Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Koszt wymiany dwumasy w A4 B9 2.0TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

Pojechałem dziś do mechanika na wymianę dwumasy bo już zaczyna chałasować i

telepie autem ,Przebieg 216000 tys , zaskoczyła nie cena jaką mi zaśpiewał :( 7000 zł wraz z częścią,

dwumas podobno ma być orginał .

U was też takie ceny ?

Opublikowano
WWW.SPRZEGLA24.PL

Koło dwumasowe do automatycznej skrzyni DSG 7 / S-Tronic AUDI 0CK105317AE do AUDI A4 (8W2, B9) 2.0 TDI 150KM/110KW - Oryginalne Sprzęgła i Koła Dwumasowe do 50% Taniej - Wysyłka...

 

Chyba Cię trochę naciąga...

Opublikowano

W ASO 6180 i zapewne rabat ma 😁 

 

Opublikowano

W tych czasach ciężko o uczciwego mechanika, chyba faktycznie ASO  wyjdzie taniej 

Opublikowano

Zadzwoń i zapytaj ile ASO skasuje za robotę 😁 Bo rozstrzał cenowy jest spory w zależności od lokalizacji.

Opublikowano (edytowane)

Tak z ciekawości , da się zmienić 2mas bez wymiany olejów w skrzyni ? 

Znaczy chodzi mi o to czy skrzynie trzeba całkiem zdjać i uda się to zrobić nie przechylając jej nardzien niż 25stopni .

Edytowane przez Lukaa5
Opublikowano
5 godzin temu, ErnestCokan napisał(a):

Witam, 

Pojechałem dziś do mechanika na wymianę dwumasy bo już zaczyna chałasować i

telepie autem ,Przebieg 216000 tys , zaskoczyła nie cena jaką mi zaśpiewał :( 7000 zł wraz z częścią,

dwumas podobno ma być orginał .

U was też takie ceny ?

Oryginał robi LUK i wątpię że do ASO dają lepsze bo w dzisiejszych czasach wszystko schodzi z jednej taśmy (lata 90 już dawno się skończyły), za LUKa trzeba dać okolice 3000 zł w zależności kto ma jakie ceny. Trzeba tylko zrobić dobry risercz po kodzie części bo z zewnątrz dwumas wygląda jednakowo a inny idzie do diesla a inny do benzyny i jeszcze warianty mocowe więc prawdopodobnie mają inną siłę sprężyn. Generalnie każdy ogarnięty mechanik nie będzie miał problemu z doborem części.

 

50 minut temu, Lukaa5 napisał(a):

Tak z ciekawości , da się zmienić 2mas bez wymiany olejów w skrzyni ? 

Znaczy chodzi mi o to czy skrzynie trzeba całkiem zdjać i uda się to zrobić nie przechylając jej nardzien niż 25stopni .

Da się ale uważam że przy takim zabiegu koszt oleju to pryszcz, no chyba że wymieniałeś go 1000 km temu.

Opublikowano (edytowane)
35 minut temu, matekboss napisał(a):

Oryginał robi LUK i wątpię że do ASO dają lepsze bo w dzisiejszych czasach wszystko schodzi z jednej taśmy (lata 90 już dawno się skończyły), za LUKa trzeba dać okolice 3000 zł w zależności kto ma jakie ceny. Trzeba tylko zrobić dobry risercz po kodzie części bo z zewnątrz dwumas wygląda jednakowo a inny idzie do diesla a inny do benzyny i jeszcze warianty mocowe więc prawdopodobnie mają inną siłę sprężyn. Generalnie każdy ogarnięty mechanik nie będzie miał problemu z doborem części.

 

Da się ale uważam że przy takim zabiegu koszt oleju to pryszcz, no chyba że wymieniałeś go 1000 km temu.

jak orginały  i filtry uszczelki  to nie taki pryszcz pewnie ze 3K wyjdzie

Edytowane przez Lukaa5
Opublikowano

Nie zauważyłem że masz multitronika to faktycznie tam idzie ruskie wiadro oleju. Z ciekawostek ze świata, na internecie znalazłem porównanie olei OEM i po porównaniu ich z tymi z rynku na urządzeniu pomiarowym i spektroskopii IR wyszło że olej z ASO Audi miał identyczne parametry jak Castrol. Może VAG żongluje dostawcami ale wątpię że tam będzie zalane coś lepszego od Castrola/Motula.

Opublikowano

Ogólnie nie kierował bym się przy doborze koła dwumasowego, tym co mają w katalogach w sklepach. 

Ja podawałem VIN i wszystkie parametry trzem różnym sklepom i każdy dobrał mi inne koło.  Jeden nawet Sachs za 1200 zł 

który na pewno nie pasuje. Najlepiej z ETKi sprawdzić numer części i na tej podstawie dobrać. 

Opublikowano

W tym przypadku nie ma żadnego zamiennika, a jak wpisze się nr części z Etki to pokazuje tylko oryginał.

W przypadku skrzyni manualnej w b8 z silnikami tdi z serii Ultra są już przetarte szlaki i można zastąpić drogi dwumas za 5 koła takim z b9 za około 2800.

Opublikowano

Czyli tak samo jak ze słynnym sterownikiem świec żarowych do silników BMW serii N, przez wiele lat dostępny był tylko ori za jakieś bajońskie sumy typu 1000 zł za kawałek płytki drukowanej zalanej plastikiem która w dodatku psuła się od samego patrzenia. Jeszcze chamsko obok loga BMW widniał napis BERU, po paru latach rynek się uwolnił i te sterowniki są dostępne za 300-400zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...