Muskel1 Opublikowano 14 Lipca Opublikowano 14 Lipca Tak pod kanapą. Musisz wymienić albo w ASO, albo u kogoś mającego ODIS oraz posiadającego dostęp online z uprawnieniami GeKo. Sterownik Gateway to centralka jeżeli chodzi o ochronę komponentu, funkcję przywoływania pomocy itp. Wymiana nie jest p&p i byle majsterkowicz (Janusz z chinskim klonem ODISa) nie mający sprzętu, możliwości i wiedzy Ci tego nie wymieni i przede wszystkim nie przypisze. Są ASO, które na tym poległy
Muskel1 Opublikowano 14 Lipca Opublikowano 14 Lipca (edytowane) Miałeś problem z komunikatem AdBlue i może odliczanie? Na jednym ze scanów sterownik AdBlue nie może być osiągnięty. Edytowane 14 Lipca przez Muskel1
Dawid B7 Opublikowano 14 Lipca Autor Opublikowano 14 Lipca Nie miałem problemu z AdBlue bo mam dezaktywowane ale miałem problem z SOS ale nie było żadnego kodu błędu.
Muskel1 Opublikowano 14 Lipca Opublikowano 14 Lipca 6 minut temu, Dawid B7 napisał(a): ale miałem problem z SOS ale nie było żadnego kodu błędu. TZN?
Dawid B7 Opublikowano 14 Lipca Autor Opublikowano 14 Lipca Ten komunikat pojawia się czasem gdy napięcie z akumulatora robi się niskie po naładowaniu i odpięciu klemy nie ma problemu na vcds nie było żadnych błędów.
Muskel1 Opublikowano 14 Lipca Opublikowano 14 Lipca Kiedy AdBlue deaktywowałeŝ? W tym samym czasie co zaczęły się problemy z rozładowaniem? Dlaczego AdBlue deaktywowałeś?
Dawid B7 Opublikowano 14 Lipca Autor Opublikowano 14 Lipca Kupiłem już z dezaktywowanym Adblue. Samochód użytkuję już rok a problemy pojawiły się od około 2-3 miesięcy .
Muskel1 Opublikowano 14 Lipca Opublikowano 14 Lipca Jak Ci się chce to wypnij sterownik AdBlue czy coś się zmieni.
Dawid B7 Opublikowano 14 Lipca Autor Opublikowano 14 Lipca Ok jutro to ogarnę jak możesz napisz mi tylko gdzie to znajdę?
Muskel1 Opublikowano 14 Lipca Opublikowano 14 Lipca https://a4-klub.pl/topic/486413-uszczelnienie-sterownika-adblue-w-audi-a4-b9-20-tdi-i-30-tdi/
Dawid B7 Opublikowano 15 Lipca Autor Opublikowano 15 Lipca Myślałem że łatwiejszy dostęp do tego będzie narazie w pracy nie mam możliwości tego zrobić. Rozmawiałem z kolegą i pytał się czy robiłem jakieś aktualizacje albo coś wgrywałem? Czasowo by się zgadzało, bo robiłem aktualizację map mogło by to mieć coś wspólnego ?
Muskel1 Opublikowano 15 Lipca Opublikowano 15 Lipca Wymontowanie sterownika to 15 min. Auto z tyłu na podnośnik, kilka śrubek i wypinasz sterownik. Nie będzie to miało nic wspólnego z aktualizacją map.
Dawid B7 Opublikowano 15 Lipca Autor Opublikowano 15 Lipca Spróbuję odpiac tak jak mówisz, ale najszybciej będę miał możliwość dopiero jutro.
lidoo Opublikowano 15 Lipca Opublikowano 15 Lipca (edytowane) Cześć Muskel, Mam podobny problem jak kolega, samochód mam od przebiegu 7000 tys km (od 1,5 roku), i nic tu nie grzebałem, Mam tylko Inne głośnik, widać na błędach, i od początku sporadycznie pojawiało się ten błąd : 31687 - Sterownik modułu wzywania pomocy i jednostki i z nim związane, i 67111 - Czujnik poziomu œrodka redukuj¹cego / temperatury w zbiorniku U121E 00 [008] - niewiarygodna informacja [ a także tez od prawie zawsze: 8531970 - Prąd spoczynkowy U1406 00 [00001000] - za wysoki [Electric_current_Upper_Limit_Value_Exceeded] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 106 Przebieg: 32292 km Data: 2025.04.08 Czas: 21:09:05 EM_vehicle_state: 00 00 Ogólny prąd spoczynkowy-Aktualny ogólny prąd spoczynkowy: 211 mA Ogólny prąd spoczynkowy-Łączny czas przekroczenia prądu spoczynkowego: 1.0 H, Dopiero od niedawna jakieś błędy z Adblu. Mógłbyś zerknąć na logi? ( w dzisiejszym odczycie niema tego błędu z za wysokim prądem spoczynkowym, nie wiem dlaczego) bledy072025.txt Edytowane 15 Lipca przez lidoo
Muskel1 Opublikowano 15 Lipca Opublikowano 15 Lipca Wymontuj sterownik telematyki, otwórz go i wypnij na kilka minut akumulatorek.
lidoo Opublikowano 15 Lipca Opublikowano 15 Lipca 5 minut temu, Muskel1 napisał(a): Wymontuj sterownik telematyki, otwórz go i wypnij na kilka minut akumulatorek. Mówisz o akumulatorku w Gatewayu za tylną kanapą?
Muskel1 Opublikowano 15 Lipca Opublikowano 15 Lipca Nie, napisałem wyraźnie sterownik telematyki Ty masz polifta i tam za funkcję SOS odpowiedzialny jest sterownik telematyki (75) tzw. ConBox, który występuje od wersji poliftowych. Tam w nim jest akumolatorek backup.
lidoo Opublikowano 15 Lipca Opublikowano 15 Lipca Tak, znalazłem, odpiłem ten akumulatorek, poczekałem chwilkę, skasowałem błędy i dalej sie nie usypia, Ale sprawdziłem Logi z tamtego roku, i były tylko te błędy z Modułu Sos, i ten: Znaleziono 1 błąd: 67111 - Czujnik poziomu środka redukującego / temperatury w zbiorniku U121E 00 [008] - niewiarygodna informacja [SCR_Digital_Interface_Inplausible_message_due_to_application_counter_error_capacitive_sensor] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 4 Wew.licznik błędów: 107 Przebieg: 11033 km Data: 2024.05.07 Czas: 08:10:54 Napięcie zacisku 30A: 10.35 V Napięcie zacisku 30B: 10.33 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 5.00 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Możliwe że to on wzbudza?
Muskel1 Opublikowano 15 Lipca Opublikowano 15 Lipca Skasuj błędy, pojezdzij, wykonaj ponownie pełny auto-scan i go wrzuć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się