Dzo-Dzo Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 mniej wiecej wiem o co chodzi ale czy jest sens ?? zakladanie tego , ktory z kolegow to juz ma
poziek Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Powiedz w jakim celu chcesz załozyć Bova?? Znasz jego działanie?? W USA fala fascynacji BOVami w 1.8T mineła już 3-4 lata temu. Sugeruje założyć sobie Forge 007 Dump Valve czyli wzmocniony zawór upuszczający - jego działanie jest dokładnie takie samo jak naszego 710N. wygląda to tak: teraz trochę teorii : zawór DV powoduje, że powietrze(w nadciśnieniu) po odpuszczeniu gazu i zamknięciu się przepustnicy wraca z powrotem do TIP(turbo inlet pipe) czyli rury doprowadzajacej powietrze od filtra powietrza do turbo. W przypadku BOVa powietrze to jest upuszczane na zewnątrz układu co powoduje wprowadznie ECU w błąd ponieważ ilości zmierzona przez MAF (przepływomierz) nie zgadzają się ilością powietrza w układzie. Reasumując: Bov w 1.8T może powodować błędy w ECU, piszę może ale nie musi, do tego trzeba znaleźć tunera, który napisze Ci program pod BOVa, żeby nie przelewał ci benzyny. A masz elektroniczną przepustnicę więc w kraju jest tylko 2 tunerów, którzy ci tego nie spieprzą. Gra nie warta świeczki. :exclaim: no chyba że skusisz się na psssssyt fakt świnki się oglądają -
Ogi Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 no chyba że skusisz się na psssssyt fakt świnki się oglądają - Heheheh nie no rozwaliles mnie tym tekstem dobre . A tak pozatym tak jak ci poziek napisal jak chcesz BOV to do ceny dodaj jeszcze strojenie bo moze byc przykra niespodzianka.
dirty8 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 No ja mam w serii zamontowanego blow off-a , mam standardową linkę gazu wiec zadnych komplikacji, strojeń ani błędów nie było, a co do reszty to nie zabardzo mogę sie wypowiadać bo kobieta też czasem zagląda na forum :twisted:
Dzo-Dzo Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2007 kurde to mi polecieli po rajtach :-( powiem wam ze troche mi sie podoba pssssssssssst haha ale narazie zrobie tylko program w kraku jak mi murzyn pomoze zalatwic tak kogos po programie bede dalej kombinował
poziek Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 No ja mam w serii zamontowanego blow off-a co ty tutaj piszesz?? ogarnij się nie było Blow offa w serii, tylko Dump Valve czyli DV Ech czasami mnie rozbrajacie [ Dodano: 12-04-2007, 00:07 ] ale narazie zrobie tylko program w kraku i to właśnie powinieneś zrobić - najpierw Stage I i zobaczyć jak jest
Gość Murzyn Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Dzo-Dzo napisał/a:ale narazie zrobie tylko program w kraku i to właśnie powinieneś zrobić - najpierw Stage I i zobaczyć jak jest jest kolosalna roznica miedzy seria a chipsem. seria idzie, bo musi, a po chipsie nawet conieco wgniata w fotel - oczywiscie jak na benzyniaka
Thomas Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 czytajac to co napisal Poziek zgadzam sie calkowicie , ja osobiscie uwazam ze najpierw przed chipem powinno sie zalozyc zawor upustowy DV(firmy tunigowe tutaj wrecz go rekomenduja przy czipowaniu) , bo jednak seryjny DV jest niestety plastikowy i po programie moze tego cisnienia nie wytrzymac , dwie firmy dobre to Forge i Hyperboost , ten drugi bardzo podobny do tego na zdjeciu , ja akurat zaczalem od zaworu , miesiac temu zalozylem DV z firmy Hyperboost , powiem ze po tym zaworze reakcja na gaz jest szybsza niz przy seryjnym byc moze dlatego ze seryjny poprostu nie robil juz tak jak powinien , takze to sa moje przygotowania przed chipem ,jeszcze jedna mala rzec jestem na etapie montowania zegara od doladowania , mysle ze bedzie juz gotowy w niedziele to zapodam jakies foty .....no a po tym prosto po programik :biggrin: pozdrawiam to psssssst mozna by bylo uslyszec przy DV ale trzeba by bylo wymienic filtr powietrza , seryjny tlumi ten dzwiek no ale to juz spory wydatek .....pytanie czy warto tak naprawde ladowac kase dla tego psssssst ?? hehe
Dzo-Dzo Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2007 haah no wlasnie czy warto ladowac kase ( rozbije swinke ) kasa bedzie , nie ale tak calkiem serio czy ten blow off i westgate valve da cos wiecej niz sam program ? Czy tak jak napisal poziek najpierw chipaa a pozniej pierdloły ?? tylko czy te pierdoly nie pomogą w czymś ?
poziek Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Dzo-Dzo, zawór DV Forge czy Hyperboost ma 3 różne spręzyny o różnej sile. Dobiera się je w zalezności od modyfikacji i ciśnienia doładowania jakie masz zadane w programie. Także zawor to jedyne co możesz zrobić przed czipem. No i może jeszcze TIP (turbo inlet pipe).
Thomas Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 haah no wlasnie czy warto ladowac kase ( rozbije swinke ) kasa bedzie , nie ale tak calkiem serio czy ten blow off i westgate valve da cos wiecej niz sam program ? Czy tak jak napisal poziek najpierw chipaa a pozniej pierdloły ?? tylko czy te pierdoly nie pomogą w czymś ? tak jak napisalem wczesniej moze byc tylko szybsza reakcja na gaz , sam zawor nie da ci konikow , robi sie zawor i chipa i koniec , taka zasada czyli profesionalne podejscie do tematu ....a nie jakies tam pierdoly
poziek Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 profesilonalne podejscie do tematu dokłanie
Gość Iceman Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 moze byc tylko szybsza reakcja na gaz napewno jest , ja mam dwa wstawione reakcja jest natychmiastowa :biggrin:
Dzo-Dzo Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Czyli przed programem wstawiam zawór DV Forge lub Hyperboost dobra to teraz musze Pana Murzyna troche ponękać aby mi pomogl w v -techu zrobic programik w dobrej cenie Pozdrawiam i dzieki bardzo
dirty8 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 dirty8 napisał/a: No ja mam w serii zamontowanego blow off-a co ty tutaj piszesz?? ogarnij się nie było Blow offa w serii, tylko Dump Valve czyli DV Ech czasami mnie rozbrajacie poziek, żle mnie zrozumiałeś kolego , pisałem że mam zamontowany zaworek(sam go zakładałem) przy seryjnym silniku , czyli ze nic poza zaworkiem nie zmieniałem. O ile sobie przypominam to pomagałeś mi w podjeciu decyzji (założyć czy nie) Ojjj ogarnij sie chłopie
poziek Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 pisałem że mam zamontowany zaworek(sam go zakładałem) przy seryjnym silniku a to spoko, nie musisz się w takim razie ogarniać -wszystko gra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się