Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Dławienie się silnika przy odpalaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegow i kolezanki:)mam maly problem a moze i duzy:(Na poczatku napisze ze po przeczytaniu tego postu napewno ktos odpisze ze temat juz byl,ze mam skorzystac z wyszukiwarki.Tak dokladnie skorzystalem z wyszukiwarki i byly podobne tematy ale nic nie znalazlem w mojej sprawie.A mianowicie posiadam A4 2.6 ogolnie jestem bardzo bardzo zadowolony z tego silnika.Problem polega na tym ze gdy samochod postoji przez noc ok 10 godz.i silnik jest zimny(wiadomo o co chodzi)to mam problem z odpaleniem.Tzn odpala od kopa ale zaczyna sie (dusic) tak jakby mu czegos brakowalo,nie moze wkrecic sie na te swoje obroty,wiadomo ze przy zimnym silniku powinien miec po odpaleniu powyzej 1000 obrotow bo ssanie sie zalancza.Trwa to moze z 10-20 sekund potem silnik dochodzi do siebie i wskakuje na te swoje odpowiednie obroty.Po przejechaniu jakis 100-200m.moge go odpalic bez najmniejszego problemu,tak jakby nic sie wczesniej nie stalo,na rozgrzanym silniku pali na dotyk bez najmniejszego problemu.Moze lapie mi gdzies lewe powietrze ale skad?Jezli ktos mial podobny problem lub wie jak go rozwiazac to prosze o pomoc.Dziekuje i Pozdrawiam!!!

Opublikowano

to xle czytales i szukałes, po nocy zresetuj ecu, albo przed odpaleniem odlacz kleme + i podlacz sprawd z cy ci noermlanie odpali jesli tak to napisz powiem co trzeba zrobic

Opublikowano

Odlaczylem caly akumulator na 1 godz.po czym ponownie podlaczylem i przy rozruchu z samego rana po dluzszym postoju objawy te same.Wyczytalem z innych postow ze moze to byc jakis czujnik temperatury tlko nie wiem gdzie on jest i czy to wlasnie jest to.[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2009, 14:09_________________________________________________Dodam rowniez ze samochod nie przyspiesza tak jak kiedys tzn.raz mak kopyto od 3 tys ktore odczowam a raz nie,przyspiesza tak jakos dziwnie.Czy moga to bys siewce i kable do wymiany???

Opublikowano

to xle czytales i szukałes, po nocy zresetuj ecu, albo przed odpaleniem odlacz kleme + i podlacz sprawd z cy ci noermlanie odpali jesli tak to napisz powiem co trzeba zrobic

to jeśli możesz to napisz co i jak, bo objawy mam dokładnie takie jak u kolegi, a wystarczy że rano zdejmę klemę na 30 sek. i wtedy chodzi jak powinien....

zapomniałem uaktualnić profil... gazu już niet w autku

Opublikowano

Problem może być związany z instalacją gazową.. Spróbuj przed odstawieniem samochodu na noc przejechać ostatnie 2..3 km na benzynie i zobacz co się będzie działo..

Opublikowano

waga najpierw podepnij stawiam na czujnik temp i pamietaj tylko w orginale ![br]Dopisany: 04 Czerwiec 2009, 13:31_________________________________________________danii1987- rozwiazanie na pw masz ja pisałem sporo o tym napeno mozne to znalesc zrób jak mowie tylko pamietaj immo trzeba kodowac

Opublikowano

Z wyczytanych postow tez stawiam na ten czujnik...tylko chlopaki w jakim on miejscu jest (wyczytalem ze sa tam 2 czujniki)z wymina wiaza sie jakies dluzsze prace?.[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2009, 19:56_________________________________________________Chlopaki a tak na marginesie(bo laik jestem z napraw silnika)za co odpowiada ten czujnik temperatury cieczy,bo z logicznego punktu myslenia to chyba nie pozwala na przegrzanie sie silnika,u mnie wskazowka teperatury dziala poprawnie nie przekracza nigdy 90 stopni,czy ten czujnik ma cos wspolnego ze na zimnym silniku smaochod po odpaleniu dziwnie sie zachowuje,no i czy tez ten czujnik mam wplyw na moc silnika ze raz przyspiesza jak powinien a raz zamula.Wybczcie za te pytania ale nie chce wywalac kasy w ASO,wolalbym przeznaczyc je na piwko dla was na jakims zlocie.POZDRO!!![br]Dopisany: 04 Czerwiec 2009, 20:35_________________________________________________Cklopaki łeb jak sklep:)znow sie naczytalem tych postow:)w moim przypadku chodzi o czujnik temperatury cieczy? czy o czujnik temp dolotu powietrza.Czym wiecej czytam tym mam wiekszy metlik w glowie,a tak na powaznie to wyjezdzam na wakacje 600 km w jedna strone i chcialbym miec auto TIP-TOP.

