dziadeo Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu (edytowane) Jak w temacie. Krótki opis co się dzieje. Po pierwsze podczas zmian z D na R słychać jakby stukniecie co z tym związane, położenie dźwigni trzeba zmieniać troszkę siłowo. po wbiciu D lub R czuć ze motor schodzi z obrotów. coraz częściej potrafi szarpnąć podczas ruszania, a t momencie kiedy chce ruszyć szybciej lub z hamulca przełożę nogę na gaz ruszając pod górkę to praktycznie za każdym razem. Najlepszym sposobem na normalne ruszenie jest odpuszczenie hamulca bez gazu poczekanie aż osiągniesz maksymalna prędkość i dodanie gazu. jak już ruszysz to jest nawet czasem szarpnie przy zmianie . Dodatkowo dojeżdżając do skrzyżowania i nie zatrzymując się w momencie kiedy chcesz dynamicznie przyspieszyć skrzynia długo się zastanawia nad biegiem a jak już znajdzie niższy to znowu czuć szarpniecie. Jeszcze wracając do początku jak się zatrzymam i chwile stoję na D to jest odczucie ze musze mocno go trzymać na hamulcu do tego stopnia ze podczas pojezdzania słychać piszczenie klocków. Dodam ze większość tych rzeczy nie dzieje się non stop ale widocznie coraz częściej . Edytowane 11 godzin temu przez dziadeo
krzychuG Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Zawory mechatroniki nie potrafią się domknąć i sprzęgła ciągną na postoju, pewnie już popalone.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się