Raper85 Opublikowano Środa o 14:18 Opublikowano Środa o 14:18 Witam kupię Audi A4 B7 z silnikiem benzynowym 1.8 t z LPG do 20 tys zl z Małopolski????
pelonek1 Opublikowano Środa o 19:19 Opublikowano Środa o 19:19 4 godziny temu, Raper85 napisał(a): Witam kupię Audi A4 B7 z silnikiem benzynowym 1.8 t z LPG do 20 tys zl z Małopolski???? Tylko żebyś za dużo nie miał przejechane na tym LPG bo wcześniej czy później potrzebny będzie remont głowicy.
BartoszSoldier Opublikowano Czwartek o 15:21 Opublikowano Czwartek o 15:21 20 godzin temu, pelonek1 napisał(a): Tylko żebyś za dużo nie miał przejechane na tym LPG bo wcześniej czy później potrzebny będzie remont głowicy. Nie zgodzę się. Jeżeli gaz ustawiony na drodze po logach z vcds i pilnowane systematycznie to nic się złego nie dzieje.
pelonek1 Opublikowano Czwartek o 17:27 Opublikowano Czwartek o 17:27 2 godziny temu, BartoszSoldier napisał(a): Nie zgodzę się. Jeżeli gaz ustawiony na drodze po logach z vcds i pilnowane systematycznie to nic się złego nie dzieje. Mam po logach wystrojone od zawsze, LPG montowane jak auto w moim posiadaniu, nigdy nie było ubogo, do tego VFIZ, także podgląd do korekt na bieżąco i po 150 k km na LPG głowica skończyła się. Na drugim cylindrze było 6 bar na pozostałych po równe 12, czemu tylko na jednym, nie wiem, pęknięcia gołym okiem nie było widać. Teraz wpadła Euro 3 i mam nadzieję, że już jej nie zarżnę bo mniej jeżdżę teraz.
BartoszSoldier Opublikowano Czwartek o 21:25 Opublikowano Czwartek o 21:25 3 godziny temu, pelonek1 napisał(a): Mam po logach wystrojone od zawsze, LPG montowane jak auto w moim posiadaniu, nigdy nie było ubogo, do tego VFIZ, także podgląd do korekt na bieżąco i po 150 k km na LPG głowica skończyła się. Na drugim cylindrze było 6 bar na pozostałych po równe 12, czemu tylko na jednym, nie wiem, pęknięcia gołym okiem nie było widać. Teraz wpadła Euro 3 i mam nadzieję, że już jej nie zarżnę bo mniej jeżdżę teraz. Czemu zrzucasz winę od razu na LPG? Przyczyna może być zupełnie inna.
Langista Opublikowano Czwartek o 22:05 Opublikowano Czwartek o 22:05 Bo przy projektowaniu głowic w silnikach grupy VW nie brał nikt pod uwagę tego, że ktoś będzie zakładać do tego silnika LPG. Przy LPG następuje dużo szybsze zużycie zaworów, bo nie ma naturalnego smarowania jakie jest przy benzynie.
przem8 Opublikowano 23 godziny temu Opublikowano 23 godziny temu 12 godzin temu, BartoszSoldier napisał(a): Nie zgodzę się. Jeżeli gaz ustawiony na drodze po logach z vcds i pilnowane systematycznie to nic się złego nie dzieje. Tak, przez 100-150 tys maksymalnie. Rzeczywiście demon wytrzymałości pod lpg. Mowa o głowicach pod euro 4, ze starszymi aż tak doczynienia nie miałem.
whyduck1 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu U mnie to fenomen, B7 1.8T w rodzinie od 2013 roku. gaz założony w 2017 przy około 100kkm. Obecnie od roku jeździ ojciec, stan licznika jak ostatnio patrzyłem to około 360kkm. Nic z gazem się nie dzieje, a to uwaga znienawidzone BRC. To samo ze skrzynią, siedzi awaryjny multitronic Tylko ta różnica, ze auto zawsze porządnie serwisowane i żaden tuner tam łap nie pchał. 1.8T w zdecydowanej większości są dłubnięte ze zwiększeniem mocy i zawsze przez super nieomylnych tunerów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się