ad1czek Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Cześć, tak jak w nazwie tematu i widać na zdjęciu. Wąż jest mokry, czym to może być spowodowane, co najlepiej zrobić, jakie mogą być teraz szkody i koszty naprawy tego, z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
Rob@k Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Olej w dolocie. Ściągnij i zobacz ile go tam jest. Jak sporo to odma albo turbo.
jmk Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Luźno siedzi, widać to na zdjęciu. Wymień uszczelkę, może dognij nieco tą spinkę z drutu.
ad1czek Opublikowano 25 Lipca Autor Opublikowano 25 Lipca A jest możliwe, że przez to auto ma mniej mocy, a mianowicie turbina się włącza przy 2300-2500 obrotów i takie zamulone jest zanim zdobędzie ten moc. Przykład jadę 100km/h wbiję 5ty bieg i auto stoi jeśli chodzi o prędkość i obroty, dopiero po chwili ledwo ledwo co przyśpiesza.
ad1czek Opublikowano 25 Lipca Autor Opublikowano 25 Lipca 3 godziny temu, Rob@k napisał(a): Prawdopodobnie turbo pada. Turbina była rok temu regenerowana i programowana na nowo, wątpię, że to turbina, bardziej myślę, że problem z jakimiś przewodami czy coś...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się