luk.wool Opublikowano 16 Sierpnia Opublikowano 16 Sierpnia Witam, w A4 B5 lift, silnik 1.8T wczoraj podczas jazdy zauwazylem, ze moj wskaznik temperatury plynu od czasu do czasu spada w okolice 70 stopni i po chwili znow wraca na 90. Nie zauwazylem tego przy pracy na wolnych obrotach. Czesto pokonuje trasy 950km na strzala i rowniez zauwazylem sytuacje, w ktorej temperatura zewnetrzna na desce spadla na jakis czas do -50 stopni, wylaczyla sie klima, po kilku minutach wzrosla ponownie do 31 stopni i klima zaczela dzialac. Wiem, ze to moze nie miec zwiazku, ale przed spadkami temperatury zaobsereowalem przy wlaczaniu lewego kierunkowskazu efekt spalonej zarowki. bylo to kilkanascie razy w ciagu drogi. Po dojechaniu na miejscu sprawdzilem przez kilkanascie minut kierunki i temperature.. zadnych objawow. Dodam, ze jakis czas temu wymienilem wlacznik awaryjnych, bo oryginal nie domagal. Zamiennik potrafi wlaczyc awaryjne swiatla po dluzszym postoju auta. W czwartek 14.08 wymienilem swiece na Denso IK20TT ze sklepu, jednak chinczyk. Gdy auto pracowalo na wolnych obrotach to caly czas pracowaly wentylatory, dosc intensywnie- temp otoczenia 33 stopnie w cieniu. Zreszta podczas calej drogi byl ukrop. Ma ktos jakis pomysl na ta sytuacje?
Muskel1 Opublikowano 16 Sierpnia Opublikowano 16 Sierpnia Najpierw sprawdziłbym działanie czujnika G2/G62.
Langista Opublikowano 16 Sierpnia Opublikowano 16 Sierpnia W B5 to liczniki padały na potęgę, wystarczyło lekkie uderzenie w deskę rozdzielczą nad licznikiem i temperatura wracała do normalnej, tak samo jak i klima zaczynała działać wraz z prawidłowym odczytem licznika.
luk.wool Opublikowano 16 Sierpnia Autor Opublikowano 16 Sierpnia 5 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Najpierw sprawdziłbym działanie czujnika G2/G62. Chodzi o ten schowany w często przeciekającym króćcu? Jeśli tak, to też o nim pomyślałem. Będę wymieniał rozrząd pod koniec miesiąca więc wymienię też ten czujnik i dorzucę nowy termostat(aczkolwiek termostat wymieniałem na wahler ok 40tys temu)
luk.wool Opublikowano 16 Sierpnia Autor Opublikowano 16 Sierpnia 3 godziny temu, Langista napisał(a): W B5 to liczniki padały na potęgę, wystarczyło lekkie uderzenie w deskę rozdzielczą nad licznikiem i temperatura wracała do normalnej, tak samo jak i klima zaczynała działać wraz z prawidłowym odczytem licznika. Witam, na ile to prawdopodobne? Naprawia się te liczniki? Pytam, bo w sumie nie ma gwarancji że kupię drugi i będzie ok. Czy brak reakcji na guzik menu z lewej manatki oraz nie włączający się tempomat to też wina licznika? Czy już raczej manetka szrot?
Dev Opublikowano 16 Sierpnia Opublikowano 16 Sierpnia czujnik wody do wywalenia ale zamiana tylko na oryginał
Muskel1 Opublikowano 16 Sierpnia Opublikowano 16 Sierpnia 3 godziny temu, luk.wool napisał(a): Chodzi o ten schowany w często przeciekającym króćcu? Numer 5 na rys.
luk.wool Opublikowano 16 Sierpnia Autor Opublikowano 16 Sierpnia 1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Numer 5 na rys. Dziękuję
luk.wool Opublikowano 16 Sierpnia Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2 godziny temu, Dev napisał(a): czujnik wody do wywalenia ale zamiana tylko na oryginał Kupiłem kiedyś do Passata z tym samym silnikiem złoto/zielony z logo vw, niby oryginał.. założę go i zobaczę.
Langista Opublikowano 16 Sierpnia Opublikowano 16 Sierpnia (edytowane) 5 godzin temu, luk.wool napisał(a): Witam, na ile to prawdopodobne? Naprawia się te liczniki? Pytam, bo w sumie nie ma gwarancji że kupię drugi i będzie ok. Czy brak reakcji na guzik menu z lewej manatki oraz nie włączający się tempomat to też wina licznika? Czy już raczej manetka szrot? No to wskazuje, że jakiś problem jednak jest z tym licznikiem. Masz możliwość podpiąć VCDS czy VAG-COM? Sprawdzić działanie tego czujnika na żywo, poza licznikiem. Często sam licznik źle odczytuje i potem reszta głupieje. Edytowane 16 Sierpnia przez Langista
luk.wool Opublikowano 17 Sierpnia Autor Opublikowano 17 Sierpnia 14 godzin temu, Langista napisał(a): No to wskazuje, że jakiś problem jednak jest z tym licznikiem. Masz możliwość podpiąć VCDS czy VAG-COM? Sprawdzić działanie tego czujnika na żywo, poza licznikiem. Często sam licznik źle odczytuje i potem reszta głupieje. Jestem obecnie na wyjeździe, ale pod koniec miesiąca podjadę do znajomego i podepniemy go w czasie jazdy pod komputer i zobaczymy czy coś wyjdzie
luk.wool Opublikowano wczoraj o 18:37 Autor Opublikowano wczoraj o 18:37 A może ktoś poleci jakąś konkretną osobę, która zajmuje się naprawą liczników w Łódzkim? lub jakieś bliskie województwo? Z góry dzieki
Langista Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Wysyłkowo mogę polecić z forum @Banan lub @pila24
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się