tomasz_gti Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2014 Tomek a może air...? też o tym myślałem, ale obecnie samochodem jeżdzi tylko żona bo mnie na ogół nie ma więc nie będe jej komplikował jazdy na zawieszeniu air. a gwint wyreguluje i bedzie smigać
hiszpan123 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Skoro żonka smiga autem to widać ze musi dobrze prowadzić, na aucie nie widać zadnych otarć przytarć itp ranty felg całe auto dość nisko, niechwaląc się mogłby z moja podać sobie dłoń . Czekam na fotki jak poleci w dół na gwincie. :kox:
daniels Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 zacna a4/s4 może by tak Cupra Lip? -- ----------
slepy Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 zacna a4/s4 może by tak Cupra Lip? -- ---------- http://s11.postimg.org/rnzqgagun/IMG_3194mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.jpg on już jest dość nisko, a przód jeszcze siadzie na gwincie, długo by ten lip nie pojeździł
Grzechoo131 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Tomasz gti, mój kolega kupił nowego tuning arta do a3 , ten sam problem, przód fajnie a tył większa koza niż seria, a skrecony na sam dol
tomasz_gti Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Opublikowano 19 Maja 2014 Dorwałem jakiś czas temu wydech na dwie strony od kolegi MARCIN607 Przyjechał do mnie w trzech częściach z braku czasu nie było go kiedy założyć. Dziś miałem wolny dzień więc go spasowałem na aucie, pospawałem, wyczyściłem i pomalowałem. Wygląda jak nówka sztuka A tak na samochodzie Teraz trzeba zakupić koncówki ultera i zamontować zderzak S4 który sie maluje
tomasz_gti Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2014 Mała zapowiedz kolejnego moda:wink: Po długich oczekiwaniach dotarł do mnie z niemiec nowy gwint AP:naughty: Jak tylko znajde troche czasu będzie montaż
MARCIN607 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 o kuzwa :slina::slina::slina::slina::slina::shock3::shock3::shock3::shock3: Tomek jesteś miszczu jak uj. ---------- Post dopisany at 12:12 ---------- Poprzedni post napisany at 12:11 ---------- a i gwint też pierwsza klasa. daj namiary jak możesz.
tomasz_gti Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2014 o kuzwa http://s28.postimg.org/7li20ggcd/DSC_0160.jpg:slina::slina::slina::slina::slina::shock3::shock3::shock3::shock3:Tomek jesteś miszczu jak uj. ---------- Post dopisany at 12:12 ---------- Poprzedni post napisany at 12:11 ---------- a i gwint też pierwsza klasa. daj namiary jak możesz. Widzisz Marcin nawet nie przypuszczałeś że go do takiego stanu doprowadze:wink: Poszło PW do ciebie
MARCIN607 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 powiem Ci że nie spodziewałem się takiej profi roboty :slina::slina:
Homiczek Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Hej niezła robota i autko super Mam pytanko czy turbo z BRD spasowało na seryjny kolektor z AVF ? Bo coś mi auto niedomaga i może bym wrzucił mocniejszą suszarkę
tomekhxc Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 uuu gwincior ..no niezle,:slina:Tomek jak mozesz to rzuc na pw koszta takiego cuda i gdzie kupiles bo sam mysle nad gwintem:whistling:
tomasz_gti Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 uuu gwincior ..no niezle,:slina:Tomek jak mozesz to rzuc na pw koszta takiego cuda i gdzie kupiles bo sam mysle nad gwintem:whistling: Wysłałem ci Pw z informacją ---------- Post dopisany 20-06-2014 at 20:23 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2014 at 21:40 ---------- koledzy potrzebuje waszej pomocy i doradztwa założyłem nowy gwint i z przodem nie ma problemu regulacji dużo, natomiast z tyłu mam na maksa skręcony a stoi wyżej niż na wczesniejszych sprężynach i za mało obniżone jak dla mnie. jest opcja żeby coś z tym zrobić??? gwint niby dopasowany wg klas wagowych
miszka Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Jedna odpowiedź jaka mi sie nasówa, to że masz gwint pod Q . U mnie jak bym skręcił gwint z tyłu tak jak ty masz na maksa to bym z miejsca nie ruszył ---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 19:44 ---------- Nic z tym nie zrobisz , jedyne co cię ratuje to inne sprężyny na tył
kris-krzysztof Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Niektórzy odkręcają całkiem nakrętka i jeżdżą bez.....
kamelus_ Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 To masz gwint AP ? Mój szwagier taki teraz nowy do S3 zakładał dobrany do auta i tył jak u Ciebie KOZA! AP to jednak chyba lipa. Skończyło się na tym że wywalił regulację i jest w miarę ale d*py nie urywa. Ja mam H&R i jest super ale kosztuje dokładnie 5 x tyłe co AP P.S. Już na oko widać że ta twoja tylna sprężyna jakaś lipna jak ze stara. W serii miałem z tyłu krótsze. Nie wiem o co kaman z tym AP
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się