ochkarol81 Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Witka....No i stało się ....sprzedałem 1.9 tdi i trafiłem na bardzo zadbane audi 2.5 tdi rocznik 2000 po lifcie...Jak wiadomo przestrzegają przed tym autem i niby dużo problemów,ale tak mi się to auto spodobało w wyglądzie i w dynamice jazdy że kupiłem i postaram się zrobić wszystko żeby było z nim ok...za 2 tyg wymieniam cały rozrząd łąćznie z termostatem,pompą itp......I tutaj proszę was o pomoc we wstępnej analizie logów....Z góry dziękuję i postaram się zadbać o to autko,bo jeżdzi się naprawdę super i chciałbym go zatrzymać... I proszę tych co lubią być złośliwi żeby nie pisali że kupiłem szmelc itd...spróbować zawsze można....Kto wie co będzie:)Jak narazie jeżdzi:) Pozniej wrzucę jakąś fotę jak auto się prezentuje:) Pozdrawiam wszystkich a teraz logi..) Dynamiczne 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd5e482774024c3f.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0015e6a7173e35e1.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/348dacdda91336bf.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da929948ed2b2716.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bcbca773ac8da1ec.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38206bdd074e5a01.html Logi Basic setings 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61c1e1a60e001594.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a83fd2a7823d799.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7975c1cfcc8cb77e.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eede72276f3c7445.html Logi statyczne 00,01,03 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13ea915b2c29d771.html 04,07,13 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35681c78ab1a123a.html 014,018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3a2eec0804b6501.html
vikis4 Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Termostat do wymiany, Kąt wtrysku ok, przepływka ok,turbinka raczej do czyszczenia-możesz też rozruszać sztangę,korekcje ok,EGR-zaślepiony! Zapomniałes jeszcze 000,004 dynamiczne.
ochkarol81 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 Dzieki wielkie za pierwsze podpowiedzi:):)Termostat to już wiedziałem że będzie do wymiany bo mi bardzo długo zajmuje dojscie do 90 stopni.....Ale zawsze dobrze potwierdzić....:)Dziś zrobię dynamiczne 04,00 i wrzucę ...jakoś przeoczyłem wczoraj:)A jak z tym egr ??może to zostać zaślepione czy robić z tym coś??? No i jeszcze mam jedno pytanko...będę robił rozrząd już niedługo ....co sądzicie o zakupieniu kompletu tego typu http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=629530785 ???Warte uwagi czy nie bardzo??
AndyN Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 W powyższych zestawie nie ma termostatu. ---- Napisz PW do TOM77. On ma części różnych producentów (m.in. markowe zamienniki) w atrakcyjnych cenach.
ochkarol81 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 A dziękuję bardzo za kontakt....Napiszę i zapytam....a Oczywiście termostat chciałem oryginał z audi wziąść...Nic wielkiego się za to nie płaci....Ale jak wygląda ta reszta ??
AndyN Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Zajrzyj tu: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html W jednym z paragrafów masz info dotyczące wymiany rozrządu.
vikis4 Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Ori termostat w ASO ok. 100zł a o resztę pytaj TOM77- potwierdzona jakość! W tym Wątku masz wszystko: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
ochkarol81 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 Dobrze !!!:)Dziękuję bardzo i jestem wdzięczny za podpowiedzi....Tekst z linka czytałem już parę razy dlatego dziwi mnie że nadal mnie zachęcasz do kupowania zamienników hehe:)Ja się tylko zapytałem o ten linka z allegro,bo tam niby to są niemieckie sprawdzone i często stosowane części...I w dobrej cenie....Dlatego pytałem co o tym sądzicie...Ale w sumie to napiszę do toma i porozmawiam z nim o tym:)Cały zabieg wymiany rozrządu będzie robił mi kuzyn więc nie będzie mnie to aż tak drogo kosztowało więc o tyle dobrze że mogę dołożyć do częsci..Tylko ja wychodzę z założenia po co przepłacać,jak nie widać różnicy...??)No ale podliczę wszystko oryginalne a pózniej zamienniki i zobaczymy co się da zrobić...:)Pozdrawiam P.s A co do logów to tam naprawdę wszystko gra prócz termostatu???
