Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Moja A4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na razie mnie nie stać na taki wydatek. Chciałem popracować na AFN-nie. Co się da to się da a jak więcej nie będzie można to sprzedał ojcu i kupię mocniejszy. Mam w domy już intercooler i tak jakiś kolektor od AWX więc pomyslałem że za jakieś 2 tyś można by zrobić 150 KM. [br]Dopisany: 04 Czerwiec 2011, 18:01_________________________________________________Jeszcze jak byś mi mógł wytłumaczyć co to jest BRD i VP

Opublikowano

Na razie mnie nie stać na taki wydatek. Chciałem popracować na AFN-nie. Co się da to się da a jak więcej nie będzie można to sprzedał ojcu i kupię mocniejszy. Mam w domy już intercooler i tak jakiś kolektor od AWX więc pomyslałem że za jakieś 2 tyś można by zrobić 150 KM.

tez tak myślałem, baa nawet zrobiłem.. miesiąc pózniej kupowałem kompletne sprzęgło z dwumasem :wallbash:

Opublikowano

A czemu sprzęgło kupowałeś bo ja po chipie mam małe problemy i nie wiem co to może być?

BRD to turbina od 2,0 170km, a VP to okreslenia silnika na pompie wtryskowej :wink4:

A sprzęgło wymieniałem bo posypało sie po korekcie jak zmieniłem turbo i wtryski na 216ki, nawet miecha nie przeżyło :wallbash: a przed wydawało sie zdrowe(auto po samym chipie było)

Opublikowano

ja po chipie mam na obrotach od 1500-2000 telepanie budą i nie wiem co to jest. ale nic poza tym się nie dzieje. Ja myślałem o turbinie od AWX do mojej konfiguracji[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2011, 18:13_________________________________________________A co ty masz teraz u siebie pod maską?

Opublikowano

ja po chipie mam na obrotach od 1500-2000 telepanie budą i nie wiem co to jest. ale nic poza tym się nie dzieje. Ja myślałem o turbinie od AWX do mojej konfiguracji[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2011, 18:13_________________________________________________A co ty masz teraz u siebie pod maską?

przy turbo AWX i 216 mozesz liczyć na jakieś 155-160km, a u siebie mam 216/11/hybrydaAWX-ARL/FMIC/ssącyAWX/seryjny map, graty maja zapas, lecz wtryski i mapsensor do zmiany zeby cos wiecej dłubnąć, ale dla max 15km wydawać ponad 2 koła to sobie daruje :gwizdanie:

Opublikowano

no to ja tak chciałem wtryski 230 turbo awx i żeby było chociaż te 160 KM j jakiś ładny moment

będzie :wink4:

Opublikowano

a silnik nie wypadnie? :)

[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2011, 19:36_________________________________________________turbinę chciałem kupić używaną ale nie wiem czy to nie ryzyko. Co sądzisz?

Opublikowano

a silnik nie wypadnie? :)

nie :naughty: 160-170km to jest optymalna moc dla 1,9 :wink4: idąc dalej moze silnik wypasć :decayed:

Opublikowano

a to dzięki za cenne info a jak z używaną turbawką? opłaca się czy lepiej dla świętego spokoju nową?

A to tak samo z używanym samochodem, trafisz na perełke albo na mine, nieda sie przewidzieć

Opublikowano

Ja mam okolo 150 koni/300-310NM .Wymienilem turbo awx,wyszlo mi z przejsciowka 380zł,kupilem okazyjnie po przebiegu 150tyś.Stara sprzedalem za 410.Kupilem kolektor ssacy awx,tez okazyjnie bo cale 39zł,zrobilem nadkole s4,temperatura w dolocie nie przekracza 40stopni.Ale mysle nad wiekszym IC.No i chip,ale tutaj tez okazyjnie sie trafilo.Moja moc sklada sie z okazji.A jezdzi sie fajnie.W dodatku mam alu sline 17 wiec zeby sie odpychalo to musi byc i moc.A zawieche mam 1BE,dorwalem z forum nie narzekam.Tylko ostrzegam pod te sprezyny bron boze zwykle amory nawet nowe typu sachs itp.

Opublikowano

W sumie fakt. Wszedłem żeby zobaczyć sobie twoje auto Kowi i kurcze powiem ci szacunek dla ciebie. Ja chyba nie zdłubał bym tylu rzeczy[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2011, 19:58_________________________________________________Na co zwracać uwagę przy zakupie używanej turbiny?

Opublikowano

na luz,zmienna geometrie.Ale sa przypadki ze brak luzu a i tak olej puszczaja.Odpukac ja trafilem na igle.

Opublikowano

W sumie fakt. Wszedłem żeby zobaczyć sobie twoje auto Kowi i kurcze powiem ci szacunek dla ciebie. Ja chyba nie zdłubał bym tylu rzeczy

:)

na luz,zmienna geometrie.Ale sa przypadki ze brak luzu a i tak olej puszczaja.Odpukac trafilem ja trafilem na igle.

Sam bede musiał chyba nabyc jakaś używke bo moja hybrydka nie trzyma juz doładowania :wallbash:

Opublikowano

luz to luz a co z tą zmienną geometrią?

chodzi o to czy lekko pracuje

Opublikowano

luz to luz a co z tą zmienną geometrią?

Musisz sprawdzić czy nowokupiona turbina nie łapie notlaufów tj. czy zmienna geometria się zacina.

czyli musisz zrobić logi. Dlatego jeśli kupujesz używaną turbinę to od zaufanego sprzedawcy z gwarancją.

Opublikowano

luz to luz a co z tą zmienną geometrią?

Musisz sprawdzić czy nowokupiona turbina nie łapie notlaufów tj. czy zmienna geometria się zacina.

czyli musisz zrobić logi. Dlatego jeśli kupujesz używaną turbinę to od zaufanego sprzedawcy z gwarancją.

i do tego najlepiej z auta bezposrednio :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...