Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Czyszczenie i adaptacja przepustnicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Chciałbym zapytać was jako bardziej zorientowanych niż ja jakie są koszty takiego zabiegu? Dziś pytałem u jednego mechanika i powiedział 250zł. I tak z ciekawości czy dla kogoś kto nie dobierał się tam nigdy (ale nie ma 2 lewych rąk :D) byłby to problem zrobić samemu? Z góry dzięki za info.

Opublikowano

Witam.Chciałbym zapytać was jako bardziej zorientowanych niż ja jakie są koszty takiego zabiegu? Dziś pytałem u jednego mechanika i powiedział 250zł. I tak z ciekawości czy dla kogoś kto nie dobierał się tam nigdy (ale nie ma 2 lewych rąk :D) byłby to problem zrobić samemu? Z góry dzięki za info.

Ja zrobilem to sam, zobacz w dziale warsztat jest opisane

Mysle, ze dasz sobie rade :good:

Opublikowano

250 :shocked: gość cie na żywca chciał oskubać - sam bez problemu wyczyścisz - wszystko jest na wierzchu i zero problemów z czymkolwiek

Opublikowano

Jak dobrać się do przepustnicy to mniej więcej wiem ale może coś na temat adaptacji podpowiecie? Interfejs do VAG sobie kupiłem ostatnio ale nigdy nie używałem VAGa więc obsługi nie znam za bardzo. Mam program Polski VAG jakby co. Masz może linka do tego tematu? Bo jak szukałem to znalazłem wiele innych tematów o przepustnicy ale nie co i jak po kolei robić.

Znalazłem właśnie ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t31453.0.html;highlight=przepustnica

Czy te fotostory pokrywa się z silnikiem ADP? Wygląda mi że tak ale się upewniam.

Opublikowano

Mi się bardziej podoba opis tutaj chociaż jest bez zdjęć

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_czyszczenie_przepustnicy-t16943.0.html

za pierwszym razem to ci pewnie zajmie 2-3 godzin ale następnym razem to już tylko 1-1,5 h

A adaptacja to :szukaj: i tylko nie pisz że nic nie znalazłeś.

Opublikowano

Jeżeli potrafisz obsługiwać klucze żadnego problema z czyszczeniem jestem po zabiegu w takim silniku jak ty masz żadnej filozofi tam nie ma co do odaptacji vag niepotrzebny przekręcisz kluczyk w pozycję zapłon przepustnica się zaadoptuje trwa około minutę zapalisz i heja acha zleci płynu chłodniczego troszkę około 0,5 litra całość operacji około 1godz z minutami uważaj na to plastikową rurkę odpowietrzenie klawiatury bo to plastik i już kruchy po latach

Opublikowano

jak kolega ma VAGa to lepiej zrobić adaptację VAGiem

Opublikowano

ja w moim silniku nawet nie spuszczale plynu tyko odkrecilem trzy srubki z zbiorniczka i go odsunolem w moja strone i mialem duzo miejsca zeby przeczyscic przepustnice

Opublikowano

Dziękuję bardzo za sugestie i pomoc. Doczytałem już chyba wszystko na ten temat i w poniedziałek biorę się za to. Co do adaptacji to też wyczytałem, że kluczykiem, mam VAG ale jak pisałem nie obsługiwałem tego. Zrobię tą adaptację "z kluczyka" jakby coś nie tak to będę was męczył o pomoc w obsłudze programu.

Dzięki jeszcze raz.

No i zabrałem się dziś za tą przepustnicę. Nie do końca mi to wyszło ponieważ za cholerę nie mogłem wyjąć tego gumowego węża z prawej strony od spodu. Nie miałem na to pomysłu, a siedział cholernik tak że masakra. Dlatego wyczyściłem jak się dało bez demontażu całej przepustnicy. Zaglądając do środka na ile pozwalała widoczność wyczyściłem co widziałem a w sumie stan mojej przepustnicy był zaskakującą dobry.

Mam tylko jedno pytanie jakie są efekty źle zrobionej adaptacji (zrobiłem tą z "kluczyka"). Autko śmiga normalnie nawet mały problem ze spadaniem obrotów przed zatrzymaniem auta znikł (ciekawe na jak długo :D)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...