przemik Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Sprezarka dobra - nic z nią nie rob LMM -OK Zapłon i caly rozrzad - OK EGR - zaslepiony - pamietaj zeby go uruchomic. O termostatcie juz wiesz Przypominam o obowiazkowej wymianie odmy. Pozdrawiam
Flyer Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Jak odblokujesz EGR to nie poznasz swojego V6
ochkarol81 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 Flyer straszysz mnie czy pocieszasz?:) A tak na poważne....Co jeżeli zaślepił go ktoś,bo jest zepsuty lub coś innego się dzieje?:)Może zostawić go zaślepionego i nie ruszać lepiej???Wymienie rozrząd + pompe,termostat i wszystko co trzeba łącznie z odmą i może lepiej się za to nie ruszać???Juz sam rozrząd mnie będzie kosztował:)Czytałem o tym zaślepianiu i biorąc pod uwagę że to 9 latek ma i przebieg 200 tys to może zostawie to zaślepione??[br]Dopisany: 19 Maj 2009, 20:37_________________________________________________Właśnie wróciłem z logowania dynamicznych 004,000.....wczoraj się zapomniałem....:)Czyli teraz już komplet razem z tymi u góry....Czyli nadal tylko termostat do wymiany? :gwizdanie: Dynamiczne 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e67a0c784054e6da.html 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e51133c285ae3e4b.html Dziękuję jeszcze raz za wszystkie wypowiedzi!!!Jeszcze raz podkreślam że bez tego forum d*pa zimna dla posiadaczy Audiczek TDi:) Pozdrawiam
ochkarol81 Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Opublikowano 29 Maja 2009 Witam was...tym razem z malym problemem:)Ostatnio przeslalem logi i wszystko bylo ok....dzis zaskoczyl mnie notlauf.......i jest przeladoanie turbiny......:)Nic wielkiego w koncu wszystko ma swoja przyczyne ,ale od czego zaczac szukanie.....czyzby turbo do czyszczenia?????:) :rolleyes:czy mi sie wydaje ze n75 niedomaga?:)I wrzucam 2 x grupe 011 bo 2 x inaczej pokazywało........ Group A: '011 Group B: Engine speed Spec, intake press, Actual intake press N75 duty cycle TIME 2900-4000 1900-2300 mbar 1900-2300 mbar TIME MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP 0,01 1485 1213,8 1254,6 76,9 0,4 1508 1213,8 1264,8 76,1 0,8 1554 1917,6 1305,6 85,2 1,18 1670 1927,8 1417,8 84,8 1,58 1786 1948,2 1560,6 70,6 1,97 1902 1968,6 1713,6 60 2,37 2018 1989 1887 49,3 2,77 2134 1999,2 2040 45,4 3,17 2274 2009,4 2172,6 39,1 3,57 2413 2019,6 2203,2 41,4 3,95 2529 2029,8 2101,2 40,2 4,35 2645 2029,8 2091 35,9 4,77 2784 2040 2142 35,5 5,17 2923 2050,2 2213,4 28,8 5,57 3039 2060,4 2284,8 18,1 5,95 3178 2080,8 2346 9,9 6,35 3294 2091 2386,8 9,9 6,75 3410 2111,4 2407,2 9,9 7,15 3503 2121,6 2427,6 9,9 7,55 3619 2121,6 2437,8 9,9 7,93 3735 2121,6 2448 9,9 8,33 3874 2121,6 2458,2 9,9 8,73 3921 2121,6 2478,6 9,9 9,13 