Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zimmermann vs Ferodo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ate pd to lipa

nie tak calkiem do konca

wszystko zalezy od tego jaka siła hamowania jest na tylnej osi

jak za mała to w d.... dostaje przód i tym samym koślawi tarcze

ale od tego jest zalezne wiele innych czynników

gdzieś było to opisane na forum

Opublikowano

ate pd to lipa

Franio..takie opinie sobie w buty wsadz...

Od poczatku prosze o opinie ktore sa poparte doswiadczeniami i przedewszystkim jest to opisane. Dlaczego co i jak.

Ate dla ciebie lipa bo co?? Gna sie?? Moze sa za drogie, co ?? Wypowiadajac sie uzasadnij co masz na mysli.

Opublikowano

ja juz jestem po swapie na 312mm

zimmerman vs textar przód i tył

na chwile obecną wszystko sie ładnie dociera

zrobie kilkaset kilometrów i dam znać :decayed:

Opublikowano

koledzy co potrzebne jest do swapu na 312?

Opublikowano

tylko same jarzma, nowe klocki i tarcze 312mm od audi a6 c5 ale tej z mocniejszej wersji

wogole od aut passat,audi,golf wersje z mocniejszymi silnikami tdi 2.5 tdi.

tarcza wyglada kozacko u mnie złotymi zaciskami

felga min 16 cali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

a zaciski?

Opublikowano
ate pd to lipa

Franio..takie opinie sobie w buty wsadz...

Od poczatku prosze o opinie ktore sa poparte doswiadczeniami i przedewszystkim jest to opisane. Dlaczego co i jak.

Ate dla ciebie lipa bo co?? Gna sie?? Moze sa za drogie, co ?? Wypowiadajac sie uzasadnij co masz na mysli.

kulturalnie proszę, a tak konkretnie to chodziło mi o to, że po rozmowach z innymi użytkownikami, nie ma różnicy w hamowaniu, są głośniejsze i szybciej klocek leci i chyba by to było tyle :gwizdanie:

Opublikowano

a zaciski kolego są takie same i klocki sa takie same

mowa jest o swapie z 288 na 312mm!!!!!!!!!!!!!!!!

bo jesli z 280 na 312mm to juz inna bajka

Opublikowano

czyli jeśli ktoś ma 288, to tylko jażma, tarcze i hasa?! :kox:

no felga 16 cali do nowej tarczy nowe klocki i jazda na całego :kox:

Opublikowano

mogę jakoś bez mierzenia tarczy dowiedzieć się jakie mam teraz?

Opublikowano

mogę jakoś bez mierzenia tarczy dowiedzieć się jakie mam teraz?

mamy takie same silniki i ten sam rocznik

wiec masz 288x25m przód

tył 245x10mm

super sie prezentuje złoty zacisk na czarnym avancie i do tego tarcza 312mm

kozacko wypełnia felge 16 cali

tego nie za mienie na nic innego :decayed:

Opublikowano

z założenia ma być to pod felgą 18 więc się przyda.

Czy ktoś zna numery jarzma żebym mógł sobie bezpiecznie takie zakupić nie myśląć "czy dobre kupiłem"

Opublikowano

z założenia ma być to pod felgą 18 więc się przyda.

Czy ktoś zna numery jarzma żebym mógł sobie bezpiecznie takie zakupić nie myśląć "czy dobre kupiłem"

nr jarzma bedzie ci tylko potrzebny jako zakup w aso

na jarzmie nie masz nr OEM

szukaj od a6c5 z mocniejszymi silnikami

na lato bedzie u mnie 17 cali

Opublikowano

:) dzięki, przy zmianie tarcz przejdę na 312

a masz może jakieś foty jak to wygląda teraz u Ciebie?

Opublikowano

zrobie tylko auto umyje i felgi :good:

Opublikowano
:lol1: to czekam
Opublikowano

Panowie, lekkie OT.

Czy sama zmiana przewodów na "w stalowym oplocie" + płyn DOT 5.1 daje odczuwalną poprawę w hamowaniu?

Swap na 312mm na razie odpawa ze względu na nowe 15' zimowe.

Opublikowano

znikomą, orginalne przewody są wystarczająco sztywne i nie puchną. Kolejność wg mnie taka: seryjny rozmiar ale lepsze klocki/tarcze, następny etap: swap na większe i wzmocnienie tyłu a na końcu można się bawić dopieszczaniem przez przewody czy płyn.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...