Dev Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 ate pd to lipa nie tak calkiem do konca wszystko zalezy od tego jaka siła hamowania jest na tylnej osi jak za mała to w d.... dostaje przód i tym samym koślawi tarcze ale od tego jest zalezne wiele innych czynników gdzieś było to opisane na forum
Blystek Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2009 ate pd to lipa Franio..takie opinie sobie w buty wsadz... Od poczatku prosze o opinie ktore sa poparte doswiadczeniami i przedewszystkim jest to opisane. Dlaczego co i jak. Ate dla ciebie lipa bo co?? Gna sie?? Moze sa za drogie, co ?? Wypowiadajac sie uzasadnij co masz na mysli.
Cristoforo Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 ja juz jestem po swapie na 312mm zimmerman vs textar przód i tył na chwile obecną wszystko sie ładnie dociera zrobie kilkaset kilometrów i dam znać
aju Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 koledzy co potrzebne jest do swapu na 312?
Cristoforo Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 tylko same jarzma, nowe klocki i tarcze 312mm od audi a6 c5 ale tej z mocniejszej wersji wogole od aut passat,audi,golf wersje z mocniejszymi silnikami tdi 2.5 tdi. tarcza wyglada kozacko u mnie złotymi zaciskami felga min 16 cali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
franio Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 ate pd to lipaFranio..takie opinie sobie w buty wsadz... Od poczatku prosze o opinie ktore sa poparte doswiadczeniami i przedewszystkim jest to opisane. Dlaczego co i jak. Ate dla ciebie lipa bo co?? Gna sie?? Moze sa za drogie, co ?? Wypowiadajac sie uzasadnij co masz na mysli. kulturalnie proszę, a tak konkretnie to chodziło mi o to, że po rozmowach z innymi użytkownikami, nie ma różnicy w hamowaniu, są głośniejsze i szybciej klocek leci i chyba by to było tyle :gwizdanie:
Cristoforo Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 a zaciski kolego są takie same i klocki sa takie same mowa jest o swapie z 288 na 312mm!!!!!!!!!!!!!!!! bo jesli z 280 na 312mm to juz inna bajka
franio Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 czyli jeśli ktoś ma 288, to tylko jażma, tarcze i hasa?!
Cristoforo Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 czyli jeśli ktoś ma 288, to tylko jażma, tarcze i hasa?! no felga 16 cali do nowej tarczy nowe klocki i jazda na całego
aju Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 mogę jakoś bez mierzenia tarczy dowiedzieć się jakie mam teraz?
Cristoforo Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 mogę jakoś bez mierzenia tarczy dowiedzieć się jakie mam teraz? mamy takie same silniki i ten sam rocznik wiec masz 288x25m przód tył 245x10mm super sie prezentuje złoty zacisk na czarnym avancie i do tego tarcza 312mm kozacko wypełnia felge 16 cali tego nie za mienie na nic innego
franio Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 na siedemnastcce wyglądało by jeszcze lepiej!
aju Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 z założenia ma być to pod felgą 18 więc się przyda. Czy ktoś zna numery jarzma żebym mógł sobie bezpiecznie takie zakupić nie myśląć "czy dobre kupiłem"
Cristoforo Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 z założenia ma być to pod felgą 18 więc się przyda. Czy ktoś zna numery jarzma żebym mógł sobie bezpiecznie takie zakupić nie myśląć "czy dobre kupiłem" nr jarzma bedzie ci tylko potrzebny jako zakup w aso na jarzmie nie masz nr OEM szukaj od a6c5 z mocniejszymi silnikami na lato bedzie u mnie 17 cali
aju Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 dzięki, przy zmianie tarcz przejdę na 312 a masz może jakieś foty jak to wygląda teraz u Ciebie?
soolek Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Panowie, lekkie OT. Czy sama zmiana przewodów na "w stalowym oplocie" + płyn DOT 5.1 daje odczuwalną poprawę w hamowaniu? Swap na 312mm na razie odpawa ze względu na nowe 15' zimowe.
rtocki Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 znikomą, orginalne przewody są wystarczająco sztywne i nie puchną. Kolejność wg mnie taka: seryjny rozmiar ale lepsze klocki/tarcze, następny etap: swap na większe i wzmocnienie tyłu a na końcu można się bawić dopieszczaniem przez przewody czy płyn.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się