szkopek Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Autko niedawno kupione wiec jeszcze nic w nim nie zrobilem,musze pomalowac zderzaki i klape bagaznika w planach mam zmienic turbawke na AWX,FIMC,kolektor AWX,wieksze wtryski i czips,pozatym musze sciemnic szybki z czasem moze jakies ladniejsze fele i lampy zespolone z ksenonem ale to z czasem.... auto wyposarzone jest w: -2x el.szyby -skorzane fotele -klimatronok -szybedach -kiera S-line -zmieniarka plyt cd -alufelgi -FIS -el. lusterka -spryskiwacze swiatel -abs -wspomaganie kier. Pierwszy krok zrobiony wyciecie kata i nowa plecionka:
Kowi87 Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 plany fajne ale pokaż pacjenta :gwizdanie:
szkopek Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 wlasnie mam problem z wklejeniem zdjec
Kowi87 Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 No narazie seryjne sreberko, ale zmienisz lampki to diametralnie wizerunek sie poprawi a skórka tak jak u mnie
szkopek Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 wczesniej mialem 1.8t wiec ten narazie wydaje mi sie troszke wolny ale mysle ze po modach da rade.... :gwizdanie: ,za to zuzycie paliwka rekompensuje wszystko
soolek Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Ma Q i spryski - całą resztę można bez większego problemu dorezać. Zajebis... baza do dalszych modów Jak będzie ją przywoził na części do PL (kiedyś), to daj znać - wezmę parę rzeczy
szkopek Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 jedna a4 juz w PL zostawilem ale lata do dzisiaj w calosci
szkopek Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 no wiec mam juz to autko od 8 miesiecy w tym czasie udalo mi sie usprawnic troche motoronie czyli: -turbo i kolektor dolotowy od AWX-a -wyciety kat -zaslepiony EGR -FIMC -wtryski 216 -odpowiedni programik pod te graty,nie robilem jeszcze wykresu bo w przyszlosci bede zakladal pompe 11..... -wymienilem wszystkie paski(rozrzad,klima,alternator oraz wszystkie napinacze i rolki) zalozylem tez mocne sprzeglo z jednomasem bo orginalne nie wytrzymuje dlugo w quattro zwlaszcza przy mojej nodze jesli chodzi o pozostale rzeczy to wymienilem w zeszlym miesiacu wszystkie wachacze z przodu (lemforder) oraz wszystkie tuleje metalowo gumowe w tylnim zawieszeniu,poza tym jestem teraz zmuszony wymienic felge (pierwsze sniegi ) bo po spotkaniu z kraweznikiem stracila czesc rantu,wygiol sie tez wachacz ale juz go wymienilem i jesli nie uda mi sie tanio znalesc takiej felgi jakie mam zalozone,to doloze troche i kupie komplet 17-stek :gwizdanie: a oto kilka fotek:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się