Berserker Opublikowano 17 Czerwca Opublikowano 17 Czerwca Zauważyłem, że przy prędkościach powyżej 120km/h zapala się kontrolka świec żarowych i auto przechodzi w tryb awaryjny( brak mocy). Po zgaszeniu i zapaleniu problem na kilkadziesiąt kilometrów znika i znowu od nowa. Czy to może być coś poważnego? Jeszcze nie robiłem komputerem błędów bo dopiero wczoraj zjechałem z trasy.
RALF76 Opublikowano 17 Czerwca Opublikowano 17 Czerwca (edytowane) bez kompa trudno powiedzieć.. może to byc przeładowanie turbiny lub wiele innych rzeczy Edytowane 17 Czerwca przez RALF76
Berserker Opublikowano 5 godzin temu Autor Opublikowano 5 godzin temu (edytowane) Sprawdzali mi to w warsztacie i jest błąd od EGRu, który był na wiosnę wymieniany na nowy firmy Pierburg. W sumie stanęło na niczym bo na postoju badali parametry to niby wszystko działa jak należy. Tą kontrolkę po jakimś czasie wywala jak się jedzie od 120 km/h. Kod błędu p040300 cglc. Był też jakiś błąd od powietrza, ale to mówili że raczej ten drugi istotniejszy - chciałem wydruk błędów to mi nie dali. Co mogłoby być przyczyną zaświecania tej kontrolki? Edytowane 5 godzin temu przez Berserker
RALF76 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu można próbować czyścić w 1 kolejności bo może jest zawalony sadzą
Berserker Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu Po 5 miesiącach od założenia nowego byłby zawalony sadzą?
RALF76 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu jak jeżdżone krótkie odcinki do 10km dziennie to jest to możliwe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się