Mikolajqq Opublikowano Wtorek o 10:37 Opublikowano Wtorek o 10:37 A4 B6 1.8t BFB 163km 2003r Witam, odkąd kupiłem samochód borykam się z problemem wypadania zapłonu na zimnym silniku, co parę tys km wyskakuje po171, gdy odpalam samochód przez 10 sekund telepie buda następnie problem całkowicie ustępuje, wymieniany był wtrysk bo było podejrzenie że leje, wymieniany cały układ odmy oraz przepływomierz, rozrząd komplet boscha, świece i cewki nie mają więcej niż 5000km, cewki NGK świece również NGK PRF6Q, wymieniony kolektor wraz z uszczelka pod kolektorem oraz uszczelka przepustnicy, przepustnica czyszczona, wymieniony ezektor razem z rurkami do okola, brak mi pomysłów, mechanik też rozkłada ręce, zamówiłem jeszcze czujnik odprowadzania pary z baku jutro ma przyjść, może to coś pomoże bo jak nie to rozkładam ręce… może wy macie jakieś pomysły? Dodam że dzisiaj mi lekko obroty podchodziły na jałowym biegu ale to podejrzewam przez nieszczelny trójnik odmy, również zamówiłem bo się uszkodził przy demontażu wtrysków itp… proszę o porady bo tracę siły na ten samochód
Langista Opublikowano Wtorek o 11:03 Opublikowano Wtorek o 11:03 Śmierdzi wypalonymi gniazdami zaworowymi.
mravel Opublikowano Wtorek o 11:50 Opublikowano Wtorek o 11:50 33 minuty temu, Dev napisał(a): sprężanie dokladnie, to podstawa. Pol auta wymienisz zanim ktos wykona podstawowa czynnosc jak sprawdzenie sprezania na cylindrze. Jesli ucieka powietrze w gore to zawory a jesli w dol to pierscienie
P.Wiśnia Opublikowano Wtorek o 11:53 Opublikowano Wtorek o 11:53 Jakieś błędy w VCDS? Sprawdzona wiązka elektryczna? Jaka kompresja w cylindrze? Paliwo dostaje się do wtrysku?
Mikolajqq Opublikowano Wtorek o 13:28 Autor Opublikowano Wtorek o 13:28 1 godzinę temu, P.Wiśnia napisał(a): Jakieś błędy w VCDS? Sprawdzona wiązka elektryczna? Jaka kompresja w cylindrze? Paliwo dostaje się do wtrysku? W VCDS błedów 0 Co do wiązki samochód latał po mechanikach i kazdy twierdzi ze wszystko okej. Paliwo do sprawdzenia jesli chodzi o wtrysk ale raczej wątpie że to by było to Kompresje jutro sprawdze jesli nie pomoze wymiana czujnika par z baku Juz wstepnie zapytam, jesli okaza sie zawory ile musze kasy mniej wiecej szykowac?
Mikolajqq Opublikowano Wtorek o 13:31 Autor Opublikowano Wtorek o 13:31 1 godzinę temu, mravel napisał(a): dokladnie, to podstawa. Pol auta wymienisz zanim ktos wykona podstawowa czynnosc jak sprawdzenie sprezania na cylindrze. Jesli ucieka powietrze w gore to zawory a jesli w dol to pierscienie Najlepsze jest to ze po wypogramowaniu 2 sondy i zalozeniu downpipe samochod przez dobre 3 miesiace palil od strzala i nie bylo problemow, problem wrocil niedawno, dziwna sprawa, co ciekawe check z bledem po 171 wyskoczyl po zatankowaniu do 3/4, temu podejrzenie na zaworek odpowietrzania baku, mam nadzieje ze to bedzie to, bo nie widzi mi sie robic remontu
Langista Opublikowano Wtorek o 14:51 Opublikowano Wtorek o 14:51 Koszt roboty głowicy zależy od jej stanu. Może się okazać, że będzie pęknięta i w tedy szukasz innej, może być że tylko zawory do wymiany i gniazda wystarczy poprawić, w tedy w 1000 się zamkniesz. To oczywiście za samą głowicę, a gdzie reszta części potrzebnych przy wymianie? Sama ta drobnica, nowe szpilki, uszczelki, oringi - to potrafi kosztować 4-5 razy tyle, co regeneracja głowicy.
Mikolajqq Opublikowano 23 godziny temu Autor Opublikowano 23 godziny temu 1 cylinder 12 bar 2 cylinder 10 bar 3 cylinder 12 bar 4 cylinder 12 bar
Mikolajqq Opublikowano 22 godziny temu Autor Opublikowano 22 godziny temu Wyskoczył check w obd2 pokazuje po171 w vcds nie pamiętam kodów ale było wypadanie zapłonu na każdym cylindrze oraz błąd czujnika maf i zawyżone obroty
Mikolajqq Opublikowano 10 godzin temu Autor Opublikowano 10 godzin temu 5 godzin temu, Langista napisał(a): Czyli głowica do roboty Mechanik twierdzi że gdyby była głowica do roboty to by nie było takiej wysokiej kompresji, twierdzi że to problemy z jakimś podciśnieniem i nieszczelnościami, co do tych obrotów to przed wymianą odmy tego nie było także może to ona
Mikolajqq Opublikowano 10 godzin temu Autor Opublikowano 10 godzin temu 2 minuty temu, Mikolajqq napisał(a): Mechanik twierdzi że gdyby była głowica do roboty to by nie było takiej wysokiej kompresji, twierdzi że to problemy z jakimś podciśnieniem i nieszczelnościami, co do tych obrotów to przed wymianą odmy tego nie było także może to ona Dodam jeszcze że kompresja była mierzona po ponad godzinnym postoju także silnik był już letni
Mikolajqq Opublikowano 10 godzin temu Autor Opublikowano 10 godzin temu Nie wierzę w to że to głowica bo tyle ile się naczytałem na tym forum to każdy zwala na głowicę, ludzie remonty robili a problem dalej zostawał ciekawe?
Langista Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu (edytowane) Powiedz mi, jak podciśnienie może powodować różnice w kompresji silnika? Zawory albo przylegają do powierzchni i są szczelne (tam gdzie masz 12 bar) albo nie, i masz 10. No ewentualnie zdewastowana gładź cylindra i puszcza tłokiem. Odma kiedy była wymieniona? Tani zamiennik czy Ori. Edytowane 5 godzin temu przez Langista
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się