Buba Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 N75 058 906 283 F DV 06A 145 710 N Takie rzeczy kupuj w ASO. 30zl wiecej i masz gwarantowane ze bedzie dzialac Ja N75 bralem od tego goscia http://www.allegro.pl/item628905690_zawor_turbosprezarki_1_8t_audi_a4_a3_n75_turbo.html DV z ASO za 120zl
Seba_A4 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Witam Was koledzy .Mam podobny problem z autem , a objawy są następujące: 1.auto na benzynie chodzi mi dużo lepiej niż na gazie (sek. zenit), ale nie o to chodzi, około 3 tys. obrotów czuć tzw. turbo dziurę, ale nie czuje aby auto powyżej tych 3 tys. jakoś szybciej się zbierało, nie wiem czy turbina działa. Dodam ze katalizatora już nie mam. Bo auto juz ma swoje przejechane i poprzedni właściciel ja wymontował. 2. W silniku słychać dźwięk tak jak by jakieś łożysko było uszkodzone. Wymieniłem łożyska alternatora napinacza i dalej to samo. Rozchodzi się dźwięk po całym silniku. Dodam na koniec ze nie mam za dużego pojęcia o mechanice . Od czego Waszym zdaniem zacząć. Z góry dziękuje za rade.
wesz82 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Witam Was koledzy .Mam podobny problem z autem , a objawy są następujące: 1.auto na benzynie chodzi mi dużo lepiej niż na gazie (sek. zenit), ale nie o to chodzi, około 3 tys. obrotów czuć tzw. turbo dziurę, ale nie czuje aby auto powyżej tych 3 tys. jakoś szybciej się zbierało, nie wiem czy turbina działa. Dodam ze katalizatora już nie mam. Bo auto juz ma swoje przejechane i poprzedni właściciel ja wymontował. 2. W silniku słychać dźwięk tak jak by jakieś łożysko było uszkodzone. Wymieniłem łożyska alternatora napinacza i dalej to samo. Rozchodzi się dźwięk po całym silniku. Dodam na koniec ze nie mam za dużego pojęcia o mechanice . Od czego Waszym zdaniem zacząć. Z góry dziękuje za rade. Opisz ten dźwięk. Kiedy dokładnie jest go słychać? Jeżeli się nie mylę to prawdopodobnie łożysko w turbinie się skończyło
adams78 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Brak mocy to: 1.DV - zakładać od TT 225KM - w ASO Skoda ok 100zł. 2.N75 3.WG - najpierw sprawdzić ciśnienie doładowania. Wszystko to już było wiele razy na forum. Dopiero potem można brać się za turbinę; padającą najbardziej słychać tuż po odpaleniu, na zimnym oleju.
Seba_A4 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Pytasz o dźwięk, a wiec słychać tak jak by było zużyte łożysko, ale ciężko znaleźć gdzie to jest myślałem ze na alternatorze, ale jednak się myliłem . A słychać ten dźwięk tylko jak odpalę auto i słychać je cały czas , nawet jak silnik jest gorący.
wesz82 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Pytasz o dźwięk, a wiec słychać tak jak by było zużyte łożysko, ale ciężko znaleźć gdzie to jest myślałem ze na alternatorze, ale jednak się myliłem . A słychać ten dźwięk tylko jak odpalę auto i słychać je cały czas , nawet jak silnik jest gorący. Możliwe ze napinacz paska wieloklinowego.jak jest zużyty to wydaje dźwięk zużytego łożyska
adams78 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opis wskazuje na jakiś napinacz. Paska wielorowkowego lub paska klimy. Zacznij od drugiego. Masz klimę? Dobierz się od spodu z prawej do napinacza paska klimy (to ten krótszy) - poluzuj go (imbus 8mm) i zwolnij naciąg paska. Odpal na wyłączonej klimie, jeśli ucichnie to już wiesz Jak nie masz pojęcia to jedź do byle Kazia - prosta czynność, nic nie można zepsuć
franio Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 Jeśli można, podpinam się do tematu: mianowicie po wymianie modułu zapłonu, autko ładnie hasa na gazie, ale na Pb do 3000- 4000 tyś jest muł, o co kaman????!!!!
