czartownis 0 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Witam. Mam pytanie do kogoś kto mocno grzebie się w układzie napędowym naszych maszynek. Zmieniłem opony na letnie - w marcu nie teraz Sęk w tym że różnica na bieżniku między tyłem a przodem jakaś tam była bo opony miałem od poprzedniego samochodu który miał napęd na przód. różnicy było max 1-1.5mm i teraz co sie dzieje. Ano samochodzik zaczął głośniej jeździć (to wina bieżnika) Ale z tyłu zacząłem słyszeć taki dziwny dźwięk jakby zębatka chodząca z dużym oporem. No i od kilku dni przy ostrym zakręcie branym z kosmiczną prędkością 10-20km/h zaczyna mi świecić kontrolka na kompie o taka (!) na czerwono i sobie piszczy. Piknie tak 3 razy i gaśnie po zakończeniu zakrętu. Czasem dzieje się tak gdy zjadę z krawężnika lub gdy pod takowy podjeżdżam. I teraz moje pytanie: Czy mój samochód jest taki mądry i ma gdzieś czujnik, który mówi mu że układ napędowy jest poddany zbyt dużym naprężeniom? Już mam zamówione nowe laczki więc nie piszcie mi, że mam zmienić opony Bardziej zastanawia mnie to czy jest taki czujnik. A druga sprawa czy między napędem na przód a na tył nie ma w quattro jakiegoś międzyosiowego mechanizmu różnicowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdansky 0 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 zobacz czy to pikanie nie jest czasem spowodowane zbyt niskim poziomem plynu hamulcowego w zbiorniczku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychzz 0 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 a ja bym zaproponował zacząć jeszcze raz od początku przygodę z forum - najlepiej od szukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czartownis 0 Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 a ja bym zaproponował zacząć jeszcze raz od początku przygodę z forum - najlepiej od szukaj No na takiego forumowego wymiatacza czekałem - nic nie wnosi do dyskusji a 1 więcej pościk jest. Po dłuższym użytkowaniu autka z awarią okazało się, że to nie dyferencjał tylko po prostu łozysko koła tylnego - w moim przypadku prawe. Doszedłem do tego na krętej drodze lewe zakręty cicho a prawe mocno głośniej. Co do kontrolki - płyn sprawdzałem i było ok. Mam z tyłu zużyte klocki hamulcowe - tzn miałem Przy okzaji wyszła jeszcze jedna usterka. Pękł mi pierścień od ABSu i teraz mi tryta jak hamuję przy 20km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychzz 0 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 No na takiego forumowego wymiatacza czekałem - nic nie wnosi do dyskusji a 1 więcej pościk jest. a my tu piszemy tylko po to żeby właśnie mieć ich dużo (żadnych innych powodów ) nie obrażaj się ale te tematy które poruszyłeś są na samym wierzchu i pewnie też dlatego nie zabardzo chciało się komukolwiek pisać po raz milionowy o torsenie czy pierścionku abs. Wbrew pozorom na prawdę warto skorzystać z szukajki. Mimo co fajnie że opisałeś rozwiązanie problemu, bo nie każdemu się to zdarza a to zaleta. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 a ja mam następujący problem i nie wiem czy to związane jest z Q Mam następujący problem. Mianowicie coś mi huczało w aucie, stwierdziełem że to tylne łożysko. Zostało wymienione wczoraj przeze mnie. Szumu z tamtej strony już nie słychać. Teraz słyszę coś z przodu. Przy pewnej prędkości około 60-70 km/h najbardziej szumi/buczy a największy huk jest przy schodzeniu z prędkości np od 60km/h do 0 km/h. Sprawdzałem już 3 komplety kół i na każdych to samo jest sad Zauważyłem że im większe koła np 17" to większy huk. Czym to może być spowodowane? Zła geometria koła? Czy może padnięte łożyska z przodu- choć te raczej wykluczyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Audi 0 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 a ja mam następujący problem i nie wiem czy to związane jest z Q Mam następujący problem. Mianowicie coś mi huczało w aucie, stwierdziełem że to tylne łożysko. Zostało wymienione wczoraj przeze mnie. Szumu z tamtej strony już nie słychać. Teraz słyszę coś z przodu. Przy pewnej prędkości około 60-70 km/h najbardziej szumi/buczy a największy huk jest przy schodzeniu z prędkości np od 60km/h do 0 km/h. Sprawdzałem już 3 komplety kół i na każdych to samo jest sad Zauważyłem że im większe koła np 17" to większy huk. Czym to może być spowodowane? Zła geometria koła? Czy może padnięte łożyska z przodu- choć te raczej wykluczyłem zaobserwuj jesli jest zakkret w lewo lub prawo czy nie szumi glosniej wtedy jedno lozysko jest obciazone bardziej, ja wlasnie tak mam jak skrecam w prawo to szum sie zmieni i w przyszlym tygodniu bede wymienial lewe lozysko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 a ja mam następujący problem i nie wiem czy to związane jest z Q Mam następujący problem. Mianowicie coś mi huczało w aucie, stwierdziełem że to tylne łożysko. Zostało wymienione wczoraj przeze mnie. Szumu z tamtej strony już nie słychać. Teraz słyszę coś z przodu. Przy pewnej prędkości około 60-70 km/h najbardziej szumi/buczy a największy huk jest przy schodzeniu z prędkości np od 60km/h do 0 km/h. Sprawdzałem już 3 komplety kół i na każdych to samo jest sad Zauważyłem że im większe koła np 17" to większy huk. Czym to może być spowodowane? Zła geometria koła? Czy może padnięte łożyska z przodu- choć te raczej wykluczyłem zaobserwuj jesli jest zakkret w lewo lub prawo czy nie szumi glosniej wtedy jedno lozysko jest obciazone bardziej właśnie nie mam takich objawów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 ja nie mam Q ale się wypowiem odnośnie łożyska, huczało zawsze tak samo, obojetnie czy w lewo czy w prawo skręcałem a okazało się że lewe tylne łożysko poszło się kochać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichusz 0 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 a masz takie same oponki z przod-tyl????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 a masz takie same oponki z przod-tyl????? mam inne opony przód tył i huczy przy dohamowywaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 kolego czartownis masz rozwalony przegub tylny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczor18 0 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 paput tez mam quaterke juz troche sprawdzona i zaczelo sie tez od tylniego prawego łozyska po jakims czasie nastepne tył az w koncu przednie wymienilem wszystko jest spokuj przednie tez mi halasowaly miejscami w tym roczniku to norma auto ma swoje bolaczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 a masz takie same oponki z przod-tyl????? mam inne opony przód tył i huczy przy dohamowywaniu W Quattro masz inne opony przód i tył !!?? To Ty nie łożysko, tylko dyfer zaraz będziesz wymieniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się