Vaako Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Witam.Chciałbym zapytać was jako bardziej zorientowanych niż ja jakie są koszty takiego zabiegu? Dziś pytałem u jednego mechanika i powiedział 250zł. I tak z ciekawości czy dla kogoś kto nie dobierał się tam nigdy (ale nie ma 2 lewych rąk ) byłby to problem zrobić samemu? Z góry dzięki za info.
ajax Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Witam.Chciałbym zapytać was jako bardziej zorientowanych niż ja jakie są koszty takiego zabiegu? Dziś pytałem u jednego mechanika i powiedział 250zł. I tak z ciekawości czy dla kogoś kto nie dobierał się tam nigdy (ale nie ma 2 lewych rąk ) byłby to problem zrobić samemu? Z góry dzięki za info. Ja zrobilem to sam, zobacz w dziale warsztat jest opisane Mysle, ze dasz sobie rade
rotter Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 250 gość cie na żywca chciał oskubać - sam bez problemu wyczyścisz - wszystko jest na wierzchu i zero problemów z czymkolwiek
Vaako Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Opublikowano 14 Maja 2009 Jak dobrać się do przepustnicy to mniej więcej wiem ale może coś na temat adaptacji podpowiecie? Interfejs do VAG sobie kupiłem ostatnio ale nigdy nie używałem VAGa więc obsługi nie znam za bardzo. Mam program Polski VAG jakby co. Masz może linka do tego tematu? Bo jak szukałem to znalazłem wiele innych tematów o przepustnicy ale nie co i jak po kolei robić. Znalazłem właśnie ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t31453.0.html;highlight=przepustnica Czy te fotostory pokrywa się z silnikiem ADP? Wygląda mi że tak ale się upewniam.
cobradd Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Mi się bardziej podoba opis tutaj chociaż jest bez zdjęć http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_czyszczenie_przepustnicy-t16943.0.html za pierwszym razem to ci pewnie zajmie 2-3 godzin ale następnym razem to już tylko 1-1,5 h A adaptacja to i tylko nie pisz że nic nie znalazłeś.
DarekII Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Jeżeli potrafisz obsługiwać klucze żadnego problema z czyszczeniem jestem po zabiegu w takim silniku jak ty masz żadnej filozofi tam nie ma co do odaptacji vag niepotrzebny przekręcisz kluczyk w pozycję zapłon przepustnica się zaadoptuje trwa około minutę zapalisz i heja acha zleci płynu chłodniczego troszkę około 0,5 litra całość operacji około 1godz z minutami uważaj na to plastikową rurkę odpowietrzenie klawiatury bo to plastik i już kruchy po latach
cobradd Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 jak kolega ma VAGa to lepiej zrobić adaptację VAGiem
M.Audi Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 ja w moim silniku nawet nie spuszczale plynu tyko odkrecilem trzy srubki z zbiorniczka i go odsunolem w moja strone i mialem duzo miejsca zeby przeczyscic przepustnice
Vaako Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 Dziękuję bardzo za sugestie i pomoc. Doczytałem już chyba wszystko na ten temat i w poniedziałek biorę się za to. Co do adaptacji to też wyczytałem, że kluczykiem, mam VAG ale jak pisałem nie obsługiwałem tego. Zrobię tą adaptację "z kluczyka" jakby coś nie tak to będę was męczył o pomoc w obsłudze programu. Dzięki jeszcze raz. No i zabrałem się dziś za tą przepustnicę. Nie do końca mi to wyszło ponieważ za cholerę nie mogłem wyjąć tego gumowego węża z prawej strony od spodu. Nie miałem na to pomysłu, a siedział cholernik tak że masakra. Dlatego wyczyściłem jak się dało bez demontażu całej przepustnicy. Zaglądając do środka na ile pozwalała widoczność wyczyściłem co widziałem a w sumie stan mojej przepustnicy był zaskakującą dobry. Mam tylko jedno pytanie jakie są efekty źle zrobionej adaptacji (zrobiłem tą z "kluczyka"). Autko śmiga normalnie nawet mały problem ze spadaniem obrotów przed zatrzymaniem auta znikł (ciekawe na jak długo )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się