Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dobrzy chiptunerzy


adamq

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, jestem tu nowy.

Kupiłem niedawno Audi A4 3.0 TDI - 2007 rok . Chciał bym w nim podnieść moc... szukałem w wielu miejscach.

W moim mieście jest firma JK Racing ( www.jkracing.pl ) czy ktoś miał już do czynienia z inch programami ?

Wiem, że niedaleko mnie jest kilka firm które to robią jednak jeżeli mam kogoś pod nosem to chyba bardziej się opłaca.

Czekam na wasze opinie...nie spieszy sie bo chce to zrobić w połowie marca... no ale trzeba to poważnie przemyśleć bo auto nie było tanie.

Pozdro

Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kolego CompSport Bielsko Biała ,Masters tuning Katowice :) Proponuje kogos zaufanego i dobrego zeby potem nie bylo problemów :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że wolał bym kupić jakiś dopracowany patent ... niż jakąś rzeźbe...

Dość sporo o tym czytałem i jakoś nie mam przekonania do polskich elektroników/programistów.

No to jestes w bledzie zeby kupowac gotowca jak napisac nowy super program :thumbdown: Zauwaz ze kazde auto jest inne ma trosze inna harakterystyke silnika i gotowiec nie zawsze bedzie spełnial swoja role.Akle zrobisz jak zechcesz :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że wolał bym kupić jakiś dopracowany patent ... niż jakąś rzeźbe...

Dość sporo o tym czytałem i jakoś nie mam przekonania do polskich elektroników/programistów.

ble ble ble...

Dynosoft (Katowice) lub CompSport(Bielska-Biała) - świetni fachowcy , rzut beretem od Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio rozmawiałem ze pewnym chiptunerem z Poznania.. taka luźna rozmowa...

On stwierdził po dłuższym czasie, że tak naprawde to każdy sprzedaje gotowca, dostrajanie to jakaś bzdura chyba że się chce wyciągnąć maksymalne wartości.

Każde auto jest inne ????? A to news... Powiedz to w fabryce Audi czy BMW, że złożyli dwa różne samochodody... :polew:

Przecież tam wszystko wylicza się komputerowo, wszystko jest dokładnie takie samo....

Pozatym... gdyby samochód był jak to mówisz inny niż jego kolega... to był by zepsuty...

Powiem tak... nie chce wyciągać maksymalnych wartości, chce sprawdzony produkt, który nie zepsuje mi samochodu.

Moim zdaniem takie coś uzyskam wgrywając standardowy - dość mocny program . .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio rozmawiałem ze pewnym chiptunerem z Poznania.. taka luźna rozmowa...

On stwierdził po dłuższym czasie, że tak naprawde to każdy sprzedaje gotowca, dostrajanie to jakaś bzdura chyba że się chce wyciągnąć maksymalne wartości.

Każde auto jest inne ????? A to news... Powiedz to w fabryce Audi czy BMW, że złożyli dwa różne samochodody... :polew:

Przecież tam wszystko wylicza się komputerowo, wszystko jest dokładnie takie samo....

Pozatym... gdyby samochód był jak to mówisz inny niż jego kolega... to był by zepsuty...

Powiem tak... nie chce wyciągać maksymalnych wartości, chce sprawdzony produkt, który nie zepsuje mi samochodu.

Moim zdaniem takie coś uzyskam wgrywając standardowy - dość mocny program . .

popieram, jak będę chciał coś extra to pojadę do fachowca.

a tak mam sprawdzony program i jestem zadowolony, to po co ...ble ble ble ...przepłacać :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio rozmawiałem ze pewnym chiptunerem z Poznania.. taka luźna rozmowa...

On stwierdził po dłuższym czasie, że tak naprawde to każdy sprzedaje gotowca, dostrajanie to jakaś bzdura chyba że się chce wyciągnąć maksymalne wartości.

Każde auto jest inne ????? A to news... Powiedz to w fabryce Audi czy BMW, że złożyli dwa różne samochodody... :polew:

Przecież tam wszystko wylicza się komputerowo, wszystko jest dokładnie takie samo....

Pozatym... gdyby samochód był jak to mówisz inny niż jego kolega... to był by zepsuty...

Powiem tak... nie chce wyciągać maksymalnych wartości, chce sprawdzony produkt, który nie zepsuje mi samochodu.

Moim zdaniem takie coś uzyskam wgrywając standardowy - dość mocny program . .

Nie nie twoje auto nie jest nowe :decayed: A po pewnym czasie exploatacji(kazdy inaczej uzywa auta i zuzywa co jest bardzo wazne)I w tym momencie sa ruznice :) A nie jak ma 100km przejechane :evil: Tyle z mojej strony Wgraj sobie gotowca i pochwal sie potem wykresem z przed i po wirusie :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio rozmawiałem ze pewnym chiptunerem z Poznania.. taka luźna rozmowa...

