IRO293 Opublikowano 16 Września Udostępnij Opublikowano 16 Września (edytowane) Audi a4 b9 sedan 2.0 tdi 190km. Cześć! Mam auto drugi tydzień, ale zauważyłem, ze jak postoi kilka, kilkanaście godzin to musi chwilę pokręcić zanim odpali, później juz zapala normalnie. Takie wrażenie jakby paliwo się cofalo, czy coś w tym rodzaju... Co o tym sądzicie ? Pozdrawiam Edytowane 16 Września przez IRO293 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 16 Września Udostępnij Opublikowano 16 Września (edytowane) z ciekawości zrób taki test np: jutro po nocnym postoju: wejdź do auta naciśnij start poczekaj jak zgaśnie świeca żarowa potem naciśnij stop i raz jeszcze start - daj znać jak zapali Edytowane 16 Września przez RALF76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRO293 Opublikowano 16 Września Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 5 minut temu, RALF76 napisał(a): z ciekawości zrób na taki test np: jutro po nocnym postoju: wejdź do auta naciśnij start poczekaj jak zgaśnie świeca żarowa potem naciśnij stop i raz jeszcze start - daj znać jak zapali Zrobię tak i dam znać... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRO293 Opublikowano 17 Września Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 17 godzin temu, IRO293 napisał(a): Zrobię tak i dam znać... Zrobiłem dzisiaj wvten sposób i zapalił bez długiego kręcenia. Teraz nasuwa się pytanie dlaczego tak się dzieje? Skoro w instrukcji nie ma o takim odpalaniu mowy. Zrobię jeszcze kilka testów w kolejne dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 17 Września Udostępnij Opublikowano 17 Września (edytowane) 28 minut temu, IRO293 napisał(a): Zrobiłem dzisiaj wvten sposób i zapalił bez długiego kręcenia. Teraz nasuwa się pytanie dlaczego tak się dzieje? Skoro w instrukcji nie ma o takim odpalaniu mowy. Zrobię jeszcze kilka testów w kolejne dni. hehe nikt tego nie wie, może ogarnie to ktoś klasy Muskel lub podobne osoby z dużą wiedzą temat znany w grupie VAG, dzieje się tak szacuje w 90% aut a4b9 i podobnych z tymi silnikami, ludzie wymieniają masę części i nic to nie daje, zaczynając od aku po czujniki i rozruszniki (choć podobno komuś pomogła wymiana rozrusznika) ale dzieje się to w autach już od nowości - coś chyba jednak sknocili ale obejście tego jest Moim zdaniem dwie opcje: 1. Cofające się paliwo, wystarczy ze jest chwila zwłoki i pompa stworzy ciśnienie a ze latem kręci odrazu to jest problem, zimą nie występuje gdyż jest komunikat trwa uruchamianie silnika, świece grzeją chwile trwa i zapala odrazu 2. Kiedyś jeden Pan w TV twierdzi że kompy sterujące muszą być coraz wydajniejsze gdyż dostają masę danych z czujników celem dostosowania dawki, może "ta" zwłoka powoduje że po pewnym czasie (2-3sek) są wszystkie dane i komp lepiej steruje - nie wiem trudno powiedzieć bo na ciepłym czy nawet kilku godzinny postoju efektu tego nie ma ps. testuj i daj znać A moze ktos ma dostęp i spotkał się z tym jak sobie radzą serwisy....jakieś akcje naprawcze? Edytowane 17 Września przez RALF76 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRO293 Opublikowano 17 Września Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 18 minut temu, RALF76 napisał(a): hehe nikt tego nie wie, może ogarnie to ktoś klasy Muskel lub podobne osoby z dużą wiedzą temat znany w grupie VAG, dzieje się tak szacuje w 90% aut a4b9 i podobnych z tymi silnikami, ludzie wymieniają masę części i nic to nie daje, zaczynając od aku po czujniki i rozruszniki (choć podobno komuś pomogła wymiana rozrusznika) ale dzieje się to w autach już od nowości - coś chyba jednak sknocili ale obejście tego jest Moim zdaniem dwie opcje: 1. Cofające się paliwo, wystarczy ze jest chwila zwłoki i pompa stworzy ciśnienie a ze latem kręci odrazu to jest problem, zimą nie występuje gdyż jest komunikat trwa uruchamianie silnika, świece grzeją chwile trwa i zapala odrazu 2. Kiedyś jeden Pan w TV twierdzi że kompy sterujące muszą być coraz wydajniejsze gdyż dostają masę danych z czujników celem dostosowania dawki, może "ta" zwłoka powoduje że po pewnym czasie (2-3sek) są wszystkie dane i komp lepiej steruje - nie wiem trudno powiedzieć bo na ciepłym czy nawet kilku godzinny postoju efektu tego nie ma ps. testuj i daj znać A moze ktos ma dostęp i spotkał się z tym jak sobie radzą serwisy....jakieś akcje naprawcze? Ok! Testujemy dalej 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaa5 Opublikowano 17 Września Udostępnij Opublikowano 17 Września Akumulator bym podładował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 17 Września Udostępnij Opublikowano 17 Września 9 minut temu, Lukaa5 napisał(a): Akumulator bym podładował na nowym to samo, nie ma znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaa5 Opublikowano 17 Września Udostępnij Opublikowano 17 Września Godzinę temu, RALF76 napisał(a): na nowym to samo, nie ma znaczenia U mnie była różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRO293 Opublikowano 26 Września Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września W dniu 17.09.2024 o 14:31, IRO293 napisał(a): Ok! Testujemy dalej 🙂 Witam! Sytuacja wygląda tak, że najpierw szybciej odpalił na po wcześniejszym uruchomieniu zapłonu, tak jak zasugerował RALF76 Ale teraz pali od strzała bez względu na to ile stoi i czy włączam najpierw zapłon czy nie? W między czasie wypalił się DPF, może to ma jakieś znaczenie? 🙂 Wiem, że nic nie wiem, ale dzięki za sugestie! Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się