Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tryb awaryjny w Audi A5 2.0 TFSI 204KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

po wymianie turbiny pojawia się błąd P334B00- Charge air pressure actuator- Mechanical problem - zawór działa- przemieszcza się natomiast, szukam możliwej przyczyny błędu, nieszczelność układu? lub uszkodzony czujnik ciśnienia? 

Opublikowano (edytowane)

co było powodem wymiany turbiny? jest garrett czy inna?

założyłeś ori?

Edytowane przez RALF76
Opublikowano

ori, turbina uszkodzona przy wypadku. turbina garrett, z logów które mam na wolnych obrotach zadane ciśnienie powietrza  wynosi ok. 300hPa natomiast zmierzone jest ok. 1000hPa. czy zadane ciśnienie nie jest zbyt niskie? co odpowiada za niskie ciśnienie?

Opublikowano

jeśli zadane 300 a mierzone 1000 to masz ponad 3 razy większe niż powinno

Opublikowano

Tak, wymieniłem już nastawnik turbiny i od razu po odpaleniu wyrzuca błąd 

Opublikowano

regulacja nastawnika rozwiązała problem

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...