On stwierdził po dłuższym czasie, że tak naprawde to każdy sprzedaje gotowca, dostrajanie to jakaś bzdura chyba że się chce wyciągnąć maksymalne wartości.

jest w tym troche prawdy ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio rozmawiałem ze pewnym chiptunerem z Poznania.. taka luźna rozmowa...

On stwierdził po dłuższym czasie, że tak naprawde to każdy sprzedaje gotowca, dostrajanie to jakaś bzdura chyba że się chce wyciągnąć maksymalne wartości.

jest w tym troche prawdy ... :wink4:

tak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz wyjaśnić dlaczego ??

dlatego, że zawsze możesz udać się do tunera jeżeli będzie się coś działo z autem, i wtedy z tego gotowca może ci zdjąć trochę doładowani czy coś poprawić - z zagranicą tak mieć nie będziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio rozmawiałem ze pewnym chiptunerem z Poznania.. taka luźna rozmowa...

On stwierdził po dłuższym czasie, że tak naprawde to każdy sprzedaje gotowca, dostrajanie to jakaś bzdura chyba że się chce wyciągnąć maksymalne wartości.

Tak wgrywć gotowce pod seryjne i sprawne wozy to potrafi przeciętnie uzdolniony szympans. :gwizdanie:

Kiedy jednak przyjeżdzamy wydumanym customem, z pompą, wtryskami, mappsensorem, turbiną i dolotem innym jak seria, często z dołem od mocnego PD o mniejszym stopniu sprężania jak seria i co wówczas się okazuje? To, że ogarnia to tak naprawdę 3-5 tunerów w kraju. Po tym dopiero widac klase tunera jak taka wydumnka zapierd... jak dzika :evil: i chodzi bezawaryjnie przez kilka lat (pod warunkiem, że właściciel nie zamorduje jej swoją głupotą :polew:).

Jeśli wiem, że tuner potrafi ogarnąc takie "cudo" to seryjny wóz nie sprawi mu problemu.

Kolego Monroe1917 widziałeś kiedyś jak powstaje program z pomocą symultora w czasie rzeczywistym (live maping)? Jeśli będziesz widział jak każda kolejna minimalna korekta w ciągu kilku sekund przynosi skutek w postaci innych parametrów pracy i innej kreski na wykresie, to zrozumiesz jak błądzisz w temacie. :cool1: Trwa to parę godzin, spalony jest kocioł paliwa, przejechane na rolkach 200-400 km, a na koniec auto chodzi idealnie płynnie, bez dymu i rwie jak wściekłe do przodu :evil:

Poza tym nie wyobrażam sobie strojenia customowego projektu z Big T w inny sposób...

W Warszawie mogę osobiście polecić jednego tunera tak pracującego. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio rozmawiałem ze pewnym chiptunerem z Poznania.. taka luźna rozmowa...

On stwierdził po dłuższym czasie, że tak naprawde to każdy sprzedaje gotowca, dostrajanie to jakaś bzdura chyba że się chce wyciągnąć maksymalne wartości.

Tak wgrywć gotowce pod seryjne i sprawne wozy to potrafi przeciętnie uzdolniony szympans. :gwizdanie:

Kiedy jednak przyjeżdzamy wydumanym customem, z pompą, wtryskami, mappsensorem, turbiną i dolotem innym jak seria, często z dołem od mocnego PD o mniejszym stopniu sprężania jak seria i co wówczas się okazuje? To, że ogarnia to tak naprawdę 3-5 tunerów w kraju. Po tym dopiero widac klase tunera jak taka wydumnka zapierd... jak dzika :evil: i chodzi bezawaryjnie przez kilka lat (pod warunkiem, że właściciel nie zamorduje jej swoją głupotą :polew:).

Jeśli wiem, że tuner potrafi ogarnąc takie "cudo" to seryjny wóz nie sprawi mu problemu.

Kolego Monroe1917 widziałeś kiedyś jak powstaje program z pomocą symultora w czasie rzeczywistym (live maping)? Jeśli będziesz widział jak każda kolejna minimalna korekta w ciągu kilku sekund przynosi skutek w postaci innych parametrów pracy i innej kreski na wykresie, to zrozumiesz jak błądzisz w temacie. :cool1: Trwa to parę godzin, spalony jest kocioł paliwa, przejechane na rolkach 200-400 km, a na koniec auto chodzi idealnie płynnie, bez dymu i rwie jak wściekłe do przodu :evil:

Poza tym nie wyobrażam sobie strojenia customowego projektu z Big T w inny sposób...

W Warszawie mogę osobiście polecić jednego tunera tak pracującego. :good:

gościu pisał o zwykłym programie....nie w głowie mu BT :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziek wolisz mieć wgranego "gotowca" przez kogoś, kto często nie potrafi go nawet poprawić, czy napisany przez takiego gościa jak powyżej opisałem? :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziek wolisz mieć wgranego "gotowca" przez kogoś, kto często nie potrafi go nawet poprawić, czy napisany przez takiego gościa jak powyżej opisałem? :tongue4:

kiedy ja dokładnie dlatego napisałem, że wolę gotowca od polskiego tunera :wink4::tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...