Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Antyradary - możliwość dobrej ceny dla Klubu


Rekomendowane odpowiedzi

CB nie zawsze pomoze, fakt...

a jak jest z wykrywalnoscia AR przez policje? taki misiak strzelajacy laserem dostaje info ze pomiar zostal zakłócony? bo fotoradary chyba nie maja zadnych bajerow ze pstrykaja foto kiedy sygnal zostaje zaklocony... :mysli:

Antyradar nie zakłóca sygnałów tylko je wykrywa. LIDAR czyli miernik laserowy nie jest w stanie sprawdzić czy masz AR czy nie - od tego są specjalne urządzenia, których w PL nie ma i pewnie długo nie będzie.

ale kiedys gdzies slyszalem ze Policja wie kto uzywa AR bo widzi ze pomiar zostal zaklocony a co za tym idzie karaja delikwenta za posiadanie takiego urzadzenia...[br]Dopisany: 14 Sierpień 2009, 14:42_________________________________________________

No tak tylko chwile jesteś bez prawka tak?

Chociaż teraz się coś zmieniło' date=' Policja chyba nie ma prawa zabrać prawka....

Coś było o tym głośno

[/quote']

Policja Ci nie zabierze, dostajesz pismo ze przekroczyles liczbe pkt i musisz sie stawic na egzamin sprawdzajacy... policja podczas kontroli wie o twojej sytuacji i chyba tylko karaja za jazde bez uprawnien (bo przekraczajac pkt je straciles)

oddajac prawko do depozytu na czas sprawdzenia kwalifikacji jestes bez dokumentu na czas oczekiwania na egzamin ( w przypadku zdawania od nowa) + ok tydzien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale kiedys gdzies slyszalem ze Policja wie kto uzywa AR bo widzi ze pomiar zostal zaklocony a co za tym idzie karaja delikwenta za posiadanie takiego urzadzenia...

Nikuś, jeszcze raz powtórzę - AR nie zakłócają pomiarów - to jest nawet sprzeczne z zasadami fizyki.

Poza tym Policja to wiele gada, a mało robi - mówią czasami takie rzeczy w tematyce fotoradarów, że śmiech mnie ogarnia.

Chodzi im tylko o to żeby zrobić koło tego dużo szumu, żeby ludzie straszne rzeczy myśleli i się tego panicznie bali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm...

Czukundur-ciekawe rzeczy opowiadasz.

Jutro sie na spota wybieram - chętnie zobaczę jak to u Ciebie jest zamontowane.

Bo skoro tak straszycie-trzeba będzie poważnie pomyśleć :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czukundur-ciekawe rzeczy opowiadasz.

Jutro sie na spota wybieram - chętnie zobaczę jak to u Ciebie jest zamontowane.

Bo skoro tak straszycie-trzeba będzie poważnie pomyśleć :mysli:

To co tutaj jest napisane to tylko cząstka tematu - ciekawe rzeczy to ja dopiero mogę poopowiadać :kox:

U nas w Warszawie i okolicach nie jest jeszcze aż tak źle, ale większość regionów PL to szkoda gadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów, chętnie się podzielę doświadczeniami z użytkowania antyradaru w autku. Używam Whistlera PRO 78 SE.

Mam go napokładzie AUDI od 4 miesięcy, jak na chwilkę obecna mogę powiedzieć tylko tyle że sprawdza się bardzo dobrze. Oczywiście to co pisali poprzednicy apropos wykrywania fałszywek z drzwi supermarketów i Stacji paliw to szczera prawda ale nawet V1 to robi więc zero kompleksów a co do skuteczności w rzeczywistości to mój model wykrywa wszystkie pasma radarowe i dodatkowo lasery. Szczerze polecam i życzę miłego użytkowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do skuteczności w rzeczywistości to mój model wykrywa wszystkie pasma radarowe i dodatkowo lasery.

Na 99% wykrycie lasera to tylko informacja, że za chwilę będziesz miał rozmowę z Panem Policjantem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.antyradary.phi.pl/faq.php

Czy posiadanie antyradaru jest nielegalne ?

Według regulacji prawnych obowiązujących obecnie w Polsce samo posiadanie antyradaru nie jest nielegalne. Nie wolno go jednak stosować i przewozić w stanie wskazującym na gotowość jego użycia na drogach publicznych.

Tak samo na desce może leżeć Uniden 520XL i nic ci nie mogą zrobić w tej kwestii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo na desce może leżeć Uniden 520XL i nic ci nie mogą zrobić w tej kwestii.

