FiodoRR Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 na wstępie zaznaczam że... sie nie znam :> dlatego postaram sie opisać najlepiej jak tylko umiem to co dolega mojej 4ce. pacjent: A4 2.0 TDI 170PS 2006r. zaobserwowałem spadki mocy, odczuwalne są jak zrobie trasę min 140 km, redukcja na nizszy bieg, dodaje gazu i nie idzie miarowo tylko spada jakby sie dławiło. Znajomy mechanik mowił mi ze to pradopodobnie wina zasyfiałej turbiny, trzeba ją przeczyśicić i będzie git. Miał ktoś coś podobnego? Kupiłem nie dawno tą 4ke, po 2 latach ma zrobione 160tys przebiegu, czy warto jeszcze pomysleć o czymś, zeby przy okazji przegladu w ASO zwrócili na coś uwagę albo wymienili ? Co z tym zabierakiem napędu pompy oleju (troche czytałem o tym na necie), też go wymienić zapobiegawczo? pozdro
FiodoRR Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Opublikowano 31 Maja 2009 no jutro pojade do aso i mi go podłączą.. aha... dziś zapaliła mi sie kontrolka świec żarowych w trakcie dłużej trasy, zjechałem zgasiłem,odpaliłem juz sie nie zapalała ponownie, moze to zwykły błąd (oby).. Raczje nie dymi, przynajmniej nie widziałem tego w lusterku :>
Gość Michał Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 podłacz VAGa , zobacz co wypluje...raczej bez logowania sie nie obejdzie
Alona Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 też mi się zapaliła taka kontrolka przy ostrym bardzo ruszeniu, a jak podłączyłam VAGA i pokazał, że silnik przeszedł w tryb awaryjny :kox:
Gość Michał Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 też mi się zapaliła taka kontrolka przy ostrym bardzo ruszeniu, a jak podłączyłam VAGA i pokazał, że silnik przeszedł w tryb awaryjny :kox: Co było powodem?
Alona Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 własnie nikt tego nie wie, wtedy aż tak bardzo się nie interesowałam, ale centralnie wyskoczył błąd, silnik w trybie awaryjnym, wykasowane i po ptakach... silnik sie przegrzał?? wtedy ruszyłam ostro po dłuższym staniu w korkach....
dssn Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 powodów przejscia auta w tryb awaryjny może byc milion pińcet ....
Gość Michał Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 własnie nikt tego nie wie, wtedy aż tak bardzo się nie interesowałam, ale centralnie wyskoczył błąd, silnik w trybie awaryjnym, wykasowane i po ptakach... silnik sie przegrzał?? wtedy ruszyłam ostro po dłuższym staniu w korkach.... bez dokładnej diagnozy, logów trudno cokolwiek powiedzieć powodów przejscia auta w tryb awaryjny może byc milion pińcet .... dokładnie
FiodoRR Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2009 byłem dzis na diagnostyce, wniosek: zaworek przy turbinie N75 do wymiany i jesli to nic nie da to czyszczenie i regenracja turbiny. zobaczymy czy sie nie mylili.
Gość Michał Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 byłem dzis na diagnostyce, wniosek: zaworek przy turbinie N75 do wymiany i jesli to nic nie da to czyszczenie i regenracja turbiny. zobaczymy czy sie nie mylili. Czy to diagnoza postawiona na podstawie błedu jaki wywalił VAG ? Robiliście logi?
kristof2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 witajcie , mi ostatnio zrobilo sie cos podobnego tzn po umyciu auta - zapalam i chce ruszac a tu zonk lekko obroty sie podniosły (1200) i auto zgasało. odpalam jeszcze raz wbijam 1 i chce ruszac powoli - bez dodawania gazu, lekko i pomalu puszczajac sprzegło- auto zaczyna ruszac po chwili oborty spadaja (przejechałem z 2metry) auto zgasło. czy to na begu chce jechac czy na luzie dodajac gazu - LIPA. czy cos podczas mycia sie zalało , jakis ukł elektryczny????? podnosze maske (bo kiedys ktos mial podobnie z kolesi) i odłaczylem przwód od turbo i zatkałem go (srubka) odpalam , ruszam i auto jezdzie, normlanie udało mi sie dojechac do diagnosty, wyszło ze cos z przeplywomierzem ale mi powiedział zebym zawwór egr czy erg przeczyscił (zawór recyrkulacji spalin) - został przeczyszczony i wszystko zalozozne tak jak powinno, auto normlanie jezdzi az do kolejnego mycia wczesniej po tym 1 razie wymienilem filtr oleju. ktos z was moze mi doradzic co jest przyczyna co sie dzieje z autem. jutro sprobuje odpalic i ruszyc -- moze faktycznie cos sie zalewa (ale podczas mycia auto zamkniete szczelenie jest, maska zamknieta normalnie) , i zobacze czy auto podczas ruszania bedzie znow gaslo czy moze sie wysuszy. a wy piszcie co tu robic (czy to wina turbiny, zaworków??) pozdro
FiodoRR Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2009 byłem dzis na diagnostyce, wniosek: zaworek przy turbinie N75 do wymiany i jesli to nic nie da to czyszczenie i regenracja turbiny. zobaczymy czy sie nie mylili. Czy to diagnoza postawiona na podstawie błedu jaki wywalił VAG ? Robiliście logi? tak podłączyli auto do komputera i po jezdzie testowej takie były wnioski.
kristof2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 witajcie , mi ostatnio zrobilo sie cos podobnego tzn po umyciu auta - zapalam i chce ruszac a tu zonk lekko obroty sie podniosły (1200) i auto zgasało. odpalam jeszcze raz wbijam 1 i chce ruszac powoli - bez dodawania gazu, lekko i pomalu puszczajac sprzegło- auto zaczyna ruszac po chwili oborty spadaja (przejechałem z 2metry) auto zgasło. czy to na begu chce jechac czy na luzie dodajac gazu - LIPA. czy cos podczas mycia sie zalało , jakis ukł elektryczny????? podnosze maske (bo kiedys ktos mial podobnie z kolesi) i odłaczylem przwód od turbo i zatkałem go (srubka) odpalam , ruszam i auto jezdzie, normlanie udało mi sie dojechac do diagnosty, wyszło ze cos z przeplywomierzem ale mi powiedział zebym zawwór egr czy erg przeczyscił (zawór recyrkulacji spalin) - został przeczyszczony i wszystko zalozozne tak jak powinno, auto normlanie jezdzi az do kolejnego mycia wczesniej po tym 1 razie wymienilem filtr oleju. ktos z was moze mi doradzic co jest przyczyna co sie dzieje z autem. jutro sprobuje odpalic i ruszyc -- moze faktycznie cos sie zalewa (ale podczas mycia auto zamkniete szczelenie jest, maska zamknieta normalnie) , i zobacze czy auto podczas ruszania bedzie znow gaslo czy moze sie wysuszy. a wy piszcie co tu robic (czy to wina turbiny, zaworków??) pozdro na drugi dzien w poludnie -odpalam auto ,ruszam i jest okey wiec co to moze byc czy moze gdzies woda sie dostawac gdzies i cos ja moze zassyac itp?? (jakis filtr np powietrza) >>?? lub cos tam sie moze namoczyc i lipa a po wysuszeniu/osuszeniu jest OK ;/ ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się