karol2984 Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października Cześć, zaznaczam że nie mam klimy tylko nawiewy same. Jakiś czas temu zauważyłem że z nawiewów leci ledwo ciepłe powietrze. Płyn jest, na zegarze 90, nawet sprawdzałem temperatury wejścia i wyjścia do nagrzewnicy i też jak by ok. Może ktoś miał podobnie i coś doradzić gdzie szukać?
Langista Opublikowano 19 Października Opublikowano 19 Października W tym wieku to już nagrzewnica jest zapchana.
karol2984 Opublikowano 19 Października Autor Opublikowano 19 Października 6 godzin temu, Langista napisał(a): W tym wieku to już nagrzewnica jest zapchana. Przeszło mi to przez myśl. Dodaje foto w termowizji.
karol2984 Opublikowano 23 Października Autor Opublikowano 23 Października Popatrzę na dniach, może będzie dobrze widać kamerą kiedy się otwiera.
karol2984 Opublikowano 24 Października Autor Opublikowano 24 Października (edytowane) Silnik chodził z 15 minut i termostat się nawet nie otworzył. Na wlocie do nagrzewnicy było 80 a ze środkowego nawiewu pod szybą około 45. Nie wiem czy wiatrak chłodnicy powinien tak szybko chodzić na zimnym, bo na oko za mocno się kręci. 20241024_110907.mp4 Edytowane 24 Października przez karol2984
Langista Opublikowano 24 Października Opublikowano 24 Października Wiatrak chodzi normalnie. Przy tych temperaturach 15 minut samej pracy diesla bez obciążenia go nie zagrzeje.
karol2984 Opublikowano 24 Października Autor Opublikowano 24 Października To 1.8, cykają tak wtryski gazowe. No to prze płucze jakoś mocnej nagrzewnicę. Jeszcze coś wyczytałem o jakichś gąbkach w nawiewach a u mnie jakiś czas temu zaczęły kawałki gąbki wylatywać z kratek.
karol2984 Opublikowano 1 Listopada Autor Opublikowano 1 Listopada (edytowane) Zajrzałem do środka kamerą endoskopową i jednak klapy do regeneracji, prawie nie ma na nich gąbki. Da się może jakoś rozebrać ten tunel cały tylko połowicznie? Tu na tych małych blaszanych zatrzaskach po zdjęciu schowka i przez odkręcenie wentylatora może? Edytowane 1 Listopada przez karol2984
Langista Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Ta gąbka to jakieś nieporozumienie. Zrób to na taśmie aluminiowej.
karol2984 Opublikowano 1 Listopada Autor Opublikowano 1 Listopada (edytowane) Tak zrobiłem. Mam nadzieję że nie odpadnie za szybko. Edytowane 1 Listopada przez karol2984
Vendeur Opublikowano 9 Grudnia Opublikowano 9 Grudnia @karol2984 U mnie też gąbka z nawiewów leciała od dawna, pewnie w środku już jej nie ma. Czyli rozumiem, że te otwory w klapach powinny być zasłonięte? Czy najlepiej byłoby przykleić na nie jednak gąbkę? Ponadto, czy do tych klap da się dostać jakoś "od zewnątrz", czy trzyba wyciągać cały i ogromny korpus z samochodu? PS. Nagrzewnicę płukałeś? Mam podobne problemy, mam swój wątek :
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się