Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Luzy w maglownicy


wilk11

Rekomendowane odpowiedzi

Czy da się kasować luz na maglownicy tak jak to było w 80-tkach?

tak jest tam śruba do lekkiej korekcji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy da się kasować luz na maglownicy tak jak to było w 80-tkach?

tak jest tam śruba do lekkiej korekcji...

Mi mechanik powiedzial, ze to nie jest sruba do tego... i on mi tego w zyciu nie zrobi [tez mam lekkie luzy] - bo nie chce miec prokuratora na karku :naughty:

Tylko i wylacznie regeneracja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi mechanik powiedzial, ze to nie jest sruba do tego... i on mi tego w zyciu nie zrobi [tez mam lekkie luzy] - bo nie chce miec prokuratora na karku

W kraku znam takiego speca co tak działa , narazie robił u kumpla w pasku i do dziś jeździ :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też pojawił się luz - mój mechanior dokręcił "śrubę" o której pisaliście ale niestety stukanie nie zostało wyeliminowane a kierą trzeba kręcić mocniej. O co chodzi z regeneracją i jakie to są koszty? (idę w tym kierunku bo nowa maglownica dla mojej niuńki to 3100 w ASO lub ok 600zł na allegro).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie kasowanie luzów na maglownicy wystarcza tylko na krótki czas,polecam regeneracje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ta śruba do regulacji to ta jaką widać z kanału i jest na końcu jakby kolumny kierowniczej (naprzeciwko niej), mająca poziomo łep do podłoża i wkręcana od dołu do góry pionowo, bo jest jeszcze druga śruba w maglownicy obok tak pionowo łep i śruba wkręcana poziomo do nadwozia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam coś takiego jak ruszam fajerą w lewo i prawo słychać stuki w maglownicy na lewym kole jest wszystko OK ale na prawym jest luz jak ch....a czy to można jakoś zrobić bez regeneracji

a moze to tylko luzy na drazku :?: sprawdz to dokladnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na maglownicy masz mozliwosc lekkiej redukcji luzow wiec jesli jeszcze nigdy nie bylo to skrecane to mozesz sprobowac troszke je zredukowac. jak nie pomoze to regeneracja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tommylee

a czy wszystkie maglownice w B6 są takie same, bez względu na rodzaj i pojemność silnika?

Są 2 rodzaje (oprócz elektrohydraulicznej i hydraulicznej oczywiście) jedna 200 bar-owa a druga ma mniej (chyba 180 bar) różnią się sposobem łączenia przewodów hydraulicznych na maglownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tommylee

a czy wszystkie maglownice w B6 są takie same, bez względu na rodzaj i pojemność silnika?

Są 2 rodzaje (oprócz elektrohydraulicznej i hydraulicznej oczywiście) jedna 200 bar-owa a druga ma mniej (chyba 180 bar) różnią się sposobem łączenia przewodów hydraulicznych na maglownicy

Alvaro, a czy przypadkiem w B6 nie ma tak jak w B5, ze w silnikach V6 magiel posiada dodatkowy amortyzator przeciwdrganiowy :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...