Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF]Avant S line,Body S4,BRD,drugi IC,19 Japan Racing,Gwint AP aktualizacja str 1


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tomek a może air...? :naughty:

też o tym myślałem, ale obecnie samochodem jeżdzi tylko żona bo mnie na ogół nie ma więc nie będe jej komplikował jazdy na zawieszeniu air.

a gwint wyreguluje i bedzie smigać

Opublikowano

Skoro żonka smiga autem to widać ze musi dobrze prowadzić, na aucie nie widać zadnych otarć przytarć itp ranty felg całe auto dość nisko, niechwaląc się mogłby z moja podać sobie dłoń . Czekam na fotki jak poleci w dół na gwincie. :kox::kox:

Opublikowano

zacna a4/s4 może by tak Cupra Lip? :naughty:

-- ----------

IMG_3194mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.jpg

Opublikowano

Tomasz gti, mój kolega kupił nowego tuning arta do a3 , ten sam problem, przód fajnie a tył większa koza niż seria, a skrecony na sam dol

Opublikowano

Dorwałem jakiś czas temu wydech na dwie strony od kolegi MARCIN607

Przyjechał do mnie w trzech częściach z braku czasu nie było go kiedy założyć.

Dziś miałem wolny dzień więc go spasowałem na aucie, pospawałem, wyczyściłem i pomalowałem.

Wygląda jak nówka sztuka

DSC_0160.jpg

A tak na samochodzie

DSC_0163.jpg

DSC_0165.jpg

Teraz trzeba zakupić koncówki ultera i zamontować zderzak S4 który sie maluje

Opublikowano

No tego mi brakowało w tym aucie. :thumbup1:

Opublikowano

Mała zapowiedz kolejnego moda:wink:

Po długich oczekiwaniach dotarł do mnie z niemiec nowy gwint AP:naughty:

Jak tylko znajde troche czasu będzie montaż

wwww.jpg

wwwww.jpg

Opublikowano
:kox:
Opublikowano

o kuzwa DSC_0160.jpg:slina::slina::slina::slina::slina::slina::slina::slina::slina::slina::slina::shock3::shock3::shock3::shock3::shock3::shock3::shock3::shock3:

Tomek jesteś miszczu jak uj.

---------- Post dopisany at 12:12 ---------- Poprzedni post napisany at 12:11 ----------

a i gwint też pierwsza klasa.

daj namiary jak możesz.

Opublikowano
o kuzwa http://s28.postimg.org/7li20ggcd/DSC_0160.jpg:slina::slina::slina::slina::slina::slina::slina::slina::slina::slina::slina::shock3::shock3::shock3::shock3::shock3::shock3::shock3::shock3:

Tomek jesteś miszczu jak uj.

---------- Post dopisany at 12:12 ---------- Poprzedni post napisany at 12:11 ----------

a i gwint też pierwsza klasa.

daj namiary jak możesz.

Widzisz Marcin nawet nie przypuszczałeś że go do takiego stanu doprowadze:wink:

Poszło PW do ciebie

Opublikowano

powiem Ci że nie spodziewałem się takiej profi roboty :slina::slina::slina::slina::slina:

Opublikowano

Hej

niezła robota i autko super :)

Mam pytanko czy turbo z BRD spasowało na seryjny kolektor z AVF ? Bo coś mi auto niedomaga i może bym wrzucił mocniejszą suszarkę :)

Opublikowano

uuu gwincior ..no niezle,:slina:Tomek jak mozesz to rzuc na pw koszta takiego cuda i gdzie kupiles bo sam mysle nad gwintem:whistling:

Opublikowano
uuu gwincior ..no niezle,:slina:Tomek jak mozesz to rzuc na pw koszta takiego cuda i gdzie kupiles bo sam mysle nad gwintem:whistling:

Wysłałem ci Pw z informacją

---------- Post dopisany 20-06-2014 at 20:23 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2014 at 21:40 ----------

koledzy potrzebuje waszej pomocy i doradztwa

założyłem nowy gwint i z przodem nie ma problemu regulacji dużo, natomiast z tyłu mam na maksa skręcony a stoi wyżej niż na wczesniejszych sprężynach i za mało obniżone jak dla mnie.

jest opcja żeby coś z tym zrobić???

gwint niby dopasowany wg klas wagowych

WP_000640.jpg

WP_000641.jpg

WP_000642.jpg

Opublikowano

Jedna odpowiedź jaka mi sie nasówa, to że masz gwint pod Q . U mnie jak bym skręcił gwint z tyłu tak jak ty masz na maksa to bym z miejsca nie ruszył :wink:

---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 19:44 ----------

Nic z tym nie zrobisz , jedyne co cię ratuje to inne sprężyny na tył

Opublikowano

Niektórzy odkręcają całkiem nakrętka i jeżdżą bez.....

Opublikowano

Ale wtedy gwint to już nie gwint :wink:

Opublikowano

To masz gwint AP ? Mój szwagier taki teraz nowy do S3 zakładał dobrany do auta i tył jak u Ciebie KOZA! AP to jednak chyba lipa. Skończyło się na tym że wywalił regulację i jest w miarę ale d*py nie urywa. Ja mam H&R i jest super ale kosztuje dokładnie 5 x tyłe co AP :whistling:

P.S. Już na oko widać że ta twoja tylna sprężyna jakaś lipna jak ze stara. W serii miałem z tyłu krótsze. Nie wiem o co kaman z tym AP :facepalm:

Opublikowano

Pod Q , długa i wąska

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...