nachaj85 Opublikowano Niedziela o 15:05 Opublikowano Niedziela o 15:05 Witam. Wymieniałem ostatnio uszczelki na pompowtryskiwaczach, wszystko juz złożone , pozostało podokręcać zgodnie z momentami kluczem dynamometrycznym... No i właśnie podczas tego dokręcania zerwał mi się gwint w głowicy na śrubie mocującej 3 pompowtrysk. Da się to jakoś uratować bez sciągania głowicy ? Nagwintować? Widziałem jakies zestawy z tulejami samogwintującymi? Miał ktoś juz taki przypadek?
Pieterb Opublikowano Niedziela o 19:08 Opublikowano Niedziela o 19:08 Uuu, nie wskoczył Ci pompowtrysk czyżby? Sprężynki helikoli pozostaje wstawiać.
janusz75 Opublikowano wczoraj o 06:23 Opublikowano wczoraj o 06:23 15 godzin temu, nachaj85 napisał(a): No i właśnie podczas tego dokręcania zerwał mi się gwint w głowicy na śrubie mocującej 3 pompowtrysk. a zastosowałeś nowe śruby czy zostawiłeś te które były?..
Dev Opublikowano wczoraj o 08:29 Opublikowano wczoraj o 08:29 (edytowane) albo helicoli albo gwintowanie na M7 z tym ze nie ma dobrych srub na ten rozmiar Edytowane wczoraj o 08:29 przez Dev
nachaj85 Opublikowano 18 godzin temu Autor Opublikowano 18 godzin temu Wydaję mi się , że wtrysk wskoczył dobrze. Śruby zastosowałem nowe. A wiec pozostaje gwintowanie. Czy macie do polecenia jakiś zestawik godny uwagi , tak żeby było na zaś? jest moze jakaś twardosc tych tulejek gwintujących , twardsze lub mocniejsze? I jak wychodzi z dokręcaniem po nagwintowaniu ?
Lovely Man Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Wkładka helicoil trzyma lepiej niż oryginalny gwint w aluminium bo go nie zatrzesz, sprężynka jest ze specjalnej stali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się