Langista Opublikowano 25 Września Opublikowano 25 Września Panowie, dla mnie to dwumas, zwłaszcza że zupełnie nic z silnikiem robione nie było, jedynie sprzęgło szło na 'regenerację'. Dlaczego dwumas szedł na regenerację? Miałem wyciek z miski olejowej i trochę oleju dostało się do dwumasy. Po konsultacji z zakładem, który wcześniej regenerował mi dwumas, padła decyzja aby im go odesłać, oni go wyczyszczą I nałożą na sprężyny nowy smar, bo olej silnikowy go rozpuszcza. Dodam że przed tym dwumas był cichutko, żadnego stuknięcia. Przy silniku robiony był rozrząd, tak jak i dwa poprzednie razy, blokady weszły na miejsce, wszystko idealnie siadło, wskazania w grupach też w normie po złożeniu. Ale przy odpalaniu taki dźwięk, który w miarę rozgrzewania się silnika cichł. Do tego dodając gazu, na niskich obrotach przestawał klepać a obroty, od których zaczynał się stuk, były coraz to wyższe. VID_20240827_183634.mp4 Przy silniku był tylko rozrząd robiony a przed wymianą nie było żadnych stuków, jak to mówią - 'chodził jak pszczółka' Przed założeniem nagrałem specjalnie coś, co mi się rzuciło na pierwszy rzut oka : VID_20240820_155716.mp4.4f3ea1cc616757ea01a6a4da887bd869.mp4 Mam słabą pamięć ale nie pamiętam aby za poprzednim razem, to sprzęgło miało taki głośny ten luz.. No i po 460km nagrałem jak na zimnym słychać: sprzgopo460km.mp4.bf8f20510be347c78a2bffbee9a0c09a.mp4 Tu ewidentnie słychać już odcięcie dźwięków przy wciśnięciu pedału sprzęgła. Pan od regeneracji zarzeka się, że to nie wina sprzęgła, a mnie zwyczajnie na nic innego to nie wygląda, zwłaszcza że tylko to było robione, bo przecież rozrząd by nie stukał od strony skrzyni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się