Nie rozumiem co ma CB radio wspólnego z antyradarami ? Poza tym jeżeli antyradar będziesz miał położony na desce to mogę się założyć, że dostaniesz mandat za to.

Poczytaj przepisy, a dokładnie to:

USTAWA PRAWO O RUCHU DROGOWYM

Art. 66.

4. Zabrania się:

4) wyposażania pojazdu w urządzenie informujące o działaniu sprzętu kontrolno-pomiarowego używanego przez organy kontroli ruchu drogowego lub działanie to zakłócające albo przewożenia w pojeździe takiego urządzenia w stanie wskazującym na gotowość jego użycia; (...)

Takie ułożenie to wskazanie, że masz zamiar go użyć i możesz się zapierać, a i tak dostaniesz mandat, a w razie odmowy sprawa pójdzie do Sądu Grodzkiego, a tam może Ciebie czekać grzywna do 3000 zł.

KODEKS WYKROCZEŃ

Art. 97. Kto wykracza przeciwko innym przepisom o bezpieczeństwie lub o porządku ruchu na drogach publicznych, podlega karze grzywny do 3.000 złotych albo karze nagany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.antyradary.phi.pl/faq.php

Czy posiadanie antyradaru jest nielegalne ?

Według regulacji prawnych obowiązujących obecnie w Polsce samo posiadanie antyradaru nie jest nielegalne. Nie wolno go jednak stosować i przewozić w stanie wskazującym na gotowość jego użycia na drogach publicznych.

Tak samo na desce może leżeć Uniden 520XL i nic ci nie mogą zrobić w tej kwestii.

koledze pewnie chodziło o to, że radia Uniden nie można sprzedawać i używać bo nie ma świadectwa koncesji. sprawa sporna.

Sory za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledze pewnie chodziło o to, że radia Uniden nie można sprzedawać i używać bo nie ma świadectwa koncesji. sprawa sporna.

Ale leżeć sobie może na desce, a antyradar nie może nawet leżeć, bo się przyczepią.

Jakby ktoś jeździł dzisiaj Sobieskiego około godziny 13 to można było spotkać coś takiego :naughty - niestety YT obcina trochę jakość, ale otwórzcie sobie w oddzielnym oknie na HD to w miarę będzie widać co chwilę błysk:

Na tym filmiku Pani z VW musi przygotować się na kwitek z Poczty :wink4:

W ciągu 50 sek. potrafiło się nadziać 8 kierowców. Próg +15km/h lub +20km/h - nie chcieli się przyznać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasach gdy przybywa slupow i aktywnych skrzynek wartp zaopatrzyc sie a AR sam takowy posiadam(V1) i niewyobrazam sobie jazdy gdzies w miescie czy to trasie

CB nie zawsze daje rade

W sobote wracalem z warszawy do tomaszowa to zadna pucha nie byla zaladowana :evil: w miare spokoj na drodze a oni kaza mi jechac 50

Kto raz sprobuje juz sie bez tego nie ruszy :)

Jeden jedyny raz dostalem fote zrobiona od tylu ( akurat wtedy nie mialem V1) a na CB powiedzieli ze nie ma fotoradaru wystawionego

Takze polecam :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasach gdy przybywa slupow i aktywnych skrzynek wartp zaopatrzyc sie a AR sam takowy posiadam(V1) i niewyobrazam sobie jazdy gdzies w miescie czy to trasie

CB nie zawsze daje rade

W sobote wracalem z warszawy do tomaszowa to zadna pucha nie byla zaladowana :evil: w miare spokoj na drodze a oni kaza mi jechac 50

Kto raz sprobuje juz sie bez tego nie ruszy :)

Jeden jedyny raz dostalem fote zrobiona od tylu ( akurat wtedy nie mialem V1) a na CB powiedzieli ze nie ma fotoradaru wystawionego

Takze polecam :kox:

Kolego nie wyobrażam sobie jeździć przez cały czas np. po Warszawie z włączonym AR V1. Jest tyle zakłóceń ,że szok.Jeżdżąc po dużym mieście jest tyle zakłóceń ,że po prostu dostajesz znieczulicy na jego sygnały i przeważnie nie reagujesz na niego wtedy kiedy jest potrzeba.Ale za to jazda w trasie to już sama przyjemność ,a w połączeniu z CB to już cudo.I prawdą jest ,że większość słupków jest nieczynna, lecz nie wszystkie i tym którzy posiadają takie urządzenie mają lepszy komfort podróżowania.

