marky2552 Opublikowano 30 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia Cześć, borykam się z problemem 2.0TFSI CPMB , cały czas vcds wyrzuca mi błąd nieszczelność w układzie dolotowym powietrza ,czasami dodatkowy błąd za uboga mieszanka albo wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Samochód przed kolizją jeździł normalnie nic mu nie było. I niby nie ma w tym nic skomplikowanego bo przecież wystarczy przejrzeć węże itp. w celu znalezienia nieszczelności, ale nie w tym przypadku. Sprawdzone węże dolotowe Nowy wąż turbo intercooler Opaski sprawdzone podokręcane Nowy intercooler Nowy magnes faz rozrządu Nowa odma z aso Turbo po regeneracji nowa pokrywa rozrządu nowe koło pasowe oringi rurki bagnetu nowe Uszczelki turbo węża odmy do turbo wszystko wymienione Węże podciśnienia sprawdzone wszystko jest okej Test dymiarką nie wykazuje nieszczelności w układzie dolotowym Samochód jeździ normalnie, przyspiesza i po parunastu km wywala check i czasami na wolnych obrotach dostaje czkawki . Nie wiem gdzie szukać problemu bo już sprawdziłem dosłownie wszystko . Błąd da się skasować ale za chwile powraca. czasami wyrzuci błąd czujnika ciśnienia paliwa nieprawidłowe działanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 30 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia Jak sprawdzana była szczelność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marky2552 Opublikowano 17 Września Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września Dymiarka w dolot i szukanie gdzie ucieka , no i nigdzie nie uciekał dym . Dodatkowo zauważyłem podczas startu silnika na ssaniu to turbo regenerowane dziwnie zaczyna huczeć jak by zasysałl bardzo dużo powietrza szum podobny do szumu wentylatora na 2 biegu ale to nie wentylator tylko z turbo taki dźwięk. Jak samochód zejdzie z ssania to się to uspokaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matekboss Opublikowano 18 Września Udostępnij Opublikowano 18 Września Zaglądałeś w dolot i zawory czy są zasyfione ? Sprawdziłbym jeszcze wtryskiwacze, teflony jak są wypierdziane na zimnym będą łapać nieszczelność i będą historie tego typu z czkawką, a po paru chwilach jak motor się rozgrzeje teflon się uszczelnia i wraca do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marky2552 Opublikowano Niedziela o 18:55 Autor Udostępnij Opublikowano Niedziela o 18:55 Nie zaglądałem bo skoro przed kolizją wszystko działało to i teraz powinno. Dla mnie to turbo po regeneracji dziwnie chodzi na ssaniu. Silnik powinien mieć podwyższone obroty a tu są podwyższone i jakiś dziwny huk z turbo które działa jak suszarka czego wcześniej nie było https://youtube.com/shorts/uxvcUYS153g?feature=shared Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się