Damian2401 Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu Witam proszę o analizę logów A4 B7 1.8T BFB Poprzedni właściciel chyba wgrał gotowca Czy to napięcie sondy 1 jest ok ? A co z zapętleniem wtrysków.? Czy dobrze mi się wydaje że jest za ubogo i wtryski nie wyrabiają Rzeczywiste ciśnienie doładowania równa się z zadanym w ecu dopiero od około 2800rpm VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
przem8 Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu Turbo praktycznie niedoladowuje w całym zakresie. Sprawdź sobie dv, a soft do poprawy.
Rozwiązanie Łukasz13 Opublikowano 19 godzin temu Rozwiązanie Opublikowano 19 godzin temu Soft to totalne dno, dołem obciete wysterowanie, od 5 tys tak zalany paliwem ze nawet sonda sie nie moze tego ogarnać.
Damian2401 Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu Dziękuję wam za opinie temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się