@ lukaszr tak przy okazji jeśli znajdziesz chwilkę czasu wrzuciłbyś na forum lub na PW poprawne ustawienia V1 na Polskę i na EU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie wyobrażam sobie jeździć przez cały czas np. po Warszawie z włączonym AR V1.

Ja jeżdżę, ale na małym u :naughty: Trochę to ryzykowne, bo już raz bym się wpakował na Fotorapida na trójnogu w centrum, ale w porę go zauważyłem i hamulce sprawdziłem przy okazji :tongue4:

Ale za to jazda w trasie to już sama przyjemność ,a w połączeniu z CB to już cudo.

Otóż to właśnie, lepiej bym tego nie ujął :kox:

I prawdą jest ,że większość słupków jest nieczynna, lecz nie wszystkie i tym którzy posiadają takie urządzenie mają lepszy komfort podróżowania.

Nadmienię, że nie chodzi tutaj o nagminne łamanie przepisów RD, ale o komfort w takich sytuacjach, jak chowane po krzakach fotoradary, ustawiane w dziwnych miejscach, ustawiane tylko żeby zgarnąć kasę, a nie w celach prewencyjnych.

@ lukaszr tak przy okazji jeśli znajdziesz chwilkę czasu wrzuciłbyś na forum lub na PW poprawne ustawienia V1 na Polskę i na EU.

Na PL (G- strzałka góra, D- strzałka dół):

1 - G

2 - G

3 - G

4 - G

5 - D

6 - G

7 - D

8 - G

A - G

b - D

C - G

d - D

E - G

F - G

G - G

H - G

I - G

J - G

u - D

u z kreską - D

AR w takim ustawieniu ma włączony EURO MODE, ma ustawiony początkowy MUTE w K, X na 5 sek., Guard On w Ka, regulowany manualny MUTE za pomocą wewnętrznej gałki i POP ON.

Jeżeli chcecie jeździć po Europie to warto włączyć pasmo Ku, bo w niektórych krajach są jeszcze stare fotoradary działające w tym paśmie - czyli H powinno być G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukaszr ,a czy nie jest jeszcze czasami tak ,że w ustawieniu na PL mamy ustawione zawężone pasmo KA ,a na Eu. powinno być rozszerzone.Popraw mnie jeśli się mylę ,ale gdzieś chyba o tym czytałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukaszr ,a czy nie jest jeszcze czasami tak ,że w ustawieniu na PL mamy ustawione zawężone pasmo KA ,a na Eu. powinno być rozszerzone.Popraw mnie jeśli się mylę ,ale gdzieś chyba o tym czytałem.

Ustawienie EURO MODE wiąże się z ograniczeniem pasma Ka praktycznie tylko do przemiatania 34.0 i 34.3 GHz (okrojenie o jakieś 80 albo 100 GHz). Przełączając tryb EURO MODE na OFF włączasz duże A, pasmo się poszerza, ale kolega mi mówił, że jak testował V1 na AD9 w tych dwóch opcjach to na małym A było znacznie gorzej.

Dlatego też nie ma sensu przełączać się na EM OFF, bo w rzeczywistości może się okazać, że jedyne co uzyskasz to obcięcie X.

Oczywiście trzeba włączyć Ku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się przymierzam do takiego wynalazku, ale widzę że temat jest obszerniejszy i bardziej skomplikowany. Myślałem, że AR za 400 - 500 zł, jakiś Whistler czy Beltronic załatwi sprawę a to nie takie oczywiste. Panowie czy możecie podać konkretne symbole i nazwy pewnych i sprawdzonych AR oczywiście poza referencyjnym i jednak nie tanim V1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się przymierzam do takiego wynalazku, ale widzę że temat jest obszerniejszy i bardziej skomplikowany. Myślałem, że AR za 400 - 500 zł, jakiś Whistler czy Beltronic załatwi sprawę a to nie takie oczywiste. Panowie czy możecie podać konkretne symbole i nazwy pewnych i sprawdzonych AR oczywiście poza referencyjnym i jednak nie tanim V1?

Jeżeli chcesz kupić coś w miarę dobrego to niestety musisz liczyć się z wydatkiem około 1500 zł.

Reszta to jednak tylko zbędny wydatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli z tego co piszesz jednak ten V1 jest godny polecenia. Bo 1500 a 1800 to już "drobna różnica"... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...