przem8 Opublikowano Niedziela o 12:46 Opublikowano Niedziela o 12:46 Tylko z częstotliwością wypalania.
Danko23 Opublikowano Niedziela o 12:49 Opublikowano Niedziela o 12:49 2 minuty temu, przem8 napisał(a): Tylko z częstotliwością wypalania. Dużo?
przem8 Opublikowano Niedziela o 17:47 Opublikowano Niedziela o 17:47 W zależności od warunków wahało się między 100-200km więcej niż bez dodatku.
MiruK Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu (edytowane) Z tą wymianą termostatu to nie byłbym taki pewny czy pomoże. Te silniki tak mają, zależy jak jedziesz i jaka trasa. Przy temperaturze około zera,jak tylko muskam gaz i jest większość z górki to mój czasem potrzebuje 15km żeby złapać 90 stopni, a czasem jak jest troszkę pod górkę i ostrzej jadę to ma temperaturę już po 5 kilometrach. Jak zacznie wypalać DPF to temp. idzie do góry w oczach, tak że to różnie bywa. Ja mam do pracy codziennie 15km i wypala mi co 300-350km, czasem jak wcześno zacznie to potrafi się wypalić przez te 15km bez dodatkowej jazdy,a jak się nie wypali to na powrocie się szybko włącza i wypali się zanim dojadę do domu i wtedy właśnie temperatura silnika dochodzi do 90 bardzo szybko, widać to również na spalaniu Edytowane 20 godzin temu przez MiruK
RALF76 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu (edytowane) jadąc w mieście na zimnym muskając gaz obroty max 1600 co chwila światła patrzyłem ostatnio przy 0 stopniach na zewnątrz 7km i 90 było na blacie moze q5 troche cięższe ale nie sądzie aby w a4 potrzeba było 2 razy tyle przejechać Edytowane 20 godzin temu przez RALF76
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się