17 Grudnia 2024 8 minut temu, Muskel1 napisał(a): Najprawdopodobniej grzałka spalona. Czy wymiana to zamiana starej na nową, czy bardziej skomplikowana procedura? 😉
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się