Seba_A4 Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 witajcie . a wiec auto dałem do mechanika i okazało sie ze jednak rolka napinacza była do wymiany, ale nie wiem czemu mi wymienił ( i czy wogóle wymienił pompę wody ). Muszę to sprawdzić , tylko nie wiem dokładnie gdzie ona się znajduje.
adams78 Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 Zaraz, po kolei. Jaką rolkę masz a myśli? Napinacz paska rozrządu? To się zazwyczaj wymienia z paskiem. Pompę wody wg uznania - a AEB jest napędzana paskiem klinowym, niezależnie od rozrządu. Jeśli zlecasz obsługę auta mechanikowi, to dobrze że wymienił, bo to kupa roboty. Napinacz paska wielorowkowego osprzętu silnika? (alternator, wentylatory, wspomaganie). Napinacz paska klimy - on pada najczęściej, jest najniżej i zbiera sporo wody. Łatwo się wymienia. Pompa wody jest w obudowie i nie bardzo widać, że jest nowa. Trzeba dobrze się przyjrzeć z góry. Szukaj na krótkim pasku klinowym, napędzana od pompy wspomagania. Znajduje się pomiędzy wspomaganiem, a głównym kołem silnika, nad nią jest wiskoza (wentylator). Może ktoś wklei zdjęcie?
franio Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 witajcie . a wiec auto dałem do mechanika i okazało sie ze jednak rolka napinacza była do wymiany, ale nie wiem czemu mi wymienił ( i czy wogóle wymienił pompę wody ). Muszę to sprawdzić , tylko nie wiem dokładnie gdzie ona się znajduje. a co to ma wspólnego z tematem?
wesz82 Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 Jeśli można, podpinam się do tematu: mianowicie po wymianie modułu zapłonu, autko ładnie hasa na gazie, ale na Pb do 3000- 4000 tyś jest muł, o co kaman????!!!! Jeżeli problem jest na benzin proponuje wymienić filtr paliwa oraz zmierzyć ciśnienie w układzie paliwowym,może pompa nie domaga
franio Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 a mi filtr paliwa nawet do głowy nie przyszedł :kox:
bakuś Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 adams, wesz - czy chodzi o taki dźwięk - http://w392.wrzuta.pl/film/5fTOkH2Avgs/20090704003 ??? Czy ten dźwięk może dawać któryś z napinaczy ??? Przepraszam, że wcinam się w wątek, ale założyłem swój temat i jak na razie zostaje bez odpowiedzi... ;(
adams78 Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Czy ten dźwięk może dawać któryś z napinaczy ??? Tak. Napinacz lub łożysko alternatora. Diagnozę zacznij od napinacza klimy, potem pasek osprzętu.
wesz82 Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 adams, wesz - czy chodzi o taki dźwięk - http://w392.wrzuta.pl/film/5fTOkH2Avgs/20090704003 ??? Czy ten dźwięk może dawać któryś z napinaczy ??? Przepraszam, że wcinam się w wątek, ale założyłem swój temat i jak na razie zostaje bez odpowiedzi... ;( U mnie w paździochu wyglądało to tak że jak zimą odpalałem z rana to słyszalny był jakby stukot szklanek i najbardziej przeraziło mnie to że ten stukot nie przestawał przez dobre 10minut Zaś po dokładnym przysłucaniu się w ten odgłos zauważyłem ze stukot wyraźniej słychać od przodu na wysokości chłodnicy.W moim przypadku był to napinacz paska wieloklinowego U ciebie ten dźwięk jest innego rodzaju
Seba_A4 Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Wymieniana była rolka Napinacza paska wielorowkowego osprzętu silnika (alternator, wentylatory, wspomaganie).
bakuś Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Jeśli mnie pytasz, to nie - za mojej kadencji nie był wymieniany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się