4037 2121,6 2478,6 9,9 9,53 4106 2121,6 2488,8 15 9,92 4037 1693,2 2407,2 15 10,32 3967 1693,2 1948,2 15 Friday 29 May 2009 20:43:17 8D0 907 401 N 2,5l/4VTEDC 0000SG D65 Group A: '011 Group B: Engine speed Spec, intake press, Actual intake press N75 duty cycle TIME 2900-4000 1900-2300 mbar 1900-2300 mbar TIME MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP 0 1531 1917,6 1336,2 85,2 0,4 1601 1927,8 1448,4 84,8 0,8 1740 1938 1601,4 71,8 1,2 1833 1958,4 1764,6 58,8 1,6 1972 1978,8 1938 49,7 1,98 2088 1989 2080,8 43,4 2,38 2227 1999,2 2172,6 44,6 2,78 2366 2009,4 1948,2 53,3 3,18 2506 2019,6 1887 51,3 3,58 2622 2029,8 1917,6 54,1 3,98 2761 2040 1989 51,7 4,38 2900 2050,2 2070,6 47,3 4,78 3016 2060,4 2142 46,2 5,18 3155 2070,6 2203,2 41,8 5,58 3271 2091 2254,2 35,9 5,98 3387 2111,4 2284,8 28,4 6,38 3503 2121,6 2274,6 24,9 6,77 3596 2121,6 2274,6 17,8 7,17 3735 2121,6 2213,4 18,1 7,57 3828 2121,6 2172,6 17,4 7,97 3944 2121,6 2172,6 16,2 8,37 4037 2121,6 2172,6 13,8 8,75 4130 2121,6 2182,8 13 9,15 4153 1693,2 2193 44,6 9,55 4153 1693,2 1764,6 44,6 Group A: '008 Engine speed IQ driver IQ rpm(torque) IQ MAF(smoke) TIME 2800-3500 >41 37-40 >41 MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0 1415 0 38,6 26,7 0,4 1392 0 38,6 26,7 0,8 1438 58 38,9 26,7 1,2 1485 57,7 38,9 28,9 1,6 1554 57,1 38,9 34,2 1,98 1647 56,5 38,6 37,6 2,38 1763 55,8 38 40,5 2,78 1879 55,2 38 41,1 3,18 2018 54,6 38 42,4 3,58 2158 54 38,6 43,6 3,97 2297 53,3 38,6 44,2 4,37 2413 53 38,6 42 4,75 2552 52,4 38,9 41,7 5,15 2691 52,1 39,5 42,4 5,55 2807 51,5 40,2 43,3 5,95 2946 51,1 41,1 43,9 6,35 3086 50,5 41,1 44,2 6,73 3202 50,2 41,1 44,5 7,13 3341 49,9 41,1 44,9 7,53 3457 49,3 41,1 44,9 7,93 3573 48,9 40,8 45,2 8,33 3689 48,6 40,2 45,5 8,72 3596 0 40,5 44,2 9,12 3596 0 40,5 39,8 9,52 3434 0 41,1 35,8 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 740-840 180-270 mg/H 160-290 mg/H 40-75% MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0,01 1624 643,7 588,8 95,5 0,4 1740 859,6 616,2 95,5 0,8 1856 859,6 686,9 95,5 1,18 1972 859,6 745,8 95,5 1,58 2111 867,4 796,8 95,5 1,97 2227 879,2 753,6 95,5 2,37 2366 879,2 690,8 95,5 2,77 2506 879,2 690,8 95,5 3,17 2645 879,2 726,1 95,5 3,57 2784 879,2 765,4 95,5 3,95 2900 879,2 828,2 95,5 4,35 3039 879,2 863,5 95,5 4,75 3155 879,2 883,1 95,5 5,15 3294 879,2 906,7 95,5 5,55 3410 879,2 891 95,5 5,93 3526 879,2 851,7 95,5 6,33 3642 879,2 851,7 95,5 6,72 3758 879,2 840 95,5 7,12 3874 879,2 847,8 95,5 7,52 3990 879,2 859,6 95,5 7,92 3944 879,2 722,2 95,5
przemik Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 Karol Sprawdz przewody ukladu podcisnienia... dodatkowo (na probe) mozesz podmienic N75 z N18 i ponownie wykonac logi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się