pWML Opublikowano 19 Października Udostępnij Opublikowano 19 Października Pytanie tytułowe - może i dość śmieszne albo i nie - lecz każdy różne życia ma i nie każdego stać. A prawda taka, że gdyby Audi produkowało taczki albo rowery to nie stać byłoby mnie ani na jedno ani na drugie. Pech to pech. Mam prawie 5 dych i bardzo podobają mi się Audi A4 lub A6 z roczników 2003-2004-2005. Mowa o B6 gdy mowa o A4. No i teraz mam dylemat. Hyundai Getz... Punto III Grande Punto a może jednak... Aydyca??? Celuję w dziadowozidło do max.5000zł z naciskiem na 4000. W ostateczności może być i A3 bo też mi się podoba. Nie stać mnie teraz i stać w tym życiu na nic lepszego już nie będzie, plajta firmy a na rowerek i skuterek sił już urva nie mam. Miałem W124 takiego, co bo Taxi był i miał zrobione 1.570.000km. Fakt, pił 1L oleju na 500km ale jeździł (200E 1992r). Drugi W124 miał 970.000 (250d 1987r) a trzeci 200D też po Taxi domykał 1.300.000 gdy go nabyłem. Oleju nie brał wiele, max. 0.5L na 5000km a automat jeszcze nie szarpał. Miałem też 80 B3 z roku 1987 z 1.8 w benzynie. Miał 570.000 gdy go nabyłem. Brał 0.8L oleju na 1000km. Znalazłem masę ofert z A4 B6 w cenie do 5000 i drugą masę z A3. Roczniki głównie 2003-2004-2005. Punto / Getz i inne VS Audi. Ta sama cena... Ten sam rocznik... Identycznie zdemolowane... Części w podobnych cenach... Proszę o listę silników diesla dostępnych w Audi w rocznikach od 2000 do 2005. Mowa o A3, A4 i A6. Które diesle: - są na zwykłej pompie a nie na pompowtryskach - nie mają turbo - nie mają dwumasy i ... które nie mają DPFa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P.Wiśnia Opublikowano 19 Października Udostępnij Opublikowano 19 Października (edytowane) "Celuję w dziadowozidło do max.5000zł z naciskiem na 4000." - ile planujesz wydać na naprawy? "Które A3 i A4 na bank nie mają dwumasy i dpfa" - Każda A4 ma dwumasę, DPF niema żadna(chyba że ktoś dołożył). A3 o jakiej mówimy 8L czy 8P? Jeżeli 8L to tam nie ma dwumasy i DPF w większości przypadków, W 8P jest już gorzej. Chociaż niektórzy domontowywali np. do AVF numery OEM "8D0 298 200 GX". W tej cenie auta będą w stanie tylko do naprawy. Najlepsze silniki jakie możesz znaleźć to 1.9TDI 130KM AWX/AVF, 1.8T 163KM BFB, 1.8T 190KM BEX. Ale w tej cenie będą one w stanie agonalnym ewentualnie do remontu. Z czegoś ta cena się bierze. Edytowane 19 Października przez P.Wiśnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 20 Października Udostępnij Opublikowano 20 Października 10 godzin temu, pWML napisał(a): Które diesle: - są na zwykłej pompie a nie na pompowtryskach - nie mają turbo Nie ma takich. Wszystkie disle mają turbo, a silniki ma pompie to tylko w a3 przedlift, a te przedlifty są w agonalnym stanie. Sory ale w tym budżecie nie kupisz za bardzo nic do jazdy jeśli chodzi o audi, a napewno bedzie to zapyziały śmieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matbruk Opublikowano 20 Października Udostępnij Opublikowano 20 Października Masz rację to będzie sepuku , ale w tym budżecie każde auto będzie sepuku. Niestety takie są realia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 21 Października Udostępnij Opublikowano 21 Października Seicento jak nie stać na nic, co nie jest trumną na kółkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się