mlodysowa Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Witam szukałem niestety nic podobnego na forum nie ma mianowicie temperatura silnika zaczeła rosnąc powyżej 100 stopni podczas jazdy im szybciej jade tym wyższa temperatura na postoju natomiast spada do 90. Po podpieciu vaga w silniku jest brak błędow. Do tejpory wszystko bylo ok temp trzymał równe 90. Do tego ubyło mi w układzie ze 2l płynu do silnika raczej nie poszedł na bagnecie jest ok wyciekow nie widze co jest grane ?
andrzej_1970 Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Może pompa wody siada i jest niewydajna przy wyższych obrotach.
Cristoforo Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 zimą problemy z termostatem latem z pompa wody spr. moze masz gdzieś rozczelnienie na złaczach, układ zpowietrzony jak sie robi ciepło pompa moze nie dawać rady gdy jest skopana jak weżę mocno twarde? leci ciepło w środku? było tego na forum sporo poszukaj spr czy w zbiorniczku nie masz tłustych plam i nie czuc spalinami
mlodysowa Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 no wlasnie dziwna sprawa podejżewam że to moze byc termostat przy temp 100 stopni górny wąż jest gorący a dolny letni. Zaprowadzilem do mechanika on podejrzewa że to głowica albo uszczelka plynu wlałem ponad stan i do niego jak dojechałem to temp była w granicach 100 on odkrecił korek w zbiorniczku no i fontanna, ulecial nadmiar poczekalismy troche temperatura 90 odpaliłem jeszcze raz odkrecił i znów korek i spokój. Kurcze juz sam nie wiem załamka 3miesiace sie cieszyłem i co oleju nic nie brał chodził ok brak LPG niewiem juz sam
Cristoforo Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 za nim bedziesz grzebał w głowicy wyklucz wszystko inne termostat pompa wody zatkana nagrzewnica nie drożne przewody chłodzenia zatkana chłodnica a wtedy sprawdzaj głowice i demontuj ja bym na twoim miejscu podjechał do innego zaufanego mechanika w celu dalszej diagnozy walnieta uszczelka objawy zbyt duze cisnienie na wezach i w zbiorniczku wyrównawczym zapach spalin w płynie tłuste plamu od oleju w płynie gwałtowne zwrastanie temp. problemy z mocą dymienie na biało bardzo duże ubytki płynu nierówna praca silnika (ja miałem kiedys taki objaw) maż w oleju koloru brunatnego kawa z mlekiem zbyt duzy przyrost oleju w misce (woda dostaje sie do obiegu-oleju)
Ronin Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Jak mechanik odkręcał korek od wody przy ciepłym silniku to nie wracaj do niego. Musisz znaleźć kogos myślącego. Podjedź do warsztatu gdzie naprawiają chłodnice, powinni sprawdzić układ chłodzenia - powinno byc najtaniej. Zdrówka
mlodysowa Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 Dzieki za porady problem rozwiązany :>Pompa wody sie rozsypała pęknął wirnik już wszystko ok
truckmaniac Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Tak na przyszłość. Jeżeli byłaby to głowica, to na postoju również trzymałby wysoka temperaturę W skrajnych przypadkach do zagotowania. Dodatkowo zazwyczaj przy wykrzywionej głowicy pojawiają sie pęcherzyki powietrza w zbiorniczku wyrównawczym płynu.
marewel Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Jak pompa wody pyknie to tym gornym wezykiem w zbiorniczku wyrównawczym nie leci plyn.
pejsyk Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Witam, Panowie mam zupełnie inny problem ale również z temp. silnika wskaźnik na zegarach pokazuje mi równo 90st.C klimatronik podobnie a jak podłącze VAg to temp. płynu chłodzącego 97-99st.C a w następnym bloku temperatura silnika 57st.C . Czy ktos moze mi wytłumaczyć jaka jest różnica między temp. silnika i cieczy skoro sygnał idzie z jednego czujnika(chyba), czy może być uszkodzony czujnik g2/g62 ale to by chyba vag pokazał ? dzięki za pomoc
GRAF Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 slyszalem ze robia testy na obecnosc C02 w plynie chłodzacym, jego obecnosc sugeruje na awarie uszczelki pod glowica lub pekniecie samej głowicy
blondi Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 slyszalem ze robia testy na obecnosc C02 w plynie chłodzacym, jego obecnosc sugeruje na awarie uszczelki pod glowica lub pekniecie samej głowicy Dobrze kolego slyszales to najszybszy i najbardziej wiarygodny test,przedewszystkim prosty w uzyciu.Jezeli ktos bedzie zainteresowany jak to wyglada to moge wkleic fotki.pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się