man0fmayhem Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Panowie pytanie, chciałbym zrobić w mojej B6 200KM. Czy sama wymiana wtrysków na 320cc wystarczy jeżeli nie jestem kierowcą który nie pałuje auta a chce mieć zapas mocy? czy może wtryski + turbo z BEX? Auto ma jeździć w Niemczech i właśnie ze względu na rygorystyczne badanie techniczne nie chciałbym dużo zmieniać.
B618t Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu powinno pyknąć tylko dobra mapa będzie ci tez potrzebna możesz tez świece nowe dać i cewki beru fajne są z 2 0 tfsi zawsze bedzie to na plus
pelonek1 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Wtryski, prawy IC, dobry program i powinno być około 200 PS. Chociaż jak non stop nie upalasz auta to same wtryski i program wystarczą żeby było około 200 PS.
man0fmayhem Opublikowano 2 godziny temu Autor Opublikowano 2 godziny temu 22 minuty temu, pelonek1 napisał(a): Wtryski, prawy IC, dobry program i powinno być około 200 PS. Chociaż jak non stop nie upalasz auta to same wtryski i program wystarczą żeby było około 200 PS. Niestety prawy IC odpada, zwykle trzeba wywalić ekologię żeby go tam wstawić, a bez ekologii nie dostane Tüv. Jednak jeżeli tylko wtryski + program ogarnie nawet te 190 to już byłoby super. To jest B6 Cabrio w dodatku quattro także słabo wstaje na jej seryjnej mocy, chce coś z tym zrobić.
B618t Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 1 minutę temu, man0fmayhem napisał(a): Niestety prawy IC odpada, zwykle trzeba wywalić ekologię żeby go tam wstawić, a bez ekologii nie dostane Tüv. Jednak jeżeli tylko wtryski + program ogarnie nawet te 190 to już byłoby super. To jest B6 Cabrio w dodatku quattro także słabo wstaje na jej seryjnej mocy, chce coś z tym zrobić. te wtryski daj mapa i może turbo jak tanio masz turbo świece i cewki zmień bo jak stare to pewnie nie dają tak dobrych prądów jak powinny możesz fabryczne cewki dać ale jak już dawać to lepiej te z beru z 2 0 tfsi zawsze lepsza stabilność będzie co do ic na seryjnym 200 albo okolice powinny być osiągnięte tylko wiadomo tym cieplej się nagrzeje turbo itp no tym więcej przejazdów tym cieplej a seryjny ic nie wychłodzi tak dobrze ważne możesz spróbować centralny dać a jak cena turbo będzie taka sama jak hybrydy to bierz hybrydę już tłumaczę nie dość ze na przyszłość będziesz mial potencjał to tez lepiej wstawać będzie i no cewki i świece nowe tez w jakiś stopniu się temy przyczynia co do wtrysków wiadomo kupujesz pewnie używki to tez jakoś wysłużone będą miej to na uwadze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się