Damian2401 Opublikowano 10 Sierpnia Opublikowano 10 Sierpnia Witam będę musiał zmienić silnik u siebie i nie wiem jaki mam wybrac avj bfb bex ? Z tego co słyszałem to ponoć BFB nie lubi modów czy coś takiego, mam 1 ofertę BFB 3500zl na cylindrach od 13,5 do 14 bar AVJ od 12,5 bar do 13bar Proszę o podpowiedź co lepiej wybrac mój cel mocy będzie +/- od 210km do 280km i od 350 do 380nm Ten silnik będzie tylko na okres pol roku jak będę swojego AVJ kuł itp
Damian2401 Opublikowano 11 Sierpnia Autor Opublikowano 11 Sierpnia Czyli lepiej brać tego BFB co ma 13.5 bar
Langista Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia Jak tylko na pół roku to bierz co tansyze, skoro i tak go wymieniasz.
azahiel82pl Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia Cześć Mam BFB po modach 242KM / 360 Nm jak nie będziesz go ujeżdżał jak poj.....y to mój ma nalatane 70 tyś uważam że nie ważne co weźmiesz jak będziesz go pałował co światła to żaden silnik nie wytrzyma nie wiadomo ile .....tidin tidin tidin five minut engine kaput....;) Auto jak trzeba to dostaje po garach nie powiem ale z głową (nie na zimnym ) daje mu odpocząć po mocniejszym deptaniu(czekam 30 -60- sek zanim go zgaszę)oleje co 7- 10 tyś nie rzepakowe z biedy Pozdro 2
Damian2401 Opublikowano 3 Września Autor Opublikowano 3 Września Raczej nie pałuje furmanki, dopóki olej się nie zagrzeje nie przekraczam 3tys rpm Dopiero jak olej ma temp roboczą to jak trzeba depnąć to depnę, od świteł do światel nie jeżdżę z wciśniętym gazem. Olej zmieniam od 3 do 6 tys km. Po normalnej jeździe odczekam 30 sekund zanim wyłączę a po deptaniu np z autostrady do 2 min maks, przed odstawieniu auta jadę około 80kmh by go schłodzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się