luk.wool Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Witam, w A4 B5 lift, silnik 1.8T wczoraj podczas jazdy zauwazylem, ze moj wskaznik temperatury plynu od czasu do czasu spada w okolice 70 stopni i po chwili znow wraca na 90. Nie zauwazylem tego przy pracy na wolnych obrotach. Czesto pokonuje trasy 950km na strzala i rowniez zauwazylem sytuacje, w ktorej temperatura zewnetrzna na desce spadla na jakis czas do -50 stopni, wylaczyla sie klima, po kilku minutach wzrosla ponownie do 31 stopni i klima zaczela dzialac. Wiem, ze to moze nie miec zwiazku, ale przed spadkami temperatury zaobsereowalem przy wlaczaniu lewego kierunkowskazu efekt spalonej zarowki. bylo to kilkanascie razy w ciagu drogi. Po dojechaniu na miejscu sprawdzilem przez kilkanascie minut kierunki i temperature.. zadnych objawow. Dodam, ze jakis czas temu wymienilem wlacznik awaryjnych, bo oryginal nie domagal. Zamiennik potrafi wlaczyc awaryjne swiatla po dluzszym postoju auta. W czwartek 14.08 wymienilem swiece na Denso IK20TT ze sklepu, jednak chinczyk. Gdy auto pracowalo na wolnych obrotach to caly czas pracowaly wentylatory, dosc intensywnie- temp otoczenia 33 stopnie w cieniu. Zreszta podczas calej drogi byl ukrop. Ma ktos jakis pomysl na ta sytuacje?
Muskel1 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu Najpierw sprawdziłbym działanie czujnika G2/G62.
Langista Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu W B5 to liczniki padały na potęgę, wystarczyło lekkie uderzenie w deskę rozdzielczą nad licznikiem i temperatura wracała do normalnej, tak samo jak i klima zaczynała działać wraz z prawidłowym odczytem licznika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się