Opublikowano

i jeden i drugi moze byc urabany wymien cieczy, cieczy odpowiada za głowne parametry pray sinika, np czasy wtrysków na zimnym i na cieplym siniku sa inne jesli ecu dostaje złe dane i ustawia złe czasy silnik niebedzie dobrze pracował, a czujnik dolotu temp powietrza robia przepływke

Opublikowano
Z wyczytanych postow tez stawiam na ten czujnik...tylko chlopaki w jakim on miejscu jest (wyczytalem ze sa tam 2 czujniki)

Stojąc przodem do auta, masz go za lewą głowicą, na metalowej rurze układu chłodzenia (tej łączącej obie głowice).

U Ciebie powinien byc jeden czujnik (czteropinowy), w starszych były dwa czujniki (trzypinowy za lewą głowicą, i dwupinowy za prawą).

Pozdr

Opublikowano

u Ciebie jest jeden czteropinowy właśnie po lewej stronie, jak będziesz wymieniał to patrz żeby był w tym samym kolorze. podobno ma to znaczenie

Opublikowano

czujnik zlokalizowany,jutro bede mial juz nowy(oryginalny)nie jest to az taki duzy koszt 60 zł:)mam nadzieje ze to rozwiaze moj problem z odpalaniem na zimnym sielniku.I jeszcze jedno ten czujnik wymienia sie na zimnym siliniku czy na cieplym bo inni pisza ze mozna wymienic samemu bez spuszczania plynu tylko ze na zimnym silniku.Co o tym sadzicie?...I dzieki za pomoc!

Opublikowano

Na zimnym Kolego! Jak zrobisz to sprawnie, to wiele płynu się nie uleje.

Pozdr

Opublikowano

u Ciebie jest jeden czteropinowy właśnie po lewej stronie, jak będziesz wymieniał to patrz żeby był w tym samym kolorze. podobno ma to znaczenie

Podobno... Nie ważne jaki kolor ma stary czujnik (ja miałem np. niebieski) nowe, poprawione, ori czujniki są teraz zielone.

60 pln za czujnik... to oryginalny czujnik czy ktoś powiedział, że oryginalny. Ja w ASO dałem dwa razy tyle (+ nowa uszczelka).

Opublikowano

60zł juz mam zamowiony w zaprzyjaznionym sklepie motoryzacyjnym,nie wim jakiego on bedzie koloru bo telefonicznie to zalatwialem,na miejscu takiego nie mial wiec jutro sie okaze.

Opublikowano

ja orginalny w aso dałem 60 zł

nie radze nie orginalne

Opublikowano

czujnik mam juz w domu,lecz jeszcze nie zamontowany poniewaz wczoraj zlamalem na naszych polskich drogach łape silnika:(samochodem nie badzo teraz da sie jezdzic bo silnik szarpie wiadomo dlaczego.Jutro bede montowac nowa łape i od razu grzeje do mechanika z wymiana tego czujnika...Wydaje mi sie ze powinno byc po problemie bo po przekazaniu mechanikowi objaw sam zasugerowal ze moze to byc czujnik temp.(oczywiscie nie wiedzial ze juz go zakupilem)...a ze spatkiem mocy moze byc roznie bo tlumaczyl mi ze ten czujnik steruje mieszanka paliwa wiec jestem dobrej mysli:)Dam znac jak juz wymienie ten czujnik.Pozdrawiam wszystkich! a szczegolnie tych co lataja nasze polskie dziury:)

Opublikowano

Zna ktoś może numer tego czujnika do a4 1996 2.6 abc :decayed:

Opublikowano

juto ci podam nr ze starego bo ten co zakupilem nie wyglada mi na oryginal:)[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2009, 19:51_________________________________________________czujnik tem.cieczy wymieniony,auto stalo cala noc no i proba dzisiaj z samego rana:)Nic nie pomoglo sielnik dalej sie tak zachowuje..mechanik roklada rece.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...