IRO293 Opublikowano 8 Października Opublikowano 8 Października Cześć! Podczas przyspieszania delikatne klepanie w zakresie 1200 1800 obrotów. Też tak macie? Czy jak najpredzej na serwis?
Lukaa5 Opublikowano 8 Października Opublikowano 8 Października Nie . Co to znaczy klepie ? nagraj video
IRO293 Opublikowano 8 Października Autor Opublikowano 8 Października 1 minutę temu, Lukaa5 napisał(a): Nie . Co to znaczy klepie ? nagraj video Słychać to podczas jazdy, klepanie podobne do klepania zaworów, nie da się nagrać bo to nie słychać aż tak mocno.
Lukaa5 Opublikowano 8 Października Opublikowano 8 Października (edytowane) Nie powiedział bym że ten silnik pracuje aksamitnie , szczególnie na jałowych obrotach jak by metalicznie wysokie dźwięki . W sensie nie jest to "miękkie mlaskanie" Ale nie słysze klepania przy jeździe . Może 2-mas ? Może wtryski. Jakie masz korekty ? Edytowane 8 Października przez Lukaa5
IRO293 Opublikowano 8 Października Autor Opublikowano 8 Października (edytowane) 8 minut temu, Lukaa5 napisał(a): Nie powiedział bym że ten silnik pracuje aksamitnie , szczególnie na jałowych obrotach jak by metalicznie wysokie dźwięki . W sensie nie jest to "miękkie mlaskanie" Ale nie słysze klepania przy jeździe . Może 2-mas ? Może wtryski. Jakie masz korekty ? Obstawiałbym wtryskiwacze, dwumas raczej nie, przebieg 88 tyś Edytowane 8 Października przez IRO293
Lukaa5 Opublikowano 8 Października Opublikowano 8 Października Prawdopodobne , jaki masz przebieg ? Sprawdz korekty . Z dorażnych ja bym zmienił filtr paliwa , dodał środek do czyszczenia wtrysków.
IRO293 Opublikowano 8 Października Autor Opublikowano 8 Października 5 minut temu, Lukaa5 napisał(a): Prawdopodobne , jaki masz przebieg ? Sprawdz korekty . Z dorażnych ja bym zmienił filtr paliwa , dodał środek do czyszczenia wtrysków. 88 tyś
kris_91 Opublikowano 9 Października Opublikowano 9 Października Jesli chodzi o takie cykanie to tez to mam, gdzieś czytałem że to wtrysk Adblue. Jak sie zagrzeje to mniej to slychac a nawet w ogóle.
RALF76 Opublikowano 9 Października Opublikowano 9 Października 2 godziny temu, kris_91 napisał(a): Jesli chodzi o takie cykanie to tez to mam, gdzieś czytałem że to wtrysk Adblue. Jak sie zagrzeje to mniej to slychac a nawet w ogóle. cykanie coś podobnego do spalania stukowego i przy delikatnym przyśpieszaniu na zimnym potem na ciepłym mało słyszalne, jednak jest cykanie a nie klepanie jak to twórca tematu pisze (chyba że to ma na myśli)
IRO293 Opublikowano 9 Października Autor Opublikowano 9 Października Godzinę temu, RALF76 napisał(a): cykanie coś podobnego do spalania stukowego i przy delikatnym przyśpieszaniu na zimnym potem na ciepłym mało słyszalne, jednak jest cykanie a nie klepanie jak to twórca tematu pisze (chyba że to ma na myśli) Odgłos podobny do cykamia, klepania zaworów. Faktycznie mniej słyszalne jak jest zagrzany albo na zewnątrz cieplej
MiruK Opublikowano 11 Października Opublikowano 11 Października Przecież cykania wtrysku adblue w kabinie podczas jazdy nie słychać, u mnie można to wyraźnie usłyszeć dopiero jak podniosę maskę i nie jest w rytm silnika tylko co kilka-kilkanaście sekund (już nie pamiętam co ile dokładnie
aglest Opublikowano 7 Listopada Opublikowano 7 Listopada W dniu 8.10.2024 o 22:18, IRO293 napisał(a): Cześć! Podczas przyspieszania delikatne klepanie w zakresie 1200 1800 obrotów. Też tak macie? Czy jak najpredzej na serwis? Mam to samo w mojej DETA, przebieg 133 tyś. Gdzieś wyczytałem, że "ten typ tak ma". Słyszałem też o jakiejś gumie, która przeciera się w kolumnie kierowniczej. Powoduje to dostawanie się dźwięków z komory silnika do środka auta. Jeszcze inni zauważyli, że wystarczy pobawić się regulacją wysokości kierownicy. Jeśli odpowiednio "trafisz" z regulacją, to ponoć problem cykania znika. Ja tego próbowałem i w moim przypadku to niestety nie pomogło... Dalej szukam rozwiązania
RALF76 Opublikowano 8 Listopada Opublikowano 8 Listopada 10 godzin temu, aglest napisał(a): Mam to samo w mojej DETA, przebieg 133 tyś. Gdzieś wyczytałem, że "ten typ tak ma". Słyszałem też o jakiejś gumie, która przeciera się w kolumnie kierowniczej. Powoduje to dostawanie się dźwięków z komory silnika do środka auta. Jeszcze inni zauważyli, że wystarczy pobawić się regulacją wysokości kierownicy. Jeśli odpowiednio "trafisz" z regulacją, to ponoć problem cykania znika. Ja tego próbowałem i w moim przypadku to niestety nie pomogło... Dalej szukam rozwiązania IMHO mylisz wątki, cykanie ustaje lub jest mało słyszalne na ciepłym silniku więc jak się ma to wytartej gumy? To o czym piszesz to dwa oddzielne wątki - nie mieszajmy.
kris_91 Opublikowano 8 Listopada Opublikowano 8 Listopada A to nie czasem problem z oprogramowaniem silnika? Słyszałem że po aktualizacjach ewentualnie nowszych produkcjach motor chodzi głośniej. Dla porównania mam Golfa 1.6 TDI crkb tez ea288 i w porównaniu z deta chodzi jak tfsi na wolnych tak cicho.
aglest Opublikowano 8 Listopada Opublikowano 8 Listopada 8 godzin temu, RALF76 napisał(a): IMHO mylisz wątki, cykanie ustaje lub jest mało słyszalne na ciepłym silniku więc jak się ma to wytartej gumy? To o czym piszesz to dwa oddzielne wątki - nie mieszajmy. U mnie cyka na zimnym i na zagrzanym
Lukaa5 Opublikowano 8 Listopada Opublikowano 8 Listopada (edytowane) Nie wiem , albo ktoś da wideo z tym cykaniem alno temat bez sensu. Trochę dziwne rozmawiać o cykaniu silnika a jednocześnie kolumny kierowniczej . Pompa vacum też może cykać. Edytowane 8 Listopada przez Lukaa5
IRO293 Opublikowano 8 Listopada Autor Opublikowano 8 Listopada Ludzie! Klepie podobnie do zaworów! Słyszeliście kiedyś klepiące zawory? To jest właśnie taki dźwięk! Skończcie już z tym cykaniem...
Lukaa5 Opublikowano 8 Listopada Opublikowano 8 Listopada (edytowane) Tytuł tematu jest o cykaniu nie klepaniu. Edytowane 8 Listopada przez Lukaa5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się