Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeskakiwanie tylnego koła w A4 B7 1.8T quattro


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez przem8,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

 

posiadam a4 b7 1.8t quattro. Zauważyłem, najczęściej przy ruszaniu od zera ze skręconymi kołami, że coś z tyłu przeskakuje (dźwięk podobny do tego jak skręca się przy zespawanym dyfrze).

 

Co to może być? Półosie oraz wał były sprawdzane tak ręcznie i brak jakiś niepokojących luzów. W dyfrze zalany nowy olej i to również w niczym nie pomogło.


Czy miał ktoś podobny przypadek? Może udało się to komuś rozwiązać?

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
24 minuty temu, byqu napisał(a):

Co to może być?

Quattro.

Opublikowano
3 minuty temu, pelonek1 napisał(a):

Quattro.

Chodzi Ci o to że tak po prostu jest? Znajomy który miał b7 w Q mówił że nie było takich dźwięków.

  • Rozwiązanie
Opublikowano

Ten typ tak ma. Jeszcze w zaleznosci jakie masz koła i również zuzycie dyfra ma na to jakiś wpływ. U mnie to występowało przy cofaniu z maksymalnie skreconymi kołami i tylko na asfalcie. Jeździć i się nie przejmować.

Opublikowano
2 godziny temu, pelonek1 napisał(a):

Quattro.

 

1 godzinę temu, przem8 napisał(a):

Ten typ tak ma. Jeszcze w zaleznosci jakie masz koła i również zuzycie dyfra ma na to jakiś wpływ. U mnie to występowało przy cofaniu z maksymalnie skreconymi kołami i tylko na asfalcie. Jeździć i się nie przejmować.


 

dziękuję Panowie za pomoc

Opublikowano

Przeguby mogą w ten sposób pokazywać zużycie lub wytarcie w jednym miejscu, to jednak sprawdzisz dopiero po demontażu całej półosi.

Opublikowano
7 godzin temu, Langista napisał(a):

Przeguby mogą w ten sposób pokazywać zużycie lub wytarcie w jednym miejscu, to jednak sprawdzisz dopiero po demontażu całej półosi.

Półoś była wyciągnięta i również nie dało się wyczuć żadnych luzów.

Opublikowano

U mnie też żadnych nie ma ale były wżery na bieżni, gdzie pracują kulki przegubów. Najlepsze jest to, że na starym smarze nie miałem przeskakiwania na przedniej osi a po wyczyszczeniu wszystkiego i nałożeniu nowego smaru zaczęło przeskakiwać, także ewidentnie wina przegubów.

Opublikowano
W dniu 2.09.2024 o 09:03, Langista napisał(a):

U mnie też żadnych nie ma ale były wżery na bieżni, gdzie pracują kulki przegubów. Najlepsze jest to, że na starym smarze nie miałem przeskakiwania na przedniej osi a po wyczyszczeniu wszystkiego i nałożeniu nowego smaru zaczęło przeskakiwać, także ewidentnie wina przegubów.

To wiele by wyjaśniało. A powiedz mi zmieniłeś przeguby? Bo z tego co patrzyłem to nie ma żadnych porządnych zamienników. Sprawdzałeś jakieś?

Opublikowano

Witam serdecznie i mam ten sam problem po wymianie kompletnego sprzęgła dwumasy, regeneracji skrzyni, sprawdzenie wszystkich półosi i przegubów oraz wymiany wewnętrznych przegubów na tylnej pół osi problem nie został rozwiązany ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?

 

W dniu 5.09.2024 o 20:25, byqu napisał(a):

To wiele by wyjaśniało. A powiedz mi zmieniłeś przeguby? Bo z tego co patrzyłem to nie ma żadnych porządnych zamienników. Sprawdzałeś jakieś?

Jeżeli chodzi o przeguby też szukałem i nie dostałem żadnych zamienników natomiast w serwisie powiedzieli że wycofane ze sprzedaży od tego roku a kosztowały 1500 zł za sztukę. Rozebrałem zmierzyłem i poszukałem w sklepie udało się znaleźć do Volkswagena i średnica przegubu 100 mm x 33 frezy. Koszt takiego przegubu z mieszkiem i kompletem śrub wyniósł mnie 70 zł. Natomiast ich wymiana nic nie pomogła w problemie.

Opublikowano

Przeguby zewnętrzne zostało wymienić.

Opublikowano

I nic to nie da.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...