Langista Opublikowano Poniedziałek o 13:32 Opublikowano Poniedziałek o 13:32 Jest dobry, bo w innym bloku pokazuje już dobrą temperaturę a ten na wylocie z chłodnicy ma typowe wskazania na uwalony czujnik. Specified to wartość, jakiej czujnik oczekuje a actual to wartość rzeczywista. Zanim dostanie odczyt płynu z głowicy to telepie nim, bo ma początkowy zły odczyt. Po tych kilku sekundach pompa wody podaje płyn na czujnik i ten koryguje dawkę do aktualnej temperatury. Ja to przynajmniej tak widzę.
Bloody_dave Opublikowano Poniedziałek o 14:28 Autor Opublikowano Poniedziałek o 14:28 (edytowane) Godzinę temu, Langista napisał(a): Jest dobry, bo w innym bloku pokazuje już dobrą temperaturę a ten na wylocie z chłodnicy ma typowe wskazania na uwalony czujnik. Specified to wartość, jakiej czujnik oczekuje a actual to wartość rzeczywista. Zanim dostanie odczyt płynu z głowicy to telepie nim, bo ma początkowy zły odczyt. Po tych kilku sekundach pompa wody podaje płyn na czujnik i ten koryguje dawkę do aktualnej temperatury. Ja to przynajmniej tak widzę. No dobrze ale co mi wtedy radzisz coś z tym dolotem że nieszczelny? Bo czujnik zna wyjściu wymieniony błędy brak a autem jak telepało na owczarku tak dalej telepie. Wiesz co dla pewności sprawdzę tą grupę 001 004 i 011. Jak tam będzie wszystko okej pójdę dalej za twoimi wskazowkami Edytowane Poniedziałek o 14:38 przez Bloody_dave
Bloody_dave Opublikowano Wtorek o 13:34 Autor Opublikowano Wtorek o 13:34 23 godziny temu, Langista napisał(a): Jest dobry, bo w innym bloku pokazuje już dobrą temperaturę a ten na wylocie z chłodnicy ma typowe wskazania na uwalony czujnik. Specified to wartość, jakiej czujnik oczekuje a actual to wartość rzeczywista. Zanim dostanie odczyt płynu z głowicy to telepie nim, bo ma początkowy zły odczyt. Po tych kilku sekundach pompa wody podaje płyn na czujnik i ten koryguje dawkę do aktualnej temperatury. Ja to przynajmniej tak widzę. Sprawdzone na vcds na zimnym i ciepłym silniku czyli co czujnik za silnikiem sprawny z tego co widzę ? Kurde auto stało dwie noce i cały dzień i znowu przy odpaleniu telepało no nie mam pojęcia 4F9B4284-8738-4CE5-8981-AB221AB8D4FC.mp4 412B7BD9-9363-41D6-966D-6C3CCB91CCDF.mp4 685277BD-2005-4700-81F2-BC4F196AFE2E.mp4
Langista Opublikowano Wtorek o 13:45 Opublikowano Wtorek o 13:45 A jakie masz dawki paliwa? Śmierdzi bardzo benzyną przy odpalaniu? Gorzej może odpalać z kilku powodów, od zużytego rozrządu, po filtr paliwa, pompę paliwa, wtryski, przepływkę.
Bloody_dave Opublikowano Wtorek o 14:33 Autor Opublikowano Wtorek o 14:33 (edytowane) 50 minut temu, Langista napisał(a): A jakie masz dawki paliwa? Śmierdzi bardzo benzyną przy odpalaniu? Gorzej może odpalać z kilku powodów, od zużytego rozrządu, po filtr paliwa, pompę paliwa, wtryski, przepływkę. Przeplywke jak odłączyłem auto zaczęło glupkowac po ponownym podłączeniu chodzi bardzo równiutko. Rozrząd jest nowy ma jakieś 300km najechane INA z oryginalnym napinaczem hydraulicznym i pompa wody. Pompa paliwa nie wiem ciśnienie chyba dobrze trzyma jeśli masz dla mnie sposób jak to sprawdzić to z chęcią zobaczę. Auto wcześniej nie miało takiego problemu myślisz że dawka paliwa tak o się zmieniła albo nagle zaczęła przeszkadzać? Filtr paliwa może w sumie być bo już trochę nie był wymieniany od 6 grudnia 2021 😲😬. Ale z tego co widziałem ludzie strasznie narzekali na filtry paliwa filtrona albo manna. Ja wymieniałem na MANN i no auto zakręciło z 3 razy i odpaliło i od tamtego czasu naprawdę nie było problemu nie narzekałem u mnie dobrze działał ten filtr. Sam jestem zdziwiony że tyle czasu nie był wymieniany ale jeździłem praktycznie na samym gazie i zalewał pół silnika zawsze 98 jak spadnie prawie do rezerwy to znowu pół baku 98. Nie leje do pełna bo zanim to paliwo zejdzie to nie byłoby już za dobrej jakości więc wydaje mi się że i tak nie jest źle no ale zamówię i wymienię bo ewidentnie się już należy. Zamawiać oe czy może być jakiś zamiennik? Edytowane Wtorek o 14:37 przez Bloody_dave
Langista Opublikowano Wtorek o 19:20 Opublikowano Wtorek o 19:20 A kiedy ostatnio u gazownika byłeś na serwisie?
Bloody_dave Opublikowano Wtorek o 19:35 Autor Opublikowano Wtorek o 19:35 11 minut temu, Langista napisał(a): A kiedy ostatnio u gazownika byłeś na serwisie? Gaz wykluczam. Reduktor napewno będę miał do roboty bo zawór podciśnienia wali przez noc gaz do kolektora ssącego. Byłem u gazownika i mówił że i tak jest dobrze bo to są bardzo małe ilości nie ma żadnego problemu z odpalaniem na ciepłym ani na zimny. A gaz wykluczam z tego względu że wyjeździłem całą butle i po nawet odkręciłem wąż od wtrysków gazowych żeby reszta ciśnienia zeszła i z kolektora też zdjąłem wężyk no i potem jeździłem z 4 dni na benzynie i auto rano dalej telepie także problem jest na benzynie
przem8 Opublikowano Wtorek o 19:38 Opublikowano Wtorek o 19:38 Odłącz pompe sai i zobacz czy się poprawi.
Bloody_dave Opublikowano Wtorek o 22:38 Autor Opublikowano Wtorek o 22:38 2 godziny temu, przem8 napisał(a): Odłącz pompe sai i zobacz czy się poprawi. A nie wywali mi błędu?
przem8 Opublikowano Środa o 04:02 Opublikowano Środa o 04:02 5 godzin temu, Bloody_dave napisał(a): A nie wywali mi błędu? Wywali, a to jakis problem?
Bloody_dave Opublikowano Środa o 09:25 Autor Opublikowano Środa o 09:25 5 godzin temu, przem8 napisał(a): Wywali, a to jakis problem? Będę potem w stanie usunąć ten błąd w vcds?
Bloody_dave Opublikowano Środa o 21:31 Autor Opublikowano Środa o 21:31 10 godzin temu, przem8 napisał(a): Tak, co to za pytanie w ogóle. To nie pompa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się